מדרגות שיש השוואת מחיר

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

השוואת מחירים היא פעולה צרכנית בסיסית שאותה אנו מבצעים כמעט בכל רכישה של מוצר שעלותו היא משמעותית בתפיסתנו. למעשה, נושא השוואת המחירים התפתח בישראל בצורה כל כך דרמטית, שכיום אנו נוטים לבצע השוואת מחירים אפילו כאשר אנו קונים חבילת פסטה או שמן זית בסופר. על אחת כמה וכמה כאשר אנו מעוניינים לבנות מדרגות שיש השוואת מחיר היא פעולה הכרחית שיכולה לחסוך לנו אלפי שקלים. יחד עם זאת, גם השוואת מחירים צריך לדעת לעשות ובמיוחד בתחום שהידע שלנו לא נרחב בו. בשורות הבאות נסייע לכם להבין כיצד עליכם לבצע השוואת מחירים לפני שאתם מזמינים עבודה לבניית מדרגות שיש בבית, במשרד או בבניין המשותף בו אתם גרים.

הרעיון המרכזי של השוואת מחירים

השוואת מחירים היא כאמור כלי צרכני חשוב מאוד, שמיועד לסייע לנו לרכוש את אותם המוצרים בדיוק במחירים זולים יותר. העניין הוא שהכלי הזה הוא יעיל אך ורק כאשר אנו משווים תפוחים לתפוחים ולא תפוחים לתפוזים. במילים אחרות, כאשר אנו מבצעים השוואת מחירים, אנו חייבים לוודא שההשוואה היא בין מוצרים זהים לחלוטין. כך למשל, כאשר אתם רוצים לקנות טלוויזיה 42 אינצ', אתם לא יכולים לבצע השוואה בין כל הטלוויזיות שהן 42 אינצ', לבחור את הזולה ביותר ולספר לעצמכם שקניתם את הטוב ביותר במחיר הזול ביותר. אתם חייבים לוודא שכל הטלוויזיות אותן אתם משווים הן בעלות אותן פונקציות בדיוק, אותה רמת HD, אותה טכנולוגיה ולמעשה אותו דגם בדיוק. ההשוואה צריכה להיות בין כמה וכמה ספקים שונים אבל סביב דגם אחד ספציפי.

לוקחים את הרעיון המרכזי למדרגות שיש

בהזמנת מדרגות שיש אין דגמים ספציפיים ואין מוצרי מדף שאפשר להשוות ביניהם בקלות. במקרים אלה, עליכם להבין את הפרמטרים שמהווים את הבסיס להשוואה. פרמטרים אלה כוללים את סוג האבן, את שיטת ורמת העיבוד שלה, את דירוג האיכות שלה, את גודל האבן על שלושת ממדיה (אורך, רוחב, גובה), את כמות האבן, את מספר המדרגות, את גימור האבן וגימור גרם המדרגות, את האלמנטים הנלווים הכלולים (מעקה, גופי תאורה וכן הלאה) ואת פעולות הגמר הנכללות (איטום, ליטוש, פוליש וכן הלאה).

אחת הסכנות המרכזיות בביצוע השוואת מחירים בהזמנת מדרגות שיש היא שהספקים השונים יכניסו שינויים "קלים" בהצעות שלהם, שינויים שייראו לכם לא משמעותיים אך יכולים להשפיע מאוד על מבנה העלויות של הספק ועל התוצאה הסופית שתקבלו. כך למשל, כאשר אתם מזמינים מדרגות שיש, יש ספק אחד שיתחייב לאבן שיש אמיתית שעומדת בתקנים הבינלאומיים לשיש, בעוד ספק אחר יציע אבן שנהוג לקרוא לה שיש, אך היא אינה אבן שיש אמיתית. אתם כמובן לא תהיו מודעים לכך, אך פערי המחיר בין שני סוגי האבן הללו הם גדולים.

אז איך מבצעים השוואת מחירים בהזמנת מדרגות שיש?

בהזמנת מדרגות שיש השוואת מחיר חייבת להתבסס על מפרט אחד ומחייב שאותו אתם מגישים לספקים השונים לצורך קבלת הצעות. זאת אומרת שתחילה עליכם לתכנן את מדרגות השיש שלכם, להחליט על המפרט המלא הנדרש, להחליט על המידות, סוג האבן, שיטת העיבוד, רמת הגמר, דירוג איכות האבן, מכלולים משלימים כמו מעקה ואיטום וכל פרמטר אחר נדרש. לאחר שהגדרתם את המפרט הנדרש, תוכלו לשלוח אותו לספקים שונים ולבקש הצעת מחיר עבור אותו המפרט בדיוק.

