איך לבחור אינסטלטור שיבצע עבורכם עבודות אינסטלציה?

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לא מן הנמנע כי בשלב כזה או אחר אתם תצטרכו להזמין אינסטלטור על מנת שיבצע עבורכם עבודות אינסטלציה. זה לא משנה אם מדובר על עבודות מורכבות או על עבודות פשוטות, אתם צריכים להיות בטוחים שאתם פונים לאינסטלטור הטוב ביותר. עבודה לא טובה מצידו של האינסטלטור, תוביל אתכם למצב שבו התיקון כולו לא יתבצע כמו שצריך – ומכאן בתוך זמן קצר אותה בעיה תחזור.

אז רגע לפני שאתם עושים בחירה כל כך משמעותית ובוחרים אינסטלטור, שווה לכם לקרוא את המאמר הבא. אנו נסביר לכם בדיוק אילו דגשים אתם צריכים לשים כאשר אתם בוחרים איש מקצוע שיספק לכם עבודות אינסטלציה. כך אתם תוכלו להיות בטוחים שעשיתם כל מה שנדרש על מנת להיות רגועים.

freepik

עבודות אינסטלציה רק על ידי אינסטלטור מנוסה

הניסיון של האינסטלטור זוהי תעודת הביטוח שלכם, כך תוכלו להיות משוכנעים כי לא מדובר על איש מקצוע שיעשה טעויות או שלא יבצע את העבודה כמו שצריך. הניסיון של האינסטלטור נמדד בהתאם לוותק שלו בתחום, ככל שיהיה מדובר על אינסטלטור יותר וותיק – כך תוכלו להיות בטוחים שהוא ידע להתמודד עם כל בעיה. זה לא באמת ישנה לו אם מדובר על בעיה שקל לפתור או על בעיה מורכבת שדורשת מומחיות מיוחדת.

תוודאו כי האינסטלטור מגיע בתוך זמן קצר

עבודות אינסטלציה חייבות להתבצע בתוך זמן קצר, כך תוכלו למנוע מצב שבו התקלה תהפוך להיות מאוד חמורה. אתם לא יכולים להסכים למצב שבו הזמינות של האינסטלטור היא זאת שתגביל אתכם, כי בסוף אתם תהיו אלה שתצטרכו לשלם ביוקר. כל דקה שבה הנזילה או הסתימה לא מתוקנת, המצב עלול להחמיר – ואתם תצטרכו לשלם על כך יותר גם מבחינה כספית כמובן.

תבררו את עלויות התיקון מראש

העלויות של עבודות אינסטלציה משתנות בהתאם לסוג העבודה שאותה האינסטלטור נדרש לבצע. לכן חשוב מאוד שתוודאו את העלויות מראש, אל תחכו לרגע האחרון שבו לא יהיו לכם יותר מידיי ברירות. בסוף העלות היא אחד מהמרכיבים החשובים ביותר בקבלת ההחלטות שלכם, ואתם לא תרצו להגיע למצב שתשלמו יותר ממה שאתם מסוגלים. בירור מקדים עשוי למנוע לא מעט אי נעימות אל מול האינסטלטור עצמו.

תקראו המלצות או ביקורות על האינסטלטור

לא רוצים ללכת בעיוורון מוחלט אחרי אינסטלטור כזה או אחר? אנו בהחלט יכולים להבין אתכם, עבודות אינסטלציה הם עבודות חשובות מאוד – שכל טעות קטנה עלולה להחמיר את המצב. תוכלו לבחון אינסטלטורים על סמך המלצות או ביקורות של הלקוחות שלהם, כך תוכלו לראות בדיוק איזה איש מקצוע נמצא מולכם. הרי אין חכם כבעל ניסיון, בטח כאשר מדובר על לקוחות של אינסטלטורים – שאם הם משבחים איש מקצוע זה כי יש לכך סיבה מאוד משמעותית.

