טיפים לבחירת ריהוט מעוצב למטבח

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

צילום:freepik

עיצוב הבית מחדש יוצר התרגשות בכל פעם, בין אם שמדובר במעבר לדירה חדשה ובין אם כאשר הוא מהווה חלק משיפוץ. אחד המרכיבים המרכזיים והחשובים בעיצוב הבית הינו בחירת רהיטים למטבח שיעניקו לו את הסגנון והמראה המועדף עליכם.  

רהיטים למטבח משלבים בין פונקציונליות לבין אסתטיקה והופכים את המטבח למקום, נעים וכזה המשקף את טעמכם  האישי. בחירת רהיטים מעוצבים מבוססת על התאמה למספר בני הבית, סגנון עיצוב האהוב עליכם ואופי השימוש. 

מגוון סוגי הרהיטים למטבח המוצע כיום הינו רחב ומגוון במיוחד, כאשר ההיצע הגבוה מאפשר לנו לבחור פריטי ריהוט המותאמים לנו באופן אישי וכל זאת בתנאי שנתבסס על כמה פרמטרים נכונים שיבטיחו בחירה מושלמת.

רהיטים מעוצבים – איכות, נוחות ואווירה 

רהיטים מעוצבים עשויים ממגוון חומרי גלם איכותיים בהם: עץ מלא ומהודר, פלסטיק, אלומיניום, מתכת ועוד. הריהוט ממלא פונקציה משמעותית עבור בני הבית מבחינה שימושית ועיצובית. 

אנו מפיקים הנאה רבה מהרהיטים וכן מהאפשרות לארח חברים, קרובים ומכרים בנוחות מרבית ובאווירה נעימה. רהיטים למטבח מעוצבים במגוון סגנונות: קלאסי, מודרני, וינטאג', כפרי ועוד.

ישנם רהיטים מעוצבים המיועדים בעיקר לקישוט וישנם כאלה שנועדו לשרת אותנו מבחינה פרקטית באופן יומיומי. כיום, כל פריטי הריהוט משלבים בצורה מיטבית ואיכותית בין פונקציונליות לבין סטייל ושיק. 

הפרמטרים המרכזיים לבחירה נכונה של רהיטים מעוצבים למטבח

בחירה נכונה של רהיטים מעוצבים למטבח מתחילה בהבנה של הצרכים האישיים שלכם מבחינת מקום האחסון הדרוש לכם, מקומות הישיבה ופינת האוכל, תדירות הזמנת אורחים ובחירת הסגנון העיצובי האהוב עליכם.

לאחר שהבנתם מהם הצרכים האישיים שלכם, חשוב לבחור רהיטים העשויים מחומרי גלם איכותיים. ריהוט יפה לעין שאינו איכותי, לא יישרת אתכם לאורך זמן וההשקעה בו אינה משתלמת. 

חשוב לבחור רהיטים של חברות ומותגים מוכרים או מבעלי מלאכה מנוסים ואמינים שאתם סומכים עליהם. את הרהיטים ניתן לרכוש בהזמנה אישית וזאת לאחר הצגת המאפיינים הרצויים או לחילופין לבחור ממגוון הרהיטים המעוצבים המוצעים בחנויות הריהוט הגדולות וברחבי האינטרנט.

כסאות בר מעוצבים – שילוב אידאלי בין סטייל, אסתטיקה ופונקציונליות

אחד מפריטי הריהוט הטרנדים ביותר כיום, הינו כסאות בר שבעבר שימשו בפאבים, מסעדות ובתי קפה וכיום מדובר בתוספת שימושית ובעלת ערך מוסף מבחינה אסתטית גם לבית. כסאות בר יעניקו לביתכם מראה מודרני, סטייל ויהוו פריט ריהוט אהוב על כל בני הבית.

