חיפוי דקטון – איך עושים את זה נכון

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

חיפוי דקטון – איך עושים את זה נכון

בחירת שיש למטבח הפרטי, למקלחת, לאמבטיה או למדרגות, היא לא עניין פשוט בכלל. המטרה כמובן, היא למצוא שיש עמיד ואיכותי, כזה שלא שובר את הכיס, אבל מחזיק לאורך שנים רבות. נשמע כמו מטרה בלתי אפשרית? אז זהו שלא. דקטון יוכל להעניק לכם את הפתרון המושלם, כאשר אתם מחפשים אבן שיש איכותית. במדריך הבא נסביר מהו זה בכלל חיפוי דקטון, מה הוא טווח המחירים הנהוג בשוק, ומה הם היתרונות והחסרונות בבחירת סוג חיפוי דקטון. המשיכו לקרוא וגלו, איך אפשר לעשות את התהליך בצורה נכונה ויעילה. 

חיפוי דקטון

חיפוי דקטון – מה זה בכלל

בכדי לבצע את תהליך בחירת החיפוי באופן נכון, ראשית יש להבין מה זה בכלל חיפוי דקטון, ועל מה בעצם אנחנו משלמים. קבוצת קוסנטינו אשר ממוקמת במדינת ספרד, המציאה פטנט של לוחות או משטחי הדקטון. החיפוי, מיוצר בעצם באופן מלאכותי וסינטטי בידי אדם. החיפוי מורכב מעשרים אבני מינרל שונות, דבר המקנה לו קשיחות וחוזק. חיפוי דקטון עמיד בפני שחיקה, כתמים, וכמובן חום בטמפרטורה גבוהה במיוחד. נוסף על כך, זהעמיד בפני קרינה אולטרה סגולה, דבר אשר משאיר את גווני בחיפוי בצורה אחידה, גם לאורך שנים רבות. חיפוי דקטון יכול להתאים לקירות, מקלחות, מדרגות, ובגלל עמידותו, בעיקר למטבחים. 

טווח מחירים של חיפוי דקטון

ביחס לסוגי שיש אחרים, עלות של חיפוי דקטון יקרה במקצת. לכן אם התקציב שלכם מוגבל מאוד, ואתם בוחרים להשקיע את עיקר הכסף בדברים אחרים, שווה לחקור עוד קצת על סוגי שיש נוספים כמו שיש קררה, שיש קיסר, ושיש מאבן חברון. בעבור מטר רבוע, חיפוי דקטון ינוע בין 1800 שקלים, ועד 3400 שקלים. כמובן שמחיר החיפוי מושפע מגורמים רבים כמו גימורים, עובי השיש, סוג החיפוי, וסוג הדגם. לוחות הדקטון מגיעים באורך של שישה מטרים, כך שמידות המטבח שלכם ישפיעו על המחיר גם כן. יתכנו הבדלים במחיר החיפוי, בהתאם לסוג הדגם, עוביו, וגודלו. 

רק עם בעלי מקצוע

בכל תחום בחיים, מומלץ להיעזר בבעל מקצוע אשר בקיא בתחום על בריו, ולוודא שבעל המקצוע אכן מחזיק באישורים הנחוצים. במיוחד בעת התקנת, וודאו כי בעל המקצוע הוא מתקין מורשה מטעם החברה. וודאו כי בעל המקצוע נותן לכם הצעת מחיר הוגנת, שהוא אמין, וכמובן נעים. בעלי המקצוע אשר יתקינו לכם את החיפוי, הולכים לבלות אצלכם בבית מספר שעות, לכן יחסי אנוש של המתקין הם דבר לא פחות חשוב מאיכות ההתקנה. התקנה על פי ההיתרים והאישורים בצורה נכונה ועם גימורים מדויקים, תותיר אתכם מרוצים ותמנע מכם התעסקות עתידית בכל הקשור לחיפוי. חברת modelhome  – שיש, מתמחה בכל הנוגע לתחום החיפוי.

לסיכום, אם אתם מחפשים אנשי מקצוע שיוכלו לתת לכם מענה רחב, ומתמחים בכל תחום השיש והחיפויים, הגעתם למקום הנכון. חברת modelhome  – שיש, תשמח לתת לכם מענה מלא, וליווי אישי מתחילת התהליך ועד סופו. אנו דואגים לתת שירות בהתאמה אישית של השיש על פי צרכי הלקוח, טעמו האישי, ועמידה במגבלת התקציב. בנוסף, מגוון אבני השיש והסוגים העומדים ברשותנו הוא עצום, ואין מצב שלא תצאו מרוצים. בין אם מדובר בחיפוי  למדרגות, למטבח או למקלחת, התקשרו אלינו עוד היום, והגיעו להתרשם בעצמכם באולמות התצוגה. אנו בחברת modelhome  – שיש, דואגים להוציא אתכם מרוצים, ולהגשים לכם את כל החלומות העיצוביים. 