מחירון שיש למטבח

חומר הגלםמאפייניםטווח מחירים למ"ר
מחיר לגרניטקיימים סוגים שונים של אבנים טבעיות, וגרניט היא אבן עמידה ביותר בפני חומצות ושריטות.790-900 ש"ח
מחיר אבן קיסרפיתוח מחומר טבעי וסינתטי, שמאפשר יצירת משטח עבודה קשיח דמוי שיש, בלי דוגמאות "ורידים".500-1,110 ש"ח
מחיר שיש אמיתיחומר איכותי במיוחד עם עיצוב יוקרתי שתואם את סוג האבן. נפוץ במיוחד למטרות ריצוף המטבח.1,900-4,900 ₪
מחיר לשיש רוזה200-250 ₪
מחיר לשיש קרמה250-340 ₪
מחיר לשיש סאן סבסטיאן140-170 ₪
מחיר לשיש ורונה300-350 ₪
מחיר ליחידת שיש למטבח6,200-8,900 ₪
מחיר למשטח עבודה3 מטרים280-1,000 ₪
מחיר לכיור שישכיור בודד140-840 ₪ לכל כיור
מחיר לכיור נוסף420-1,000 ₪
מחיר לשולחן אי משיש מוצק3 מטרים140-200 ₪
מחיר לאריחי שיש80-320 ₪
מחיר לריצוף שיש2,000-8,000 ש"ח
מחיר לבר ארוחת בוקר משיש25 מ"מ1,600-4,000 ₪
מחיר לשיש קררהדרגה ממוצעת, 3 ס"מ, עם קצה משופע12,200 ₪
מחיר שיש בדרגה אימפריאליתגודל 4 ס"מ עם קצה פרנץ' וגימור מלטף48,000 ש"ח
מחיר שיש למטבח קטן1,440-9,200 ₪
מחיר לוח שיש מאחורי התנור1,280-9,200 ₪
מחיר שיש למטבח גדול7,200-32,000 ש"ח
מחיר לביאנקו קררה160-240 ₪
מחיר לשיש ורמונט240-320 ₪
מחיר לסטטואריו של ביאנקו240-320 ש"ח
מחיר התקנה מקצועית של משטח שיששניים עד שלושה ימי עבודה960-2,500 ₪
אז מה היה לנו בכתבה:
צרו קשר ונחזור אליכם

החזון שלנו

לאורך שנות פעילותה, עמלה Model Home רבות לבניית קטלוג מוצרי השיש האולטימטיבי, בו תוכלו למצוא מגוון רחב של דגמים, צבעים ומרקמים על מנת לתת מענה מלא לכל צורך ולכל מטרה. אנשי המקצוע של החברה יושבים עם כל לקוח ומסייעים לו למצוא את הדגם המתאים לו ביותר בהתאם למסגרת התקציב שעומדת לרשותו, בהתאם להעדפות ולציפיות האישיות שלו ממוצרי השיש אותם הוא קונה ובהתאם לצרכי העיצוב והאווירה הדרושים לו.

 

-model home-

אולי יעניין אתכם גם...
משטחי שיש

כיצד לבחור משטחי שיש לבית?

השיש כבר מזמן נערץ בזכות האלגנטיות הנצחית, האסתטיקה היוקרתית וגם הפרקטיות שהוא מעניק, מה שהופך אותו לבחירה פופולרית עבור אנשים המעוניינים לשדרג את היופי והערך של החללים שלהם. ממשטחי השיש למטבח ועד כיורי אמבטיה וריצוף, משטחי שיש יכולים להעצים את הנראות והפונקציונלית של כל חדר בבית.

glass work

איך לשלב שיש וזכוכית לבבית שלך

השיש כבר מזמן זכה להערצה על האלגנטיות והיופי שלו. עם דפוסי הוורידים הייחודיים והתחושה היוקרתית שלו, הוא מוסיף נופך של תחכום לכל חלל. שילוב שיש בבית יכול להפוך אותו למקלט נצחי ויוקרתי.

טיפים לאיתור נזילות מתחת לשיש במטבח ובאמבטיה

נזילה ממערכת הצינורות שבבית יכולה להיות הרסנית אם לא מגלים אותה ומטפלים בה בזמן. מכיוון שהצנרת חבויה מאחורי הקירות, לא פעם יהיה קשה מאוד להבין כי ישנה נזילה כלשהי כתוצאה מכשל בצנרת. גם כאשר מדובר על נזילה מאחורי השיש במטבח שלכם או במקלחת שלכם, הרי שלא תמיד יהיה קל לזהות אותה ולכן, חשוב מאוד להכיר את כל הסימנים שיכולים להעיד על נזילה שכזאת, על מנת להעניק לה את המענה הטוב ביותר, כמה שיותר מהר.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!