מדרגות שיש – מחירים מעודכנים לשנת 2020

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

מדרגות שיש

מדרגות לבית או למרחב החיצוני של הבית, ניתן לבנות ממספר חומרי גלם מקובלים ובהם עץ, מתכת, אבן ושיש. מדרגות אבן בחיפוי שיש הוא ללא ספק הפורמט השכיח ביותר של מדרגות בישראל וזאת על אף שלא מדובר דווקא בפורמט הזול ביותר, בלשון המעטה. יחד עם זאת, בבחירת מדרגות שיש מחיר הוא לא הפרמטר היחיד שעלינו לבחון ובפועל, דווקא החוזק המבני של מדרגות השיש ודווקא העמידות הגבוהה שלהן לאורך עשורים שלמים, הופכים אותה לאופציה הכדאית ביותר גם מבחינת מחיר.

מדרגות שיש – היתרונות

למדרגות שיש ישנם יתרונות רבים שאת רובם פשוט אי אפשר להעמיד אל מול אלו של מדרגות עץ למשל. מדרגות עץ, עד כמה שהן יכולות להיות דקורטיביות ולהתאים לסביבות עיצוביות מסוימות, הן בסופו של דבר מדרגות שחוות שחיקה מואצת מאוד לאורך השנים ואשר דורשות תחזוקה רציפה על מנת לאפשר את שימור המראה והאסתטיקה שלהן ולבטח בכדי לאפשר את השימוש הבטוח בהן. מדרגות עץ יכולות לסבול משחיקה בגין חשיפה רציפה לקרינת שמש ולמים, הן יכולות לסבול מריקבון ומשחיקה בגין חדירת חרקים ונמלים אל תוך מעמקי העץ. בסך הכל, כשתבחנו מדרגות עץ מול מדרגות שיש מחיר מדרגות העץ לבטח יהיה נמוך יותר מזה של מדרגות השיש, אך בראייה ארוכת טווח העץ ידרוש מכם הרבה יותר הוצאות בגין תחזוקה ומתישהו גם בגין החלפת המדרגות לגמרי.

לעומת זאת, מדרגות שיש הן מדרגות עמידות וחזקות, עומדות בכל עומס משקל טיפוסי לבית ובכל מכה או פגיעה אפשרית על ידי בני הבית. המדרגות קלות מאוד לשטיפה, הן עמידות בשמש, במים ובכל תנאי ומרגע שהתקנתן אותן, הן יכולות ללוות אתכם לאורך עשורים שלמים מבלי לאבד מחינן. יחד עם זאת, אם בשלב כלשהו בעתיד תרצו לחדש את מראה המדרגות, ולא בגלל שהן נשחקו או נפגמו, אלא רק מתוך רצון להתחדש ולשנות, תוכלו להחליף את חיפוי השיש בלבד מבלי להחליף את כל גרם המדרגות. גם לכך יש משמעות כאשר בוחנים את המחיר של כל סוגי המדרגות השונים הזמינים עבורכם.

איך נקבע המחיר של מדרגות שיש

בהזמנת מדרגות שיש מחיר המדרגות ייקבע על פי מספר פרמטרים ובראשם סוג השיש ורמת העיבוד שלו. מאחר והמחיר לשיש ניתן במטר רץ או במטר מרובע, אין משמעות למספר המדרגות או לכמות השיש שתזדקקו לו, שכן המחיר יינתן לכם פר מטר. מה שכן משפיע על המחיר הוא סוג השיש שתבחרו ורמת העיבוד והליטוש שלו. סוגי שיש יכולים להיבדל זה מזה במגוון פרמטרים שיוצרים פערי מחיר, לעיתים של מאות אחוזים. ישנם סוגי שיש יוקרתי המיובאים ביבוא אישי מאיטליה, ומחירם גבוה במאות אחוזים ממחירו של שיש חברון הנכרה פה בהרי חברון. אלו הם אמנם שני מקרי קיצון, אבל כאשר מדובר בריצוף של מדרגות שצפוי לצרוך כמה וכמה מטרים של לוחות שיש, גם פער של עשרים אחוזים בין סוגי השיש השונים, יכול להיות מתורגם לפער של אלפי שקלים בעלות הכוללת.

בנוסף לכך, על המחיר משפיע הסיווג הספציפי של השיש ורמת העיבוד שלו. בתוך כל קטגוריית שיש, למשל שיש קררה מאיטליה, ישנן רמות איכות שונות של אריחי השיש השונים. רמות אלה נקבעות על פי החלק בגוש השיש שממנו סותת האריח, בהתאם לאחידות המרקם של האריח, בהתאם למדדי האיכות של שטח הפנים של האריח וכדומה. המשמעות היא שאתם יכולים להזמין שיש קררה במחיר מסוים למטר רץ, ואתם יכולים להזמין שיש קררה במחיר אחר לגמרי, רק מכיוון שהסוג השני היה קצת פחות איכותי ובעל מרקם פחות אחיד.

