אבן חלילה – כמה עולה?

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

אחת ההשקעות הגדולות בחיינו היא הבית שלנו. כולנו רוצים להנות מבית חמים, בעל מראה ייחודי המאפיין אותנו ואת הצרכים שלנו. בשנים האחרונות חל שינוי בכל מה שקשור לתהליך עיצוב ולהלבשת הבית ומושקעת המון מחשבה בנושא. השינוי החל מתוך הבנה שאנו רוצים להשקיע בבית שלנו פעם אחת בחיים ולכן עדיף ללכת על זה עד הסוף להפעיל את היצירתיות, הדמיון, המחשבה ולשלב אותם במקום שאליו אנו חוזרים בכל יום.

החשיבות של בחירת חיפויים הביתה

לבחירת הריצוף והחיפויים בביתנו חשיבות גבוהה. ראשית כל, יש כל כך הרבה סוגי אבנים וחיפויים הן לחלק הפנימי והן לחלק החיצוני של ביתנו. המגוון בא לידי ביטוי בסגנונות השונים, בגוונים, במידות וכמובן גם במחיר. שנית כל, לא מדובר במשהו שאנו רוצים להחליף בתדירות גבוהה כמו רהיטים למשל. מדובר בהשקעה שהיא די חד פעמית והרעיון הוא להנות ממנה לאורך השנים. אין אנו רוצים לבחור חיפוי שידהה או ישנה את צבעו תוך זמן מה. לריצוף ולחיפויים השונים יש השפעה גם בהיבט הפונקציונלי מבחינת תחזוקה וניקיון לצד ההיבט העיצובי שמשפיע על המראה והאווירה בכל חלל וחלל. מדובר בכיסוי מלא של הבית ולכן יש לבחירה זו משמעות מאוד גדולה? 

אבן חלילה מחיר

זו הסיבה שעוד ועוד אנשים בוחרים להיעזר במעצב או מעצבת פנים שיסייעו להם לתכנן את המראה והאווירה העיצובית בכל חלל בביתם. זה בא לידי ביטוי בכל. בחלוקת החללים בתוך הבית, בכמות האור שתהיה בכל חלל הן הטבעי והן המלאכותי, בחומרי הגלם שנבחר לשלב, ברהיטים, באביזרים השונים…בנוסף, כחלק בלתי נפרד מתהליך זה, עלינו לבחור את החיפויים שישתלבו בביתנו. הפעם בחרנו לספר לכם על אבן חלילה. מה מאפיין אותה, מאיפה היא מגיעה, לאן היא מתאימה ומה המחיר הממוצע שלה למטר. מדובר באבן ייחודית, יוקרתית ויוצאת דופן, לכן שווה להישאר וקצת לקבל עליה מידע מקצועי שיסייע לכם להגיע להחלטה הטובה ביותר.

מהי אבן חלילה?

אבן חלילה נחשבת לאחת מבין אבני החיפוי היוקרתיות והמרשימות. היא מגיעה היישר מהר חברון  ושייכת למשפחת אבני הגיר. הגוונים שלה הם שמנת, לבן, חום וחרדל. נהוג למיין את אבני החלילה בהתאם לרמת דחיסת החוומר וכך ניתן ליצור מראה אחיד.

לאילו משטחים היא מתאימה?

נהוג לעשות בה שימוש בעיקר למשטחי פנים או חוץ, חדרי אמבטיות ושירותים או מדרגות. ניתן גם לעשות בה שימוש למטבחים או בתור משטח עבודה. היא פחות מומלצת לחיפוי רצפות משום שיש לה כושר ספיגה מאוד גבוה.

מה הייחודיות שלה?

פרט למראה המרשים שלה, החלילה נחשבת לאבן חזקה, עמידה שקל מאוד לתחזק (כאשר בוחרים לחפות אותה את המקומות הנכונים). היא נשמרת לאורך שנים רבות. הבחירה בה תעניק לבית מראה חם ואותנטי. הרבה מחשיבים אותה לאבן רומנטית המאופיינת במראה קלאסי.

יחד עם זאת, מצד אחד היא מתאימה לבתים בהם קווי העיצוב הינם מודרניים ועכשווים משום שהיא שוברת את הקו העיצובי החד ומעניקה לבית אופי מעט עתיק וייחודי. מצד שני, היא תשתלב נפלא גם בבתים עם מראה קצת יותר משומר, בהם משלבים עץ וחומרי גלם טבעיים כמו למשל סגנון פרובנסיאלי או כפרי.

האם יש לה חסרונות?

כן. מכיון ומדובר באבן שהיא טבעית, היא רגישה לחומרי הניקוי הקיימים בשוק. אסור לנקות אותה עם חומרים המכילים אקונומיקה או עם מים חמים מדי. חיסרון נוסף, בא לידי ביטוי במחיר הגבוה שלה, אך אין ספק שמדובר גם ביתרון משום שכאשר בוחרים להשקיע באבן חלילה, זו השקעה לטווח הארוך.

