משפצים את המטבח לבד? הנה 4 טיפים חשובים!

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

שיפוץ המטבח זו אחת הדרכים האפקטיביות ביותר להגדיל את הערך של הבית ולאפשר לכם לקבל מענה מותאם יותר לצרכים. לכן כאשר המטבח אינו מתאים עוד לצרכי המשפחה, במקום לחפש דירה ולהטריח את עצמכם תוכלו לבחור בשיפוץ. כאשר מדובר במטבח שלכם, מוטב שאת השיפוץ הרציני תשאירו לאיש מקצוע. אולם אם אתם רוצים לחסוך מעט ויש לכם זוג ידיים טובות, בהחלט יש כמה וכמה דברים שתוכלו לעשות בעצמכם. רגע לפני שאתם מתחילים הכנו לכם ארבעה טיפים חשובים, שכדאי שתקראו.

קרדיט: freepik

הצטיידו בכלים המתאימים

כלי עבודה הם חלק בלתי נפרד מכל פרויקט DIY מוצלח. לכן אם אתם מתכננים לשפץ את המטבח כדאי שיהיו ברשותכם כל הכלים המתאימים. קפצו לחנות שיש בה כלי עבודה או גלשו לכזאת אונליין ועשו הזמנה מרוכזת של כל הכלים שאתם צריכים. אם אתם לא בטוחים באילו כלים לבחור ועל מה אפשר לוותר תמיד תוכלו להתייעץ עם מומחים בתחום השיפוצים או עם הצוות של החנות כדי לבחור את הכלים שיספקו את המענה המתאים עבורכם.

תכננו קדימה

אי אפשר להתחיל תהליך שיפוץ מבלי לתכנן כמה צעדים מראש, קל וחומר מבלי לתכנן את מהלך השיפוץ עצמו. שבו רגע, הגדירו לעצמכם מה תרצו לעשות, מהו סדר הגודל של הפרויקט, העריכו זמנים, הציבו לעצמכם יעדים מוגדרים ותגדירו זמן שאותו תקדישו לעבודות שיפוצים. כאשר יוצאים לדרך ללא תכנון מקדים אפשר להיתקל בטעויות בלתי צפויות, לעיתים הרות גורל ממש, ואז קיים סיכון שהפרויקט לא יושלם על הצד הטוב ביותר.     

הגדירו את התקציב

ניצול נכון של התקציב הוא א'-ב' בכל תהליך שיפוץ אך כדי להתחיל לעשות זאת עליכם להגדיר קודם כל מהו התקציב שעומד לרשותכם. הגדרת התקציב חשובה והיא תקבע את היקף העבודה, את חומרי הגלם בהם יעשה שימוש ועוד. מה שחשוב לדעת בעת תכנון תקציב הוא שצריך להשאיר גם סכום ייעודי עבור תקלות בלתי צפויות. כך אם חלילה תתקלו בנזק לא צפוי במהלך השיפוץ שאין ברירה אלא לתקן אותו, עלות התיקון לא תנגוס מהתקציב הכללי שעומד לרשותכם ומיועד לדברים אחרים.

תוכלו לחסוך על ידי ביצוע עבודות שיפוצים לבד

זה בהחלט משתלם לעשות עבודות שיפוצים במטבח לבד, כך שתוכלו לחסוך המון ולנצל את התקציב לדברים שחשובים לכם בעיצוב הסופי. בין המשימות שתוכלו לבצע בעצמכם: החלפת ריצוף, התקנת פרקט, הסרה או הדבקה של טפטים, חיפוי הקיר, צביעת קירות ועוד. קחו בחשבון שאחת העלויות הגדולות בכל פרויקט שיפוץ מטבח היא זמן העבודה של עובדי הקבלן, לכן אם אתם עובדים ללא תשלום ומקדמים את הפרויקט כולם מרוויחים.

לפני סיום, מה חשוב לדעת?

גם אם קניתם כלי עבודה של המותגים המובילים ביותר עליכם לזכור שאם אין לכם את הניסיון המתאים, כדאי להשאיר את העבודה למומחים. בסופו של יום בעולם השיפוצים המקצועי יש שיטות עבודה וטכניקות שונות, וללא הניסיון המתאים אתם עשויים לגרום יותר נזק מתועלת. אז כדי שהמטבח שלכם יראה טוב דעו מתי להזמין אנשי מקצוע שמכירים את כל סודות המקצוע ויכולים לעזור לכם לשפץ את המטבח הישן ולהפוך אותו למטבח החלומות החדש שלכם.

