ריצוף אבן טבעית מחיר

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

בתהליך קבלת ההחלטות האם לבצע ריצוף אריחי שיש או גרניט פורצלן, או לחילופין ריצוף אבן טבעית מחיר הוא בהחלט שיקול שיש לקחת בחשבון, אבל עוד מעבר לנושא המחיר, אם אתם מחליטים ללכת על האופציה של אבן טבעית, אתם חייבים לוודא שאיש המקצוע שמבצע עבורכם את העבודה הוא איש מקצוע מן המעלה הראשונה, ושהמקום ממנו אתם מזמינים את המרצפות עצמן הוא מקום בעל רקורד ומוניטין בתחום האבן הטבעית. למה? התשובות בשורות הבאות.

המורכבות של אבן טבעית

שבילים ומרחבים חיצוניים מרוצפים באבן טבעית הוא לחלוטין לא מראה חדש. כל אדם בוגר ראה בחייו מאות ואלפי שבילים ומשטחים מרוצפים באבן טבעית ויחד עם זאת, במרבית המקרים היה מדובר בריצוף של מרחבים ציבוריים. במרחב הפרטי ועוד יותר מכך במרחב הפרטי שלכם, תשומת הלב שאתם צפויים לתת לפרטים הקטנים תהיה גדולה בכמה וכמה מונים מאשר תשומת הלב שנתתם לשבילים ציבוריים. פתאום אתם שמים לב לאחידות התצורה והגודל של המרצפות, לרצף הפרופורציות של האבנים המרוצפות לאורך השביל או המשטח, לעובי משטחי המלט שמפרידים בין המרצפות וכן הלאה.

ריצוף אבן טבעית מחיר

הבדל גוונים באבן טבעית

כששמים לב לפרטים הללו אפשר פתאום לגלות הבדלים דרמטיים בין ריצופים שונים באמצעות אבן טבעית, הבדלים שהופכים שבילים מסוימים ליצירות אמנות של ממש לצד שבילים אחרים שיכולים בקלות להיכנס לקטגוריה של מפגעי דקורציה. כל עוד זה השביל של מישהו אחר, לכם לא אמורה להיות בעיה, אבל כאשר מדובר בשביל הכניסה לבית שלכם, בריצוף הגינה או חצר הבית שלכם או אפילו בריצוף מרפסת בביתכם, אתם בהחלט רוצים לוודא שאתם מזמינים את איש המקצוע הנכון למשימה, וכאשר מדובר במשימה של ריצוף אבן טבעית מחיר השירות הכולל יכול להיות מושפע לא מעט מזהותו של איש המקצוע המבצע.

אחד מסוגי הריצוף הפופולאריים ביותר בגינות וחצרות פרטיות הוא ריצוף אבן טבעית ולא לחינם. המדובר בסוג ריצוף יוצא דופן שמצד אחד מייצר אסתטיקה של אזור מיושב וביתי ומצד שני שומר על מראה טבע ראשוני. האבנים אינן מסותתות בקווים ישרים כמו אריחי ריצוף סטנדרטיים, גוון האריחים משתנה בין אריח לאריח אך תמיד שומר על מראה הטבע בטווח שבין לבן לחום. מה היא בדיוק אבן טבעית? מהו הריצוף שמבוצע באמצעותה? מי מבצע ריצוף מסוג זה? כל התשובות לכל השאלות בשורות הבאות.

מהי אבן טבעית?

אבן טבעית כשמה כן היא, היא אבן שהתצורה בה אנו משתמשים בה היא אותה תצורה שבה אנו מוציאים את האבן מהמרחב הטבעי שלה. באופן ספציפי, אבן טבעית היא אותה אבן שאנו רואים בשבילים במרחבים חיצוניים, שבילי גישה לבתים פרטיים, שבילי גישה לבניינים, שבילים בתוך פארקים ושבילים בכלל. כיום, נעשה שימוש בריצוף של אריחים מסותתים גם לריצוף שבילים בפארקים ובאזורים ציבוריים, אך עדיין ריצוף אבן טבעית היא טכניקת הריצוף האותנטית, האסתטית והמועדפת ביותר, הן על הציבור והן על הרשויות.

