שיש דקטון למטבח

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

שיש דקטון למטבח

אבן השיש, היא אבן עתיקה, וממצאים היסטוריים מראים כי כבר לפני מאות שנים, נעשה שימוש בבנייה ועיצוב מבנים, באבן שיש. מה שהופך את אבן השיש לכה פופולארית, הוא השילוב המיוחד בין העדינות והיוקרה שהוא משדר, תוך איזון מושלם עם החוזק והעמידות הגבוהה של החומר. אם אתם בעיצומו של עיצוב הבית, ומחפשים שיש למטבח, עומד בפניכם מספר רב של אפשרויות. הרי מי מאתנו לא חולם על מטבח מצוחצח, בגוונים עדינים, שבנוי מחומרים פרקטיים לעבודה ובישול חופשי במטבח? בבתים באופן כללי, ובעיקר בתים עם ילדים, המטבח הינו המוקד המרכזי ביותר בבית, ולא נרצה להיזהר על כל צעד שאנו עושים בו. לכן הבחירה בחומרי גלם איכותיים חשובה במיוחד במקרים אלו. 

שיש דקטון למטבח

שיש דקטון למטבח הפרטי

כאשר אנשים מעצבים מטבח חדש, הבחירה בסוג שיש דקטון למטבח החדש, היא נפוצה מאוד. אדריכלים ומעצבי פנים רבים, אוהבים לעבוד עם אבן שיש דקטון למטבח, משום שחומר הדקטון עמיד במיוחד לחום, כתמים ורטיבות. אבן הדקטון חזקה במיוחד, דבר זה הופך אותה לאטרקטיבית מאוד בבחירת שיש למטבח, שכן עליו לשאת חום רב.

שיש דקטון למטבח – טווח המחירים

טווח המחירים של שיש דקטון למטבח, מושפע ממגוון רחב מאוד של גורמים. ראשית, כדאי לוודא כי החברה בה בחרתם, הינה ספקית מורשת של חברת דקטון הספרדית. בכך תוכלו להבטיח החזר השקעה גבוה, ותקבלו גם אחריות במידה של עייפות החומר. לאחר שהבטחתם כי משטח הדקטון אותו אתם מעוניינם לרכוש הינו מהימן ואיכותי, יש להבין מה הוא סדר הגודל של היקף המשטחים, ומה הוא העובי הרצוי. עובי וגודל השיש ישפיעו כמובן על המחיר. המחיר למטר של שיש דקטון נע בין 1500 שקלים ויכול להגיע עד לסכום של 2800 שקלים. שיש דקטון מחולק לארבע קבוצות, השונות מבחינה עיצובית. כל קבוצה תתומחר בהתאם וללקוח יש אופציה לבחור בהתאם למגבלת התקציב העומד לרשותו וטעמו האישי. 

עמידות של שיש דקטון למטבח בפרט 

הסיבה שכל כך הרבה אנשים בוחרים בסוג שיש דקטון למטבח שלהם, היא עמידות החומר. המטבח הינו מקום של שמחה וחגיגות, בישולים, אפייה וטיגון. שיש הדקטון עמיד לחום בטמפרטורה גבוהה מאוד, ואפשר להניח עליו ישירות את הסירים החמים. בנוסף, משטחי הדקטון, הם בעלי יכולת ספיגה ברמה אפסית, כלומר, לא תוכל להצטבר רטיבות על גבי המשטח, והצטברות של חיידקים לא תתאפשר. סטריליות היא דבר חשוב מאוד כאשר מדובר על מטבח בו מבשלים, ושיש הדקטון עונה גם על צורך זה. 

שיש דקטון – לא מתפשרים על עיצוב

אנשים רבים נוטים לחשוב, כי כאשר נבחר חומרי גלם לצורך עיצוב המטבח שלנו, חומר חזק יהיה בהכרח דבר מגושם ולא יפה לעין. תנו לנו לנפץ לכם את הסטיגמה. שיש דקטון עונה על צורך עיצובי, ומשדר עדינות ויוקרה, על אף רמת העמידות הגבוהה שלו. 

לסיכום, חברת modelhome – שיש, מתמחה במגוון סוגי השיש לכל חלקי הבית, ובמיוחד בסוגי השיש למטבח. אם תבחרו שיש דקטון למטבח הפרטי שלכם, או כל סוג של אבן שיש אחרת, אנחנו נשמח לעמוד כאן לרשותכם. החברה היא אחת מספקיות השיש המובילות בישראל, עם ניסיון של שנים ארוכות בתחום, ואנשי המקצוע שחיים את עולם השיש באופן יום יומי. סבלנות, אדיבות, אמינות, וכמובן מחירים הוגנים, הם אלו שמאפיינים את החברה וגורמים לאלפי לקוחות מרוצים, לעצב את מטבח החלומות שלהם יחד אתנו. חפשו באינטרנט modelhome  – שיש, והשאירו את מספר הטלפון שלכם, אנחנו נעשה את השאר. 