אם אתם מרגישים מעט מבולבלים זה מצוין. זה רק מסביר לכם שכאשר בוחרים מדרגות שיש מחיר הוא לא הפרמטר היחיד שיש לבחון, וצריך להבין גם את כל הפרקטיקה שעומדת מאחורי המחיר הניתן לכם. בהתאם לכך, לפני שאתם מקבלים את ההחלטה המתאימה לכם ביותר, כדאי להתייעץ עם איש מקצוע, שיכול להיות גם מעצב הפנים או האדריכל שלכם אבל חייב להיות גם בעל הבנה מעמיקה בתחום השיש והאבן. בצורה זו תוכלו להבטיח לעצמכם את המחיר הטוב והזול ביותר שתוכלו להשיג עבור האבן הטובה והאיכותית ביותר שתוכלו לשלם עליה.

מחירון שיש למטבח

חומר הגלםמאפייניםטווח מחירים למ"ר
מחיר לגרניטקיימים סוגים שונים של אבנים טבעיות, וגרניט היא אבן עמידה ביותר בפני חומצות ושריטות.790-900 ש"ח
מחיר אבן קיסרפיתוח מחומר טבעי וסינתטי, שמאפשר יצירת משטח עבודה קשיח דמוי שיש, בלי דוגמאות "ורידים".500-1,110 ש"ח
מחיר שיש אמיתיחומר איכותי במיוחד עם עיצוב יוקרתי שתואם את סוג האבן. נפוץ במיוחד למטרות ריצוף המטבח.1,900-4,900 ₪
מחיר לשיש רוזה200-250 ₪
מחיר לשיש קרמה250-340 ₪
מחיר לשיש סאן סבסטיאן140-170 ₪
מחיר לשיש ורונה300-350 ₪
מחיר ליחידת שיש למטבח6,200-8,900 ₪
מחיר למשטח עבודה3 מטרים280-1,000 ₪
מחיר לכיור שישכיור בודד140-840 ₪ לכל כיור
מחיר לכיור נוסף420-1,000 ₪
מחיר לשולחן אי משיש מוצק3 מטרים140-200 ₪
מחיר לאריחי שיש80-320 ₪
מחיר לריצוף שיש2,000-8,000 ש"ח
מחיר לבר ארוחת בוקר משיש25 מ"מ1,600-4,000 ₪
מחיר לשיש קררהדרגה ממוצעת, 3 ס"מ, עם קצה משופע12,200 ₪
מחיר שיש בדרגה אימפריאליתגודל 4 ס"מ עם קצה פרנץ' וגימור מלטף48,000 ש"ח
מחיר שיש למטבח קטן1,440-9,200 ₪
מחיר לוח שיש מאחורי התנור1,280-9,200 ₪
מחיר שיש למטבח גדול7,200-32,000 ש"ח
מחיר לביאנקו קררה160-240 ₪
מחיר לשיש ורמונט240-320 ₪
מחיר לסטטואריו של ביאנקו240-320 ש"ח
מחיר התקנה מקצועית של משטח שיששניים עד שלושה ימי עבודה960-2,500 ₪
אז מה היה לנו בכתבה:
צרו קשר ונחזור אליכם

החזון שלנו

לאורך שנות פעילותה, עמלה Model Home רבות לבניית קטלוג מוצרי השיש האולטימטיבי, בו תוכלו למצוא מגוון רחב של דגמים, צבעים ומרקמים על מנת לתת מענה מלא לכל צורך ולכל מטרה. אנשי המקצוע של החברה יושבים עם כל לקוח ומסייעים לו למצוא את הדגם המתאים לו ביותר בהתאם למסגרת התקציב שעומדת לרשותו, בהתאם להעדפות ולציפיות האישיות שלו ממוצרי השיש אותם הוא קונה ובהתאם לצרכי העיצוב והאווירה הדרושים לו.

 

-model home-

אולי יעניין אתכם גם...
שיש למדרגות רכישה

שיש למדרגות

שיש למדרגות בין אם אתם משפצים את ביתכם הקיים ובין אם נמצאים בתהליך בניה, אחת ההחלטות שתצטרכו לעשות במוקדם או במאוחר קשור לסוג המדרגות והחיפוי

שיש למדרגות

סוגי שיש למדרגות פנים

סוגי שיש למדרגות פנים אז אתם יושבים בסלון, על הספה הלבנה שלכם, ביחד עם המשפחה, וצופים בסרט. לפתע, על מסך הטלוויזיה נראה גרם מדרגות מסולסל

אבן ביר זית

מדרגות אבן – האם כדאי?

בונים בית חדש? משפצים את הבית הקיים? רוצים שהפעם זו תהיה התגשמות של חלום. שכל פרט קטן יילקח בחשבון ובסופו של תהליך תרגישו כאילו הבית

שיש קררה

מדרגות שיש השוואת מחיר

השוואת מחירים היא פעולה צרכנית בסיסית שאותה אנו מבצעים כמעט בכל רכישה של מוצר שעלותו היא משמעותית בתפיסתנו. למעשה, נושא השוואת המחירים התפתח בישראל בצורה

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!