שיש חברוני – השיש המבוקש ביותר

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

בהיותכם נמצאים בתהליך תכנון ועיצוב הבית, ודאי הגעתם לשלב שבו אתם מתלבטים לגבי החיפויים השונים אותם תשלבו באזורים השונים. לחיפויי הפנים והחוץ, הרצפה והמדרגות שנבחר השפעה ניכרת על המראה והסגנון העיצובי השלם של הבית לצד השפעה בהיבט הפרקטי ועל תהליך התחזוקה. יחד עם זאת, מדובר בבחירה שעושים פעם אחת בחיים, הפעם בחרנו לספר לכם על שיש חברון. הפוסט יעסקו במקורה של האבן, ביתרונות שלה אל מול החסרונות, נבין איך בוחרים את השיש, מה השימושים שלו ומה המחיר הממוצע של שיש חברוני

שיש חברוני הוא שיש שחוצבים בהרי חברון ונחשבת לאחת מהאבנים הייחודיות והאהובות בישראל. ניתן לשלב אותה הן בבתים ודירות שעוברים תהליך חידוש או שיפוץ או בבתים חדשים שנבנים מאפס. האבן משווק ברחבי העולם ומאופיינת במראה הרמוני ואחיד. ניתן להשיג אותה בגוונים חום, אפור ובז‘ או שמנת עם ורידים בצבע ורוד בהיר. שיש חברוני מתאים למגוון של שימושים כמו חיפוי פנים או חוץ, ספי חלונות, ריצוף ועוד.

שיש חברוני – יתרונות

  1. יתרון העלות – מכיון והאבן נחצבת בחברון, עלויות השינוע שלה איננה גבוהות ולכן מבחינת עלות, מדובר בהשקעה משתלמת בהשוואה לאבנים אחרות המגיעות מחו“ל לדוגמא.
  2. יתרון העמידות – בהחלט מדובר באבן עמידה וחזקה שיכולה להחזיק מעמד שנים רבות. שיש חברוני אינו נסרט בקלות.  תמיד ניתן לבצע ליטוש ולחדש את המראה שלה. פחות מומלץ לשימוש במטבחים.
  3. תחזוקה- שיש חברוני קל מאוד לניקוי. כל מה שצריך זה מים עם טיפה סבון. מאוד חשוב שלא לנקות את המשטחים האלה עם חומרי ניקוי חזקים אשר גורמים לנזק ולכתמים.
שיש חברוני

האם יש לשיש חברוני גם חסרונות?

ובכן, לכל דבר בעיקר במוצרים הקשורים לעיצוב הבית יש גם חסרונות. החיסרון הבולט של שיש חברוני בא לידי ביטוי מבחינה עיצובית דווקא וזו הסיבה שבשנים האחרונות הוא פחות בולט במטבחים. אין לו מראה ייחודי ומספר הגוונים שלו מוגבל יחסית.

ריצוף אבן טבעית מחיר

שיש חברוני – כמה זה עולה?

המחיר של שיש חברוני תלוי בסוג ההתקנה. למשל, כשמדובר בספי חלון – השימוש הנפוץ ביותר לשיש חברוני המחיר עומד על ממוצע של בין 80-160 שקלים למ“ר. אם תבחרו לרצף את מדרגות הפנים או החוץ שלכם בשיש חברוני המחיר ינוע בין 70-150 שקלים למ“ר. למטבח המחיר נע בין 80-100 שקלים למ“ר מרובע ולריצוף 80-120 שקלים למ“ר.

שיש חברוני – לפני שבוחרים, חשוב לבדוק

לפני שאתם בוחרים מפעל לשיש המספק שיש חברוני, ובכלל, לפני שבוחרים שיש מכל סוג שהוא, כדאי לעשות קצת שיעורי בית.

הדבר הראשון שחשוב לעשות הוא לקבוע מסגרת תקציבית ולהבין מהם הצרכים המדויקים של השיש או האבן אותם אנו בוחרים. בשלב השני כדי לאפיין את הבחירה ולבדוק מחיר למ“ר. ניתן כמובן להשוות מחירים בין כמה מפעלי שיש. לאחר מכן יש לבחור את סוג השיש, במקרה שלנו שיש חברוני ולהחליט על הגוון שאותו אנחנו רוצים בהתאם לסגנון העיצובי ולמיקום של השיש בבית. חשוב להתייחס למראה המשטח – מבריק או מט, לבדוק את רמת העמידות שלו, לשאול האם במחיר שאתם משלמים מגולמים גם מחיר של הובלה והתקנה. כדאי להתייחס גם לשאלות הקשורות לרמת העמידות והתחזוקה של השיש.

איך בוחרים ספק לשיש חברוני?