מחירון שיש למטבח

חומר הגלםמאפייניםטווח מחירים למ"ר
מחיר לגרניטקיימים סוגים שונים של אבנים טבעיות, וגרניט היא אבן עמידה ביותר בפני חומצות ושריטות.790-900 ש"ח
מחיר אבן קיסרפיתוח מחומר טבעי וסינתטי, שמאפשר יצירת משטח עבודה קשיח דמוי שיש, בלי דוגמאות "ורידים".500-1,110 ש"ח
מחיר שיש אמיתיחומר איכותי במיוחד עם עיצוב יוקרתי שתואם את סוג האבן. נפוץ במיוחד למטרות ריצוף המטבח.1,900-4,900 ₪
מחיר לשיש רוזה200-250 ₪
מחיר לשיש קרמה250-340 ₪
מחיר לשיש סאן סבסטיאן140-170 ₪
מחיר לשיש ורונה300-350 ₪
מחיר ליחידת שיש למטבח6,200-8,900 ₪
מחיר למשטח עבודה3 מטרים280-1,000 ₪
מחיר לכיור שישכיור בודד140-840 ₪ לכל כיור
מחיר לכיור נוסף420-1,000 ₪
מחיר לשולחן אי משיש מוצק3 מטרים140-200 ₪
מחיר לאריחי שיש80-320 ₪
מחיר לריצוף שיש2,000-8,000 ש"ח
מחיר לבר ארוחת בוקר משיש25 מ"מ1,600-4,000 ₪
מחיר לשיש קררהדרגה ממוצעת, 3 ס"מ, עם קצה משופע12,200 ₪
מחיר שיש בדרגה אימפריאליתגודל 4 ס"מ עם קצה פרנץ' וגימור מלטף48,000 ש"ח
מחיר שיש למטבח קטן1,440-9,200 ₪
מחיר לוח שיש מאחורי התנור1,280-9,200 ₪
מחיר שיש למטבח גדול7,200-32,000 ש"ח
מחיר לביאנקו קררה160-240 ₪
מחיר לשיש ורמונט240-320 ₪
מחיר לסטטואריו של ביאנקו240-320 ש"ח
מחיר התקנה מקצועית של משטח שיששניים עד שלושה ימי עבודה960-2,500 ₪

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו קשר ונחזור אליכם

החזון שלנו

לאורך שנות פעילותה, עמלה Model Home רבות לבניית קטלוג מוצרי השיש האולטימטיבי, בו תוכלו למצוא מגוון רחב של דגמים, צבעים ומרקמים על מנת לתת מענה מלא לכל צורך ולכל מטרה. אנשי המקצוע של החברה יושבים עם כל לקוח ומסייעים לו למצוא את הדגם המתאים לו ביותר בהתאם למסגרת התקציב שעומדת לרשותו, בהתאם להעדפות ולציפיות האישיות שלו ממוצרי השיש אותם הוא קונה ובהתאם לצרכי העיצוב והאווירה הדרושים לו.

 

-model home-

אולי יעניין אתכם גם...

עיצוב מטבחים עם אי ושיש

אחד הדברים החשובים ביותר שצריך לדעת על עיצוב מטבחים הוא, שצריך לקחת בחשבון את גודל החלל של המטבח שלכם. כמו כן, יש לעשות זאת בצורה

שיש למדרגות רכישה

חיפוי מדרגות שיש 

חיפוי מדרגות שיש  מחפשים לחפות את המדרגות בביתכם ? עם modelhome – שיש הכל אפשרי. הצוות שלנו ישמח לסייע לכם בכל שלבי התהליך החל משלב

חיפוי שיש לקיר

חיפוי שיש לקיר – הדובדבן שבקצפת

כאשר נעצב בית, נצטרך להתייחס לאין ספור אלמנטים, הן פרקטיים, והן עיצוביים. בין אם מדובר על בחירת רהיטים, מזנון, שולחנות, כיסאות, ארונות ומיטות, אלמנט השיש,

חיפוי קיר שיש

חיפוי קיר שיש – איפה זה פוגש אותי

שיש, הוא אחד מהאלמנטים בבית שלנו, שנותן את ה"טאצ' אפ" הסופי, ויכול להפוך את עיצוב הבית שלנו ליוקרתי ומיוחד, ולתת טוויסט מעניין. בבית ממוצע, הקירות

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!