מחירון שיש למטבח

חומר הגלםמאפייניםטווח מחירים למ"ר
מחיר לגרניטקיימים סוגים שונים של אבנים טבעיות, וגרניט היא אבן עמידה ביותר בפני חומצות ושריטות.790-900 ש"ח
מחיר אבן קיסרפיתוח מחומר טבעי וסינתטי, שמאפשר יצירת משטח עבודה קשיח דמוי שיש, בלי דוגמאות "ורידים".500-1,110 ש"ח
מחיר שיש אמיתיחומר איכותי במיוחד עם עיצוב יוקרתי שתואם את סוג האבן. נפוץ במיוחד למטרות ריצוף המטבח.1,900-4,900 ₪
מחיר לשיש רוזה200-250 ₪
מחיר לשיש קרמה250-340 ₪
מחיר לשיש סאן סבסטיאן140-170 ₪
מחיר לשיש ורונה300-350 ₪
מחיר ליחידת שיש למטבח6,200-8,900 ₪
מחיר למשטח עבודה3 מטרים280-1,000 ₪
מחיר לכיור שישכיור בודד140-840 ₪ לכל כיור
מחיר לכיור נוסף420-1,000 ₪
מחיר לשולחן אי משיש מוצק3 מטרים140-200 ₪
מחיר לאריחי שיש80-320 ₪
מחיר לריצוף שיש2,000-8,000 ש"ח
מחיר לבר ארוחת בוקר משיש25 מ"מ1,600-4,000 ₪
מחיר לשיש קררהדרגה ממוצעת, 3 ס"מ, עם קצה משופע12,200 ₪
מחיר שיש בדרגה אימפריאליתגודל 4 ס"מ עם קצה פרנץ' וגימור מלטף48,000 ש"ח
מחיר שיש למטבח קטן1,440-9,200 ₪
מחיר לוח שיש מאחורי התנור1,280-9,200 ₪
מחיר שיש למטבח גדול7,200-32,000 ש"ח
מחיר לביאנקו קררה160-240 ₪
מחיר לשיש ורמונט240-320 ₪
מחיר לסטטואריו של ביאנקו240-320 ש"ח
מחיר התקנה מקצועית של משטח שיששניים עד שלושה ימי עבודה960-2,500 ₪

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו קשר ונחזור אליכם

החזון שלנו

לאורך שנות פעילותה, עמלה Model Home רבות לבניית קטלוג מוצרי השיש האולטימטיבי, בו תוכלו למצוא מגוון רחב של דגמים, צבעים ומרקמים על מנת לתת מענה מלא לכל צורך ולכל מטרה. אנשי המקצוע של החברה יושבים עם כל לקוח ומסייעים לו למצוא את הדגם המתאים לו ביותר בהתאם למסגרת התקציב שעומדת לרשותו, בהתאם להעדפות ולציפיות האישיות שלו ממוצרי השיש אותם הוא קונה ובהתאם לצרכי העיצוב והאווירה הדרושים לו.

 

-model home-

אולי יעניין אתכם גם...

שיש למדרגות פנים 

שיש למדרגות פנים 

שיש למדרגות פנים  מתכננים ומעצבים את ביתכם? עוברים בקרוב לבית או פנטאהוז? מתלבטים לגבי סוג שיש למדרגות פנים. במדריך הקצר הבא נציג בפניכם את היתרונות

מדרגות שיש שחור 

מדרגות שיש שחור 

מדרגות שיש שחור מדרגות הן ללא ספק הדבר הראשון והבולט ביותר שאנחנו רואים ברגע שאנחנו נכנסים הביתה. למרות שהתפקיד שלהן בהגדרה הוא פונקציונלי, כלומר המדרגות

שיש יוקרתי לרכישה

ריצוף שיש 

ריצוף שיש  מחפשים ריצוף מתאים לחלק הפנימי ו/או החיצוני של ביתכם? חברת modelhome – שיש מתמחה בריצוף כל סוגי השיש והאבנים הטבעיות. נשמח לסייע לכם

שיש למדרגות חוץ 

שיש למדרגות חוץ 

שיש למדרגות חוץ  מחפשים לרצף שיש למדרגות חוץ? אנחנו בmodelhome – שיש נשמח לסייע לכם שלב אחר שלב בבחירת הדגם המתאים באופן מושלם לצרכים שלכם.

ריצוף שיש קטלוג 

ריצוף שיש קטלוג 

ריצוף שיש קטלוג  לפני שבוחרים שיש למטרת ריצוף, כדאי לעיין בקטלוג ולהבין לאיזה סגנון אנחנו מתחברים יותר ולאיזה פחות. אצלנו ב– modelhome – שיש תוכלו

ריצוף שיש מחירים 

ריצוף שיש מחירים 

ריצוף שיש מחירים  אם הגעתם לכאן, כנראה שאתם מעוניינים לרצף את הבית או הדירה שלכם ואתם בוחרים בריצוף שיש בתור האופציה המועדפת שלכם. אנחנו ב–

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!