מדרגות שיש השוואת מחיר

במודל הזה של השוואת מחירים אתם למעשה מבטיחים שאתם משווים את המחיר לאותן מדרגות שיש בדיוק. יחד עם זאת, את העניין הזה עליכם לעגן גם במסגרת הסכם העבודה שתערכו עם הספק. המשמעות היא שאתם לא מוציאים טופס הזמנה עד שהספק לא חותם לכם על הסכם בו הוא מתחייב למפרט שאותו שלחתם לו לצורך קבלת הצעה ושאותו אתם גם מצרפים להסכם וכמובן למחיר שנתן בהצעתו עבור אותו המפרט בדיוק. רק בצורה זו תוכלו להבטיח שאתם בוחרים במחיר הזול ביותר עבור אותו מוצר בדיוק.

ואחרי שאמרנו את כל זה, לא תמיד נכון לבחור במחיר הזול ביותר. אתם לבטח רוצים לבחור באחד הספקים הזולים יותר, אבל אתם רוצים גם להבטיח שמדובר בקבלן רשום, אמין, בעל מוניטין וכזה שאתם יכולים לסמוך עליו בהשלמת העבודה על פי המפרט ועל פי לוחות הזמנים הנדרשים.

 

מחירון שיש למטבח

חומר הגלםמאפייניםטווח מחירים למ"ר
מחיר לגרניטקיימים סוגים שונים של אבנים טבעיות, וגרניט היא אבן עמידה ביותר בפני חומצות ושריטות.790-900 ש"ח
מחיר אבן קיסרפיתוח מחומר טבעי וסינתטי, שמאפשר יצירת משטח עבודה קשיח דמוי שיש, בלי דוגמאות "ורידים".500-1,110 ש"ח
מחיר שיש אמיתיחומר איכותי במיוחד עם עיצוב יוקרתי שתואם את סוג האבן. נפוץ במיוחד למטרות ריצוף המטבח.1,900-4,900 ₪
מחיר לשיש רוזה200-250 ₪
מחיר לשיש קרמה250-340 ₪
מחיר לשיש סאן סבסטיאן140-170 ₪
מחיר לשיש ורונה300-350 ₪
מחיר ליחידת שיש למטבח6,200-8,900 ₪
מחיר למשטח עבודה3 מטרים280-1,000 ₪
מחיר לכיור שישכיור בודד140-840 ₪ לכל כיור
מחיר לכיור נוסף420-1,000 ₪
מחיר לשולחן אי משיש מוצק3 מטרים140-200 ₪
מחיר לאריחי שיש80-320 ₪
מחיר לריצוף שיש2,000-8,000 ש"ח
מחיר לבר ארוחת בוקר משיש25 מ"מ1,600-4,000 ₪
מחיר לשיש קררהדרגה ממוצעת, 3 ס"מ, עם קצה משופע12,200 ₪
מחיר שיש בדרגה אימפריאליתגודל 4 ס"מ עם קצה פרנץ' וגימור מלטף48,000 ש"ח
מחיר שיש למטבח קטן1,440-9,200 ₪
מחיר לוח שיש מאחורי התנור1,280-9,200 ₪
מחיר שיש למטבח גדול7,200-32,000 ש"ח
מחיר לביאנקו קררה160-240 ₪
מחיר לשיש ורמונט240-320 ₪
מחיר לסטטואריו של ביאנקו240-320 ש"ח
מחיר התקנה מקצועית של משטח שיששניים עד שלושה ימי עבודה960-2,500 ₪

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו קשר ונחזור אליכם

החזון שלנו

לאורך שנות פעילותה, עמלה Model Home רבות לבניית קטלוג מוצרי השיש האולטימטיבי, בו תוכלו למצוא מגוון רחב של דגמים, צבעים ומרקמים על מנת לתת מענה מלא לכל צורך ולכל מטרה. אנשי המקצוע של החברה יושבים עם כל לקוח ומסייעים לו למצוא את הדגם המתאים לו ביותר בהתאם למסגרת התקציב שעומדת לרשותו, בהתאם להעדפות ולציפיות האישיות שלו ממוצרי השיש אותם הוא קונה ובהתאם לצרכי העיצוב והאווירה הדרושים לו.

 

-model home-

אולי יעניין אתכם גם...

שיש למדרגות רכישה

שיש למדרגות

שיש למדרגות בין אם אתם משפצים את ביתכם הקיים ובין אם נמצאים בתהליך בניה, אחת ההחלטות שתצטרכו לעשות במוקדם או במאוחר קשור לסוג המדרגות והחיפוי

שיש למדרגות

סוגי שיש למדרגות פנים

סוגי שיש למדרגות פנים אז אתם יושבים בסלון, על הספה הלבנה שלכם, ביחד עם המשפחה, וצופים בסרט. לפתע, על מסך הטלוויזיה נראה גרם מדרגות מסולסל

אבן ביר זית

מדרגות אבן – האם כדאי?

בונים בית חדש? משפצים את הבית הקיים? רוצים שהפעם זו תהיה התגשמות של חלום. שכל פרט קטן יילקח בחשבון ובסופו של תהליך תרגישו כאילו הבית

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!