מחירם של אבני החברון בכל סוגיהם

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

אבן חברון או כפי שנהוג לקרוא לה, שיש חברון, היא אחת מהאבנים הנפוצות ביותר בישראל ומשמשת למגוון רחב של יישומים לרבות חיפוי פנים, ריצוף פנים, חיפוי חוץ, ריצוף חוץ, קירות דקורטיביים, חומות וגדרות וכן הלאה. מהי אבן חברון? האם היא באמת מגיעה אלינו מאזור חברון בישראל? מדוע קיימים פערי מחירים בין הספקים השונים של אבן חברון ומה עומד מאחורי פערי המחיר הללו? כל התשובות לכל השאלות, בשורות הבאות.

מהי אבן חברון?

אבן חברון היא אבן גיר הנחצבת במחצבות וותיקות באזור הרי חברון. על אף שמדובר באבן בייצור מקומי שהשימוש בה בישראל הוא נפוץ מאוד, רכשה לעצמה אבן חברון מוניטין בינלאומי וכיום היא מיוצאת לשלל מדינות בכל רחבי העולם. האבן עצמה מגיעה בגווני רקע לבן או צהוב עם עורקים בגוון ורוד או אפור. בסך הכל, מרקם האבן הוא מאוד טבעי וראשוני ובמובנים רבים זהו בדיוק סוד הקסם שלה. אבן חברון מתאימה במיוחד לסגנונות עיצוב מודרניים שמתאפיינים באחידות של גוונים בהירים עם אפשרות לליטוש מט או מבריק. מבחינה מבנית, נהנית אבן חברון ממקדם ספיגה גבוה יחסית מה שמייתר את הצורך ביישום סילר לצורך איטום האבן. מצד שני, לאבן חברות מקדם שחיקה נמוך מה שמחייב ליטוש חוזר שלה מדי מספר שנים על מנת לשמור על המראה שלה. את אבן חברון אפשר למצוא בעיקר בבתי יוקרה ובמבני ציבור, בעיקר לצורך ריצוף חוץ, חומות וגדרות וחיפוי חוץ. יחד עם זאת, אבן חברון משמשת גם לריצוף וחיפוי פנים דקורטיבי.

מהם הפרמטרים שמשפיעים על מחירה של אבן חברון?

אבן חברון מחיר

בבחירת אבן חברון מחיר האבן יכול להשתנות מאוד בין הזמנה להזמנה ובין ספק לספק. תעשיית האבן היא תעשייה מורכבת הרבה יותר מאשר מחיר אחד לכל סוג של אבן. הסיבה לכך נעוצה בכמה פרמטרים שעל פיהם מדורג כל אריח של אבן. פרמטרים אלה כוללים את הבאים:

מרקם האבן – האבן היא כמובן מוצר טבעי לחלוטין שלכל היותר עובר תהליכי עיבוד מסוימים. ככזה, יכול כל אריח להיראות מאוד דומה לאריחים אחרים אך גם מאוד שונה מהם. כך למשל, אריחים שהם בעלי מרקם ייחודי ואסתטי יהיו מתומחרים גבוה יותר מאשר אריחים הומוגניים ללא ייחודיות כלשהי. אריחים שמופיעים בהם "פגמים" טבעיים יהיו מתומחרים נמוך יותר מאריחים ללא פגמים כלל. גוון רקע האבן, גוון עורקי האבן והדומיננטיות והפרישה של העורקים על פני שטח האבן משפיעים גם הם בצורה משמעותית על מחיר האריח.

עיבוד ואריזה אבן חברון

עיבוד האבן – אבן חברון ניתנת לעיבוד במגוון רחב של שיטות עיבוד במטרה להגיע לרמה שונה של ברק, אחידות בגובה, גסות/ עדינות מרקם וכן הלאה. שיטת העיבוד, התוצאה שלו והמאמץ המושקע בו במסגרת אותה שיטה, משפיעים גם הם באופן ישיר על העלות של האריח המוזמן.

כמות וגודל האריח – אריחי אבן חברון יכולים להגיע במגוון רחב של מידות אורך, רוחב ועובי וכמובן ניתן להזמין אותה בכמויות משתנות בהתאם לשטח שאותו יש לרצף/ לחפות. פרמטרים אלה מהווים גם הם משתנים המשפיעים על מחירה של האבן בהזמנה הספציפית.

מקור וספק – לעניין המקור, על אף שאבן חברון מגיעה תמיד מאותו אזור, קרי הרי חברון, היא עדיין יכולה להגיע ממחצבות שונות הפועלות באזור. גם הספקים הישירים יכולים להיבדל זה מזה ברמה המקצועית שלהם, ברמת האמינות שלהם, במגוון שהם מציעים, בחבילת השירות שהם מציעים וכן הלאה.