סוגים של אבן חלילה

יש כמה סוגים לאבן זו כאשר נהוג למיין אותה בעזרת אותיות לועזיות. אבן חלילה מהרמה הגבוהה ביותר מקוטלגת בעזרת האותיות KK. ככל שהאבן חזקה יותר, כך היא גם איכותית יותר. גם רמת האחידות בגוון משפיעה על איכותה. אבן חלילה נוספת נקראת גם ווסטאני.

אבן חלילה – מחיר ממוצע למטר מרובע

המחיר הממוצע של אבן חלילה למטר מרובע נע בין 180-250 שקלים, תלוי בגודל האריח, באיכות וגוון שנבחר. ואצלנו בהרבה פחות!

אנו ממליצים לבחור בחברה המתמחה בחיפוי באבנים טבעיות ולהתייעץ עם איש מקצוע לגבי התהליך כולו, התחזוקה והשמירה על האבן.

 

מחירון שיש למטבח

חומר הגלםמאפייניםטווח מחירים למ"ר
מחיר לגרניטקיימים סוגים שונים של אבנים טבעיות, וגרניט היא אבן עמידה ביותר בפני חומצות ושריטות.790-900 ש"ח
מחיר אבן קיסרפיתוח מחומר טבעי וסינתטי, שמאפשר יצירת משטח עבודה קשיח דמוי שיש, בלי דוגמאות "ורידים".500-1,110 ש"ח
מחיר שיש אמיתיחומר איכותי במיוחד עם עיצוב יוקרתי שתואם את סוג האבן. נפוץ במיוחד למטרות ריצוף המטבח.1,900-4,900 ₪
מחיר לשיש רוזה200-250 ₪
מחיר לשיש קרמה250-340 ₪
מחיר לשיש סאן סבסטיאן140-170 ₪
מחיר לשיש ורונה300-350 ₪
מחיר ליחידת שיש למטבח6,200-8,900 ₪
מחיר למשטח עבודה3 מטרים280-1,000 ₪
מחיר לכיור שישכיור בודד140-840 ₪ לכל כיור
מחיר לכיור נוסף420-1,000 ₪
מחיר לשולחן אי משיש מוצק3 מטרים140-200 ₪
מחיר לאריחי שיש80-320 ₪
מחיר לריצוף שיש2,000-8,000 ש"ח
מחיר לבר ארוחת בוקר משיש25 מ"מ1,600-4,000 ₪
מחיר לשיש קררהדרגה ממוצעת, 3 ס"מ, עם קצה משופע12,200 ₪
מחיר שיש בדרגה אימפריאליתגודל 4 ס"מ עם קצה פרנץ' וגימור מלטף48,000 ש"ח
מחיר שיש למטבח קטן1,440-9,200 ₪
מחיר לוח שיש מאחורי התנור1,280-9,200 ₪
מחיר שיש למטבח גדול7,200-32,000 ש"ח
מחיר לביאנקו קררה160-240 ₪
מחיר לשיש ורמונט240-320 ₪
מחיר לסטטואריו של ביאנקו240-320 ש"ח
מחיר התקנה מקצועית של משטח שיששניים עד שלושה ימי עבודה960-2,500 ₪
אז מה היה לנו בכתבה:
צרו קשר ונחזור אליכם

החזון שלנו

לאורך שנות פעילותה, עמלה Model Home רבות לבניית קטלוג מוצרי השיש האולטימטיבי, בו תוכלו למצוא מגוון רחב של דגמים, צבעים ומרקמים על מנת לתת מענה מלא לכל צורך ולכל מטרה. אנשי המקצוע של החברה יושבים עם כל לקוח ומסייעים לו למצוא את הדגם המתאים לו ביותר בהתאם למסגרת התקציב שעומדת לרשותו, בהתאם להעדפות ולציפיות האישיות שלו ממוצרי השיש אותם הוא קונה ובהתאם לצרכי העיצוב והאווירה הדרושים לו.

 

-model home-

אולי יעניין אתכם גם...
ריצוף אבן טבעית מחיר

אבן כורכר – מה המחיר בישראל?

מה זה בדיוק אבן כורכר? מהן הפרמטרים שמשפיעים על המחיר של האבן? האם ישנו ייצור מקומי בישראל של אבן כורכר או שכל סוגי אבני הכורכר

אבן בלו סטון

בלו סטון – אבל הבזלת המבוקשת

בלוסטון היא אבן בזלת כהה המגיעה אלינו מסין ומשמשת בעיקר לריצוף וחיפוי פנים. את הבלוסטון אפשר לעבד במגוון דרכים וטכניקות על מנת להגיע למרקמים שונים

שיש קררה לבן

קררה – שיש איטלקיה עם היסטוריה

אם אתם מחפשים שיש לבית ונתקלים במונח קררה, חשוב שתדעו שמדובר בסוג של שיש איטלקי המגיע היישר מהעיר מסה קררה בחבל טוסקנה שבאיטליה. כמו כל

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!