מחירון שיש למטבח

חומר הגלםמאפייניםטווח מחירים למ"ר
מחיר לגרניטקיימים סוגים שונים של אבנים טבעיות, וגרניט היא אבן עמידה ביותר בפני חומצות ושריטות.790-900 ש"ח
מחיר אבן קיסרפיתוח מחומר טבעי וסינתטי, שמאפשר יצירת משטח עבודה קשיח דמוי שיש, בלי דוגמאות "ורידים".500-1,110 ש"ח
מחיר שיש אמיתיחומר איכותי במיוחד עם עיצוב יוקרתי שתואם את סוג האבן. נפוץ במיוחד למטרות ריצוף המטבח.1,900-4,900 ₪
מחיר לשיש רוזה200-250 ₪
מחיר לשיש קרמה250-340 ₪
מחיר לשיש סאן סבסטיאן140-170 ₪
מחיר לשיש ורונה300-350 ₪
מחיר ליחידת שיש למטבח6,200-8,900 ₪
מחיר למשטח עבודה3 מטרים280-1,000 ₪
מחיר לכיור שישכיור בודד140-840 ₪ לכל כיור
מחיר לכיור נוסף420-1,000 ₪
מחיר לשולחן אי משיש מוצק3 מטרים140-200 ₪
מחיר לאריחי שיש80-320 ₪
מחיר לריצוף שיש2,000-8,000 ש"ח
מחיר לבר ארוחת בוקר משיש25 מ"מ1,600-4,000 ₪
מחיר לשיש קררהדרגה ממוצעת, 3 ס"מ, עם קצה משופע12,200 ₪
מחיר שיש בדרגה אימפריאליתגודל 4 ס"מ עם קצה פרנץ' וגימור מלטף48,000 ש"ח
מחיר שיש למטבח קטן1,440-9,200 ₪
מחיר לוח שיש מאחורי התנור1,280-9,200 ₪
מחיר שיש למטבח גדול7,200-32,000 ש"ח
מחיר לביאנקו קררה160-240 ₪
מחיר לשיש ורמונט240-320 ₪
מחיר לסטטואריו של ביאנקו240-320 ש"ח
מחיר התקנה מקצועית של משטח שיששניים עד שלושה ימי עבודה960-2,500 ₪

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו קשר ונחזור אליכם

החזון שלנו

לאורך שנות פעילותה, עמלה Model Home רבות לבניית קטלוג מוצרי השיש האולטימטיבי, בו תוכלו למצוא מגוון רחב של דגמים, צבעים ומרקמים על מנת לתת מענה מלא לכל צורך ולכל מטרה. אנשי המקצוע של החברה יושבים עם כל לקוח ומסייעים לו למצוא את הדגם המתאים לו ביותר בהתאם למסגרת התקציב שעומדת לרשותו, בהתאם להעדפות ולציפיות האישיות שלו ממוצרי השיש אותם הוא קונה ובהתאם לצרכי העיצוב והאווירה הדרושים לו.

 

-model home-

אולי יעניין אתכם גם...

משטחי שיש

כיצד לבחור משטחי שיש לבית?

השיש כבר מזמן נערץ בזכות האלגנטיות הנצחית, האסתטיקה היוקרתית וגם הפרקטיות שהוא מעניק, מה שהופך אותו לבחירה פופולרית עבור אנשים המעוניינים לשדרג את היופי והערך של החללים שלהם. ממשטחי השיש למטבח ועד כיורי אמבטיה וריצוף, משטחי שיש יכולים להעצים את הנראות והפונקציונלית של כל חדר בבית.

glass work

איך לשלב שיש וזכוכית לבבית שלך

השיש כבר מזמן זכה להערצה על האלגנטיות והיופי שלו. עם דפוסי הוורידים הייחודיים והתחושה היוקרתית שלו, הוא מוסיף נופך של תחכום לכל חלל. שילוב שיש בבית יכול להפוך אותו למקלט נצחי ויוקרתי.

טיפים לאיתור נזילות מתחת לשיש במטבח ובאמבטיה

נזילה ממערכת הצינורות שבבית יכולה להיות הרסנית אם לא מגלים אותה ומטפלים בה בזמן. מכיוון שהצנרת חבויה מאחורי הקירות, לא פעם יהיה קשה מאוד להבין כי ישנה נזילה כלשהי כתוצאה מכשל בצנרת. גם כאשר מדובר על נזילה מאחורי השיש במטבח שלכם או במקלחת שלכם, הרי שלא תמיד יהיה קל לזהות אותה ולכן, חשוב מאוד להכיר את כל הסימנים שיכולים להעיד על נזילה שכזאת, על מנת להעניק לה את המענה הטוב ביותר, כמה שיותר מהר.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!