איך להיות קבלן רשום?

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

קבלן רשום הוא מי שעבר תהליך של קבלת רישיון להיות קבלן. המשמעות היא שהם עברו את המבחנים, עמדו בדרישות וקיבלו רישיון על ידי ממשלת המדינה. קבלנים רשומים נדרשים לפעול לפי חוקים ותקנות מסוימים הקיימים לגבי קבלנים באופן כללי. בין היתר מדובר בביטוח תגמולי עובדים, הצמדות, ביטוח אחריות ועוד. קבלן רשום הוא מי שקיבל רישיון קבלן על ידי המדינה ורשאי לבצע עבודות קבלניות. קבלן רשום יכול להיות יחיד, בעל יחיד, שותפות, תאגיד או כל גורם אחר העומד בדרישות המדינה. קבלן רשום יכול להיות גם חברה שקיבלה רישיון מהמדינה. קבלנים רשומים נדרשים לפעול לפי כללים וכללים מסוימים בעת ביצוע עבודות קבלניות. כמו כן, עליהם להגיש דוחות מס ולשלם מסים על כל ההכנסות שהתקבלו מביצוע עבודות קבלניות.

קבלן רשום- מה התפקיד?

קבלן רשום הוא אדם שהונפק לו רישיון קבלן מהמדינה בה הוא מתכוון לעבוד. קבלן רשום הוא מי שקיבל רישיון לעבוד כקבלן עצמאי. הבחנה זו פירושה שהאדם יכול להגדיר את שעות הפעילות שלו, לעבוד אצל מספר מעסיקים, ולהיות אחראי על המסים שלו. ההבדל העיקרי בין קבלן לא רשום לבין קבלן רשום הוא שהראשון אינו צריך לשלם מיסים על כל הכנסתו. קבלנים רשומים הם אנשים שאושרו על ידי המדינה לעבוד בבנייה. הם מוסמכים לבצע עבודות הדורשות רישיון, כגון חשמל, אינסטלציה ו-HVAC. קבלנים רשומים חייבים לעבור מבחן על מנת להירשם וכן עליהם להשלים מספר מסוים של שעות הכשרה. ישנם יתרונות רבים למעסיקים כאשר הם שוכרים קבלנים רשומים. למשל, הם יכולים לבצע את תפקידם ללא הפרעה מכיוון שהקבלן אמין ואחראי.

הממשלה קבעה חוק המחייב אותך להירשם כקבלן אם אתה מרוויח מעל 1,000 דולר. חוק זה נועד למנוע ממעסיקים להעסיק קבלנים בשכר נמוך משכר המינימום, ולהבטיח שהקבלנים לא יעבדו יותר מ-40 שעות שבועיות. אם תמצא עובד בשכר נמוך משכר המינימום, תקבל קנס או מאסר. מחלקת העבודה של ארצות הברית (DOL) דורשת שכל המעסיקים שמעסיקים עובדים בתעשיות בנייה, ייצור, כרייה ודומיו חייבים להגיש טופס W-2 עבור כל עובד. הסיבה לכך היא שהחוק מחייב מעסיקים אלו לנכות מס הכנסה פדרלי מהשכר שהם משלמים. כדי להבין את הדרישות של טופס זה וכיצד הוא משפיע על קבלנים, בואו נסתכל מה החוק אומר עליהם.

מה עושים לפני שאתם בוחרים קבלן

חשוב להכיר את יסודות החברה לפני שאתם בוחרים קבלן. אתה צריך לעשות את המחקר שלך ולברר אם הם רשומים או לא. קבלן רשום הוא מי שנרשם ברשות ממשלתית כמו התאחדות הבנייה הבריטית של קולומביה. על הקבלן להיות בעל תעודת רישום תקפה, אותה מנפיקה העמותה. ניתן לברר האם חברה רשומה על ידי חיפוש שמה באתר BCCA או פנייה ישירה אליה. אם הם לא רשומים, עדיף להימנע מעבודה איתם שכן אתה עלול להיות אחראי לכל תאונה שתתרחש במהלך עבודתם או לכל נזק שייגרם על ידם.

קבלן רשום הוא מי שעמד בדרישות החוק וקיבל אישור מהממשלה לעבוד במקצוע. זה לא תמיד קל לעשות, שכן ישנם שלבים רבים מעורבים לפני שניתן יהיה להכיר כחוק כקבלן. מאמר זה יבחן מה נדרש כיצד יהפוך לקבלן רשום וכיצד התהליך הזה עובד. זה גם ידון בכמה מהיתרונות של להיות אחד, כולל העובדה שזה יכול לפתוח הזדמנויות חדשות לאנשים שרוצים לעבוד בתחומם. הצעד הראשון בהפיכתו לקבלן רשום הוא להירשם בסוכנות ממשלתית מתאימה. זה בדרך כלל אומר שאתה צריך התלמדות או ניסיון רלוונטי אחר שמכשיר אותך לרישום. סוכנויות מסוימות דורשות כישורים כגון הרשמה למכללה או בעלת תואר