מחיר אבן חברון

כל הפרמטרים הללו משפיעים בסופו של דבר על המחיר הסופי שתשלמו, כך שבהזמנת אבן חברון מחיר הוא פרמטר שיכול להיות שונה מאוד בין מקרה למקרה על אף שלכאורה מדובר באותה האבן. בשלב הזה אתם עשויים להרגיש מבולבלים יותר ממה שהייתם בשורה הראשונה וזה מצוין. אבן הוא רכיב בנייה יקר מאוד ובעל השפעה דרמטית על העיצוב הסופי ולכן חשוב מאוד להשקיע את כל המאמץ הנדרש בבחירה נכונה שלו, הן כדי להבחין את התוצאה הטובה ביותר והן כדי להבטיח מחיר אטרקטיבי. בריחה מהאמת היא לא פתרון והבלבול שלכם כעת משקף את הצורך שלכם להבין יותר לעומק את העניין. ייעוץ מקצועי של מעצב פנים, אדריכל או מומחה אבן יכול מאוד לסייע לכם בהשגת מטרות העיצוב והמחיר שלכם.

מחירון שיש למטבח

חומר הגלםמאפייניםטווח מחירים למ"ר
מחיר לגרניטקיימים סוגים שונים של אבנים טבעיות, וגרניט היא אבן עמידה ביותר בפני חומצות ושריטות.790-900 ש"ח
מחיר אבן קיסרפיתוח מחומר טבעי וסינתטי, שמאפשר יצירת משטח עבודה קשיח דמוי שיש, בלי דוגמאות "ורידים".500-1,110 ש"ח
מחיר שיש אמיתיחומר איכותי במיוחד עם עיצוב יוקרתי שתואם את סוג האבן. נפוץ במיוחד למטרות ריצוף המטבח.1,900-4,900 ₪
מחיר לשיש רוזה200-250 ₪
מחיר לשיש קרמה250-340 ₪
מחיר לשיש סאן סבסטיאן140-170 ₪
מחיר לשיש ורונה300-350 ₪
מחיר ליחידת שיש למטבח6,200-8,900 ₪
מחיר למשטח עבודה3 מטרים280-1,000 ₪
מחיר לכיור שישכיור בודד140-840 ₪ לכל כיור
מחיר לכיור נוסף420-1,000 ₪
מחיר לשולחן אי משיש מוצק3 מטרים140-200 ₪
מחיר לאריחי שיש80-320 ₪
מחיר לריצוף שיש2,000-8,000 ש"ח
מחיר לבר ארוחת בוקר משיש25 מ"מ1,600-4,000 ₪
מחיר לשיש קררהדרגה ממוצעת, 3 ס"מ, עם קצה משופע12,200 ₪
מחיר שיש בדרגה אימפריאליתגודל 4 ס"מ עם קצה פרנץ' וגימור מלטף48,000 ש"ח
מחיר שיש למטבח קטן1,440-9,200 ₪
מחיר לוח שיש מאחורי התנור1,280-9,200 ₪
מחיר שיש למטבח גדול7,200-32,000 ש"ח
מחיר לביאנקו קררה160-240 ₪
מחיר לשיש ורמונט240-320 ₪
מחיר לסטטואריו של ביאנקו240-320 ש"ח
מחיר התקנה מקצועית של משטח שיששניים עד שלושה ימי עבודה960-2,500 ₪
אז מה היה לנו בכתבה:
צרו קשר ונחזור אליכם

החזון שלנו

לאורך שנות פעילותה, עמלה Model Home רבות לבניית קטלוג מוצרי השיש האולטימטיבי, בו תוכלו למצוא מגוון רחב של דגמים, צבעים ומרקמים על מנת לתת מענה מלא לכל צורך ולכל מטרה. אנשי המקצוע של החברה יושבים עם כל לקוח ומסייעים לו למצוא את הדגם המתאים לו ביותר בהתאם למסגרת התקציב שעומדת לרשותו, בהתאם להעדפות ולציפיות האישיות שלו ממוצרי השיש אותם הוא קונה ובהתאם לצרכי העיצוב והאווירה הדרושים לו.

 

-model home-

אולי יעניין אתכם גם...
אבן מצפה

אבן מצפה – האבן המושלמת עבורכם

אם אתם מחפשים אבן לריצוף שבילי גישה, רחבות חוץ או מדרגות חוץ, אבן מצפה יכולה להיות האבן המושלמת עבורכם, במיוחד אם חשוב לכם המראה הטבעי

ריצוף אבן טבעית מחיר

ריצוף אבן טבעית מחיר

בתהליך קבלת ההחלטות האם לבצע ריצוף אריחי שיש או גרניט פורצלן, או לחילופין ריצוף אבן טבעית מחיר הוא בהחלט שיקול שיש לקחת בחשבון, אבל עוד

אבן טבעית

אבן טבעית – הבסיס להכל

אבן טבעית הוא כינוי למגוון סוגים של אבנים בעלות מראה טבעי ואותנטי המשקף בתוכו את הטבע בצורה יפה וממצה. אבן טבעית הוא כינוי גם לאבן שהעיבוד שלה הוא

אבן ביר זית

מהי אבן ביר זית?

מהי אבן ביר זית? האם היא נקראת כך משום שהיא מגיעה מאזור העיר ביר זית בשומרון? מה מיוחד באבן ולאילו שימושים היא מיועדת? אם הציעו

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!