ברמה התיאורית, אבן טבעית היא אבן שהתצורה שלה משתנה בין אבן לאבן, שהיא אינה מסותתת בקווים ישרים על פי מידה בדומה לאריחי ריצוף ביתיים, ושהיא מגיעה בתצורה הטבעית שלה לחלוטין לרבות מידה, קווי מתאר, גוון, מרקם וכדומה. יחד עם זאת, אבן טבעית המשמשת לצרכי ריצוף בכל זאת עוברת תהליך שמיועד להפוך אבן גדולה לאריחים מיושרים שניתן לרצף איתם וליצור משטח דריכה מיושר ומישורי. תהליך זה כולל ניסור של האבן המקורית ללוחות לוחות בעלי עובי קבוע ועל פי הצורך ליטוש שטח הפנים של כל לוח ברמה בסיסית. הרעיון הוא להפוך את האבן לאריח שניתן לדרוך עליו וליצור באמצעותו משטח דריכה מיושר, אבל במקביל גם לשמור על המראה הטבעי ואת המאפיינים הטבעיים של אבן המקור.

מי מבצע ריצוף אבן טבעית?

ריצוף אבן טבעית הוא שירות שדורש התמחות מיוחדת בתחום ספציפי זה ולא כל מי שעוסק בתחום הריצוף יודע לבצע גם ריצוף באמצעות אבן טבעית. יחד עם זאת, תוכלו למצוא לא מעט רצפים שיודעים להציע מגוון רחב של טכניקות ריצוף וביניהן גם ריצוף אבן טבעית, ובכל זאת חשוב שתוודאו שהרצף שאותו אתם בוחרים מכיר את העבודה עם אבן טבעית ובעל רקורד בתחום ספציפי זה. הסיבה לכך היא שתהליך הריצוף הוא אינו מובנה ואינו טריוויאלי כמו בריצוף של אריחים ביתיים מסותתים. בתהליך הריצוף, צריך הרצף לבחור אבנים ולהניח אותן זו לצד זו ממש כמו פאזל.

מאחר וכל אבן מגיעה בתצורה שונה ובקווי מתאר שונים, הרי שלא ניתן להציב כל אבן בכל מיקום שנבחר ובכל מיקום נוצר מעין מרחב שצורתו קובעת את תצורת האבן שניתן להניח בו. רצפים מנוסים ידעו ליצור רצף אחיד של אבן טבעית כך שמראה השביל או המשטח יהיה אחיד לכל אורכו ורוחבו, בעוד שריצוף שבוצע על ידי רצף שאינו מכיר היטב את התחום ייראה כמו פאזל שבו נעשו לא מעט ניסיונות "לסגור חורים". גודל המרצפות לא יהיה אחיד, זרימת העיצוב של המרצפות לא יהיה אחיד, שכבות המלט בין מרצפה למרצפת לא תהיינה בעלות עובי אחיד ובסך הכל יהיה זה ניכר כי איש המקצוע אשר ריצף את השביל או המשטח, עבר פה תהליך קשה של התמודדות עם חוסר הוודאות שנוצר בריצוף באבן טבעית, פראית ומשתנה.

הבחירה באפשרות של ריצוף אבן טבעית היא בחירה מושכלת שמגיעה עם מסר: אנחנו רוצים לשמור על מראה טבעי אבל רוצים גם להבטיח את האסתטיקה שמאפיינת את הריצוף הביתי. כאשר אתם עושים את הבחירה הזאת, אתם פשוט לא יכולים להתפשר על הרמה המקצועית של איש המקצוע שיבצע עבורכם את המשימה – אתם לא יכולים להתפשר על רצף הגוונים שייצור תהליך הריצוף, אתם לא יכולים להתפשר על אחידות מרווחי המלט בין המרצפות, אתם לא יכולים להתפשר על אחידות התצורה והגודל של המרצפות ובסך הכל אתם לא יכולים להתפשר על כלי מי שינצח על כל זה. ריצוף אבן טבעית הוא כמעט מקצוע בפני עצמו ואתם רק צריכים למצוא את אנשי המקצוע שגם רואים זאת כך.