קבלן רשום הוא אדם שהוכשר לבצע משימות ספציפיות על פי תנאי החוזה. קבלן רשום אינו עובד ולא ניתן לפטר או לפטר אותו על ידי מעסיקו. הם אינם זכאים לאותן הטבות כמו עובדים, לרבות חופשה בתשלום, חופשת מחלה או חופשה שנתית. עם זאת, הם זכאים לקבל תשלום עבור כל עבודה שהם מבצעים במקום במסגרת החוזה שלהם. גם לקבלנים רשומים יש זכות לבקש מהמעסיק שלהם למסור להם מידע על מצבה הכלכלי של החברה וכל מידע רלוונטי אחר. סעיף זה עוסק במה שונים קבלנים מעובדים מבחינת האפשרות לפטר או לא להיות זכאים להטבות כגון זמן חופשה בתשלום וימי מחלה. הוא גם מדבר על מה זכאי קבלן רשום ואילו זכויות יש לו

מחירון שיש למטבח

חומר הגלםמאפייניםטווח מחירים למ"ר
מחיר לגרניטקיימים סוגים שונים של אבנים טבעיות, וגרניט היא אבן עמידה ביותר בפני חומצות ושריטות.790-900 ש"ח
מחיר אבן קיסרפיתוח מחומר טבעי וסינתטי, שמאפשר יצירת משטח עבודה קשיח דמוי שיש, בלי דוגמאות "ורידים".500-1,110 ש"ח
מחיר שיש אמיתיחומר איכותי במיוחד עם עיצוב יוקרתי שתואם את סוג האבן. נפוץ במיוחד למטרות ריצוף המטבח.1,900-4,900 ₪
מחיר לשיש רוזה200-250 ₪
מחיר לשיש קרמה250-340 ₪
מחיר לשיש סאן סבסטיאן140-170 ₪
מחיר לשיש ורונה300-350 ₪
מחיר ליחידת שיש למטבח6,200-8,900 ₪
מחיר למשטח עבודה3 מטרים280-1,000 ₪
מחיר לכיור שישכיור בודד140-840 ₪ לכל כיור
מחיר לכיור נוסף420-1,000 ₪
מחיר לשולחן אי משיש מוצק3 מטרים140-200 ₪
מחיר לאריחי שיש80-320 ₪
מחיר לריצוף שיש2,000-8,000 ש"ח
מחיר לבר ארוחת בוקר משיש25 מ"מ1,600-4,000 ₪
מחיר לשיש קררהדרגה ממוצעת, 3 ס"מ, עם קצה משופע12,200 ₪
מחיר שיש בדרגה אימפריאליתגודל 4 ס"מ עם קצה פרנץ' וגימור מלטף48,000 ש"ח
מחיר שיש למטבח קטן1,440-9,200 ₪
מחיר לוח שיש מאחורי התנור1,280-9,200 ₪
מחיר שיש למטבח גדול7,200-32,000 ש"ח
מחיר לביאנקו קררה160-240 ₪
מחיר לשיש ורמונט240-320 ₪
מחיר לסטטואריו של ביאנקו240-320 ש"ח
מחיר התקנה מקצועית של משטח שיששניים עד שלושה ימי עבודה960-2,500 ₪

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו קשר ונחזור אליכם

החזון שלנו

לאורך שנות פעילותה, עמלה Model Home רבות לבניית קטלוג מוצרי השיש האולטימטיבי, בו תוכלו למצוא מגוון רחב של דגמים, צבעים ומרקמים על מנת לתת מענה מלא לכל צורך ולכל מטרה. אנשי המקצוע של החברה יושבים עם כל לקוח ומסייעים לו למצוא את הדגם המתאים לו ביותר בהתאם למסגרת התקציב שעומדת לרשותו, בהתאם להעדפות ולציפיות האישיות שלו ממוצרי השיש אותם הוא קונה ובהתאם לצרכי העיצוב והאווירה הדרושים לו.

 

-model home-

אולי יעניין אתכם גם...

משטחי שיש

כיצד לבחור משטחי שיש לבית?

השיש כבר מזמן נערץ בזכות האלגנטיות הנצחית, האסתטיקה היוקרתית וגם הפרקטיות שהוא מעניק, מה שהופך אותו לבחירה פופולרית עבור אנשים המעוניינים לשדרג את היופי והערך של החללים שלהם. ממשטחי השיש למטבח ועד כיורי אמבטיה וריצוף, משטחי שיש יכולים להעצים את הנראות והפונקציונלית של כל חדר בבית.

glass work

איך לשלב שיש וזכוכית לבבית שלך

השיש כבר מזמן זכה להערצה על האלגנטיות והיופי שלו. עם דפוסי הוורידים הייחודיים והתחושה היוקרתית שלו, הוא מוסיף נופך של תחכום לכל חלל. שילוב שיש בבית יכול להפוך אותו למקלט נצחי ויוקרתי.

טיפים לאיתור נזילות מתחת לשיש במטבח ובאמבטיה

נזילה ממערכת הצינורות שבבית יכולה להיות הרסנית אם לא מגלים אותה ומטפלים בה בזמן. מכיוון שהצנרת חבויה מאחורי הקירות, לא פעם יהיה קשה מאוד להבין כי ישנה נזילה כלשהי כתוצאה מכשל בצנרת. גם כאשר מדובר על נזילה מאחורי השיש במטבח שלכם או במקלחת שלכם, הרי שלא תמיד יהיה קל לזהות אותה ולכן, חשוב מאוד להכיר את כל הסימנים שיכולים להעיד על נזילה שכזאת, על מנת להעניק לה את המענה הטוב ביותר, כמה שיותר מהר.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!