מחירון שיש למטבח

חומר הגלםמאפייניםטווח מחירים למ"ר
מחיר לגרניטקיימים סוגים שונים של אבנים טבעיות, וגרניט היא אבן עמידה ביותר בפני חומצות ושריטות.790-900 ש"ח
מחיר אבן קיסרפיתוח מחומר טבעי וסינתטי, שמאפשר יצירת משטח עבודה קשיח דמוי שיש, בלי דוגמאות "ורידים".500-1,110 ש"ח
מחיר שיש אמיתיחומר איכותי במיוחד עם עיצוב יוקרתי שתואם את סוג האבן. נפוץ במיוחד למטרות ריצוף המטבח.1,900-4,900 ₪
מחיר לשיש רוזה200-250 ₪
מחיר לשיש קרמה250-340 ₪
מחיר לשיש סאן סבסטיאן140-170 ₪
מחיר לשיש ורונה300-350 ₪
מחיר ליחידת שיש למטבח6,200-8,900 ₪
מחיר למשטח עבודה3 מטרים280-1,000 ₪
מחיר לכיור שישכיור בודד140-840 ₪ לכל כיור
מחיר לכיור נוסף420-1,000 ₪
מחיר לשולחן אי משיש מוצק3 מטרים140-200 ₪
מחיר לאריחי שיש80-320 ₪
מחיר לריצוף שיש2,000-8,000 ש"ח
מחיר לבר ארוחת בוקר משיש25 מ"מ1,600-4,000 ₪
מחיר לשיש קררהדרגה ממוצעת, 3 ס"מ, עם קצה משופע12,200 ₪
מחיר שיש בדרגה אימפריאליתגודל 4 ס"מ עם קצה פרנץ' וגימור מלטף48,000 ש"ח
מחיר שיש למטבח קטן1,440-9,200 ₪
מחיר לוח שיש מאחורי התנור1,280-9,200 ₪
מחיר שיש למטבח גדול7,200-32,000 ש"ח
מחיר לביאנקו קררה160-240 ₪
מחיר לשיש ורמונט240-320 ₪
מחיר לסטטואריו של ביאנקו240-320 ש"ח
מחיר התקנה מקצועית של משטח שיששניים עד שלושה ימי עבודה960-2,500 ₪
אז מה היה לנו בכתבה:
צרו קשר ונחזור אליכם

החזון שלנו

לאורך שנות פעילותה, עמלה Model Home רבות לבניית קטלוג מוצרי השיש האולטימטיבי, בו תוכלו למצוא מגוון רחב של דגמים, צבעים ומרקמים על מנת לתת מענה מלא לכל צורך ולכל מטרה. אנשי המקצוע של החברה יושבים עם כל לקוח ומסייעים לו למצוא את הדגם המתאים לו ביותר בהתאם למסגרת התקציב שעומדת לרשותו, בהתאם להעדפות ולציפיות האישיות שלו ממוצרי השיש אותם הוא קונה ובהתאם לצרכי העיצוב והאווירה הדרושים לו.

 

-model home-

אולי יעניין אתכם גם...
משטחי שיש

כיצד לבחור משטחי שיש לבית?

השיש כבר מזמן נערץ בזכות האלגנטיות הנצחית, האסתטיקה היוקרתית וגם הפרקטיות שהוא מעניק, מה שהופך אותו לבחירה פופולרית עבור אנשים המעוניינים לשדרג את היופי והערך של החללים שלהם. ממשטחי השיש למטבח ועד כיורי אמבטיה וריצוף, משטחי שיש יכולים להעצים את הנראות והפונקציונלית של כל חדר בבית.

glass work

איך לשלב שיש וזכוכית לבבית שלך

השיש כבר מזמן זכה להערצה על האלגנטיות והיופי שלו. עם דפוסי הוורידים הייחודיים והתחושה היוקרתית שלו, הוא מוסיף נופך של תחכום לכל חלל. שילוב שיש בבית יכול להפוך אותו למקלט נצחי ויוקרתי.

טיפים לאיתור נזילות מתחת לשיש במטבח ובאמבטיה

נזילה ממערכת הצינורות שבבית יכולה להיות הרסנית אם לא מגלים אותה ומטפלים בה בזמן. מכיוון שהצנרת חבויה מאחורי הקירות, לא פעם יהיה קשה מאוד להבין כי ישנה נזילה כלשהי כתוצאה מכשל בצנרת. גם כאשר מדובר על נזילה מאחורי השיש במטבח שלכם או במקלחת שלכם, הרי שלא תמיד יהיה קל לזהות אותה ולכן, חשוב מאוד להכיר את כל הסימנים שיכולים להעיד על נזילה שכזאת, על מנת להעניק לה את המענה הטוב ביותר, כמה שיותר מהר.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!