לא כדאי להתפשר, לא על מחיר האבן ולא על מחיר הרצף

בואו נבהיר כבר בשלב הזה – ריצוף באבן טבעית היא אופציה שמיושמת בכל רחבי ישראל ומדובר פה בשוק תחרותי לחלוטין. זאת אומרת שכאשר אתם מחפשים פתרון ריצוף אבן טבעית מחיר הוא נושא שצריך להטריד אתכם בדיוק כפי שהוא מטריד אתכם כאשר אתם קונים כל מוצר או מזמינים כל שירות, ולא מעבר לכך. אין שום סיבה שתשלמו סכומי עתק על ריצוף באבן טבעית ומצד שני גם אין שום חכמה צרכנית בכך שתעדיפו את הפתרון הזול ביותר, לא של האבן עצמה ולא של איש המקצוע שירצף לכם אותה במקום המיועד.

אריחי אבן טבעית הם למעשה לוחות אבן המתקבלים על ידי ניסור של סלעים בתצורתם הטבעית. סוג הסלע ממנו נוסרו הלוחות, גודל הסלע, המרקם של הסלע, היקף וכמות הפגמים הטבעיים בסלע וכן הלאה, כל אלה קובעים בסופו של דבר את איכות הלוחות עצמם, הלוחות שישמשו בסופו של דבר כמרצפות בשביל או במשטח שלכם. לאחר שכבר נוסרו הלוחות מן הסלע מבוצעות עוד פעולות עיבוד של הלוחות על מנת להבטיח שהלוחות מיושרים מספיק בכדי לשמש כמשטחי דריכה, ומצד שני חשוב שהם לא יהיו מיושרים מדי ומעובדים מדי על מנת לשמר את המראה הטבעי שלהם. מכל מה שאמרנו עד כה, אתם לחלוטין לא רוצים להתפשר על לוחות האבן הטבעית שאתם מזמינים לצורך הריצוף. אתם לא צריכים להזמין את היקר ביותר, אבל בטח ובטח שגם לא את הזול ביותר.

מבחינת איש המקצוע, קשה להסביר איך זה בדיוק עובד אבל עבור אנשי מקצוע שחיים את התחום של ריצוף אבן טבעית מחיר הוא לא המרכיב החשוב ביותר. הרבה יותר חשובה להם למשל התוצאה של העבודה שהם עושים. אלו הם אנשים שיודעים להסתכל על המשטח שאותו הם עומדים לרצף, וכבר לדמיין את הסדר הכרונולוגי שבו הם הולכים לפזר את לוחות האבן הטבעית בכדי להבטיח את המראה האחידה והאסתטי של השביל. אלו הם אנשי מקצוע שלא יאפשרו מצב כזה של מרווחי מלט בעוביים שונים לאורך השביל. אלו הם אנשי מקצוע שלא יאפשרו מצב בו זה נראה כאילו אבן שהונחה במיקום כלשהו, הונחה שם רק כדי לסגור חור שלא תכננו היטב מראש. אלו הם אנשי המקצוע שאתם רוצים ומן הסתם צריך גם לשלם על זה.