מכיון שמשטחי שיש וחיפויים זה לא מוצר שאנחנו מחליפים אחת לכמה שנים, אלא מוצר שעתיד להישאר איתנו שנים רבות, חשוב לבחור בקפידה רבה את החברה ממנה אנחנו רוכשים את השיש וזו אשר תתקין עבורנו את השיש. גם אם תבחרו את השיש האיכותי והיפה. בעולם, אם ההתקנה לא תתבצע בצורה יסודית, מקצועית, תוך הקפדה על כל הפרטים וברמת גימור גבוהה, זה לא ישרת את המטרות והצרכים שלכם ויגרום לבעיות אסתטיות וליקויים נוספים.

השיש מגיע ישירות מחברון

מידות מדוייקות חייבות להילקח בחללים עצמם ולא בטלפון או במייל. בדקו שההתקנה מגולמת במחיר הסופי ושאין הפתעות. בנוסף, שווה לבדוק האם יש התקנה על השיש עצמו וגם על ההתקנה.

מחירון שיש למטבח

חומר הגלםמאפייניםטווח מחירים למ"ר
מחיר לגרניטקיימים סוגים שונים של אבנים טבעיות, וגרניט היא אבן עמידה ביותר בפני חומצות ושריטות.790-900 ש"ח
מחיר אבן קיסרפיתוח מחומר טבעי וסינתטי, שמאפשר יצירת משטח עבודה קשיח דמוי שיש, בלי דוגמאות "ורידים".500-1,110 ש"ח
מחיר שיש אמיתיחומר איכותי במיוחד עם עיצוב יוקרתי שתואם את סוג האבן. נפוץ במיוחד למטרות ריצוף המטבח.1,900-4,900 ₪
מחיר לשיש רוזה200-250 ₪
מחיר לשיש קרמה250-340 ₪
מחיר לשיש סאן סבסטיאן140-170 ₪
מחיר לשיש ורונה300-350 ₪
מחיר ליחידת שיש למטבח6,200-8,900 ₪
מחיר למשטח עבודה3 מטרים280-1,000 ₪
מחיר לכיור שישכיור בודד140-840 ₪ לכל כיור
מחיר לכיור נוסף420-1,000 ₪
מחיר לשולחן אי משיש מוצק3 מטרים140-200 ₪
מחיר לאריחי שיש80-320 ₪
מחיר לריצוף שיש2,000-8,000 ש"ח
מחיר לבר ארוחת בוקר משיש25 מ"מ1,600-4,000 ₪
מחיר לשיש קררהדרגה ממוצעת, 3 ס"מ, עם קצה משופע12,200 ₪
מחיר שיש בדרגה אימפריאליתגודל 4 ס"מ עם קצה פרנץ' וגימור מלטף48,000 ש"ח
מחיר שיש למטבח קטן1,440-9,200 ₪
מחיר לוח שיש מאחורי התנור1,280-9,200 ₪
מחיר שיש למטבח גדול7,200-32,000 ש"ח
מחיר לביאנקו קררה160-240 ₪
מחיר לשיש ורמונט240-320 ₪
מחיר לסטטואריו של ביאנקו240-320 ש"ח
מחיר התקנה מקצועית של משטח שיששניים עד שלושה ימי עבודה960-2,500 ₪

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו קשר ונחזור אליכם

החזון שלנו

לאורך שנות פעילותה, עמלה Model Home רבות לבניית קטלוג מוצרי השיש האולטימטיבי, בו תוכלו למצוא מגוון רחב של דגמים, צבעים ומרקמים על מנת לתת מענה מלא לכל צורך ולכל מטרה. אנשי המקצוע של החברה יושבים עם כל לקוח ומסייעים לו למצוא את הדגם המתאים לו ביותר בהתאם למסגרת התקציב שעומדת לרשותו, בהתאם להעדפות ולציפיות האישיות שלו ממוצרי השיש אותם הוא קונה ובהתאם לצרכי העיצוב והאווירה הדרושים לו.

 

-model home-

אולי יעניין אתכם גם...

עיצוב מטבחים עם אי ושיש

אחד הדברים החשובים ביותר שצריך לדעת על עיצוב מטבחים הוא, שצריך לקחת בחשבון את גודל החלל של המטבח שלכם. כמו כן, יש לעשות זאת בצורה

שיש למדרגות רכישה

חיפוי מדרגות שיש 

חיפוי מדרגות שיש  מחפשים לחפות את המדרגות בביתכם ? עם modelhome – שיש הכל אפשרי. הצוות שלנו ישמח לסייע לכם בכל שלבי התהליך החל משלב

חיפוי שיש לקיר

חיפוי שיש לקיר – הדובדבן שבקצפת

כאשר נעצב בית, נצטרך להתייחס לאין ספור אלמנטים, הן פרקטיים, והן עיצוביים. בין אם מדובר על בחירת רהיטים, מזנון, שולחנות, כיסאות, ארונות ומיטות, אלמנט השיש,

חיפוי קיר שיש

חיפוי קיר שיש – איפה זה פוגש אותי

שיש, הוא אחד מהאלמנטים בבית שלנו, שנותן את ה"טאצ' אפ" הסופי, ויכול להפוך את עיצוב הבית שלנו ליוקרתי ומיוחד, ולתת טוויסט מעניין. בבית ממוצע, הקירות

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!