מחירון שיש למטבח

חומר הגלםמאפייניםטווח מחירים למ"ר
מחיר לגרניטקיימים סוגים שונים של אבנים טבעיות, וגרניט היא אבן עמידה ביותר בפני חומצות ושריטות.790-900 ש"ח
מחיר אבן קיסרפיתוח מחומר טבעי וסינתטי, שמאפשר יצירת משטח עבודה קשיח דמוי שיש, בלי דוגמאות "ורידים".500-1,110 ש"ח
מחיר שיש אמיתיחומר איכותי במיוחד עם עיצוב יוקרתי שתואם את סוג האבן. נפוץ במיוחד למטרות ריצוף המטבח.1,900-4,900 ₪
מחיר לשיש רוזה200-250 ₪
מחיר לשיש קרמה250-340 ₪
מחיר לשיש סאן סבסטיאן140-170 ₪
מחיר לשיש ורונה300-350 ₪
מחיר ליחידת שיש למטבח6,200-8,900 ₪
מחיר למשטח עבודה3 מטרים280-1,000 ₪
מחיר לכיור שישכיור בודד140-840 ₪ לכל כיור
מחיר לכיור נוסף420-1,000 ₪
מחיר לשולחן אי משיש מוצק3 מטרים140-200 ₪
מחיר לאריחי שיש80-320 ₪
מחיר לריצוף שיש2,000-8,000 ש"ח
מחיר לבר ארוחת בוקר משיש25 מ"מ1,600-4,000 ₪
מחיר לשיש קררהדרגה ממוצעת, 3 ס"מ, עם קצה משופע12,200 ₪
מחיר שיש בדרגה אימפריאליתגודל 4 ס"מ עם קצה פרנץ' וגימור מלטף48,000 ש"ח
מחיר שיש למטבח קטן1,440-9,200 ₪
מחיר לוח שיש מאחורי התנור1,280-9,200 ₪
מחיר שיש למטבח גדול7,200-32,000 ש"ח
מחיר לביאנקו קררה160-240 ₪
מחיר לשיש ורמונט240-320 ₪
מחיר לסטטואריו של ביאנקו240-320 ש"ח
מחיר התקנה מקצועית של משטח שיששניים עד שלושה ימי עבודה960-2,500 ₪

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו קשר ונחזור אליכם

החזון שלנו

לאורך שנות פעילותה, עמלה Model Home רבות לבניית קטלוג מוצרי השיש האולטימטיבי, בו תוכלו למצוא מגוון רחב של דגמים, צבעים ומרקמים על מנת לתת מענה מלא לכל צורך ולכל מטרה. אנשי המקצוע של החברה יושבים עם כל לקוח ומסייעים לו למצוא את הדגם המתאים לו ביותר בהתאם למסגרת התקציב שעומדת לרשותו, בהתאם להעדפות ולציפיות האישיות שלו ממוצרי השיש אותם הוא קונה ובהתאם לצרכי העיצוב והאווירה הדרושים לו.

 

-model home-

אולי יעניין אתכם גם...

אבן חברון מחיר

מחירם של אבני החברון בכל סוגיהם

אבן חברון או כפי שנהוג לקרוא לה, שיש חברון, היא אחת מהאבנים הנפוצות ביותר בישראל ומשמשת למגוון רחב של יישומים לרבות חיפוי פנים, ריצוף פנים,

אבן מצפה

אבן מצפה – האבן המושלמת עבורכם

אם אתם מחפשים אבן לריצוף שבילי גישה, רחבות חוץ או מדרגות חוץ, אבן מצפה יכולה להיות האבן המושלמת עבורכם, במיוחד אם חשוב לכם המראה הטבעי

אבן טבעית

אבן טבעית – הבסיס להכל

אבן טבעית הוא כינוי למגוון סוגים של אבנים בעלות מראה טבעי ואותנטי המשקף בתוכו את הטבע בצורה יפה וממצה. אבן טבעית הוא כינוי גם לאבן שהעיבוד שלה הוא

אבן ביר זית

מהי אבן ביר זית?

מהי אבן ביר זית? האם היא נקראת כך משום שהיא מגיעה מאזור העיר ביר זית בשומרון? מה מיוחד באבן ולאילו שימושים היא מיועדת? אם הציעו

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!