שיש חברון – מחירים עדכנים ל2020

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

כל איש מקצוע יודע שבבחירה של שיש חברון מחיר משחק תפקיד מרכזי. ללא כל ספק לא מדובר בשיש האיכותי ביותר, החזק ביותר או האסתטי ביותר, ויחד עם זאת עדיין מדובר באחד ממוצרי השיש הפופולאריים ביותר בישראל, ולא בכדי. שיש חברון הוא שיש שאפשר להגדיר אותו כשיש זול, אבל זה הרבה יותר מזה. שיש חברון מציע למעשה את האיזון הטוב ביותר בין מחיר ובין איכות, וזאת אולי הסיבה המרכזית שעליה מבוססת הפופולאריות של סוג שיש זה.

הכי זול או הכי טוב?

גם כאשר מדובר במקרה של שיש חברון מחיר השיש הוא בהחלט אחד המחירים הזולים ביותר שתוכלו למצוא עבור מטר מרובע, אבל א' זהו לא המחיר הזול ביותר מכל מוצרי השיש וב' זה גם לא אומר שמדובר במוצר הכי פחות איכותי, לחלוטין לא. לעלותו הנמוכה של שיש חברון ישנן סיבות רבות ואחת הבולטות ביותר שבהן היא שמדובר בשיש שנחצב פה בישראל, במרכז הארץ, באזור הישוב חברון, וזאת בניגוד למוצרי שיש אחרים שאותם יש לייבא מחו"ל בתהליך יקר שמעלה מאוד את העלות של השיש למטר מרובע.

המשמעות היא שאם למשל היינו צריכים לייבא את שיש חברון מחו"ל, המחיר שלו היה דומה הרבה יותר למוצרי השיש המיובאים מאשר לפתרונות אחרים המוצעים על ידי התעשייה המקומית. מאחר ושיש חברון הוא מוצר ישראלי לחלוטין, הרי שגם המחיר שלו הוא זול יותר מאשר מוצרים אחרים בשוק, וזה דבר בהחלט טוב.

האם נכון לכם שיש חברון?

שיש חברון בהחלט יכול להיות השיש המתאים לכם ביותר, וכדי לבחון את העניין אתם רוצים לעשות הרבה מעבר לקריאת מאמר כזה או אחר באינטרנט. בכלל, כל החלטת בנייה או עיצוב שאתם מקבלים, חייבת להתבסס על תהליך שיטתי של מחשבה, בחינת העובדות, בחינת האפשרויות והתייעצות עם אנשי המקצוע המתאימים. מבלי להכיר אתכם אנחנו יכולים בהחלט לומר שכנראה חסר לכם הידע הנדרש על מנת לקבל את ההחלטה על בחירה בסוג זה או אחר של שיש, ולמעשה כל החלטה שתעשו, גם אם בתחילה היא תיראה לכם כמו ההחלטה הטובה ביותר שיכולתם לקבל, עלולה להתברר בהמשך כהחלטה שגויה מאוד שיכולתם להימנע ממנה לו רק הייתם מתייעצים עם אנשי המקצוע המתאימים.

את כל זה אנחנו אומרים בכדי להבהיר את העניין הפשוט שבבחירת שיש חברון מחיר בהחלט משחק תפקיד מרכזי, אבל אתם לא יכולים לקבל את ההחלטה על סוג זה של שיש רק בגלל שמדובר במוצר זול יותר מאחרים. עליכם לבחון את ההתאמה שלו לעיצוב הכולל של הבית, בעיקר לאור העובדה שמדובר בשיש חיוור יחסית שמגיע בגוונים קבועים ובסיסיים בלבד. ואתם רוצים לבחון את ההתאמה של השיש ליישום שבו אתם רוצים לשלב אותו בכדי לבחון האם יוכל השיש לספק לכם את העמידות הנדרשת בפני חום, רטיבות, לכלוך וכדומה. כל שאלה כזאת שאתם שואלים את עצמכם בתהליך הבחירה של מוצרי שיש, יכולה לקבל תשובות שונות בהתאם לסוג השיש ובהתאם לשימוש הספציפי שתעשו בו, וכך גם בשיש חברון אי אפשר לקבל החלטה רק על סמך מחיר, אלא רק על סמך תהליך יסודי של בחינת הצורך מול כלל האפשרויות הזמינות.

פעם אחת ולתמיד, מה זה בדיוק שיש חברון? האם הוא מגיע אלינו מחברון? איך הפך השיש הזה לשיש כל כך נפוץ ואיך הוא שורד איתנו כל כך הרבה שנים על אף הפיתוחים הטכנולוגיים החשובים בענף השיש בעולם כולו? כל מה שאתם צריכים לדעת על שיש חברון, הכל מפורט בשורות הבאות.

מהו שיש חברון?

בעולם השיש לענף הבנייה נעשה שימוש בשני סוגים של אבן שיש: אבן שיש אותנטית ואבן שיש מדומה. שיש מדומה הוא לא באמת שיש והוא אינו עשוי מאבן שיש, אך עשוי מאבן חזקה מאוד שבליטוש המתאים מדמה את המראה האותנטי של שיש. שיש חברון הוא שיש מדומה המעובד מאבן הנקראת "חלילה", אותה נמצא למצוא בכמויות גדולות מאוד באזור חברון והר חברון, ומכאן נובע שמה של אבן השיש הזו.

היכולת להשתמש באבן החלילה כאבן שיש מדומה נובעת מהמרקם הייחודי של האבן, מרקם שמזכיר מאוד את המרקם של אבן שיש אותנטית. האבן מגיעה בגווני צהוב ורוד עם קווים מפוזרים בצורה שרירותית ולא סימטרית בדומה למרקם של אבן שיש אותנטית. ליטוש מקצועי של אבן החלילה מאפשר לחשוף את המרקם הזה בצורה המובהקת ביותר ולהעניק לאבן את המראה של אבן שיש אמיתי.

למה משמש שיש חברון וכיצד הצליח לשרוד כל כך הרבה שנים?

הסיפור של שיש חברון הוא סיפור שיווקי יוצא דופן. שיש חברון הוא שיש נפוץ מאוד בישראל, משמש בעיקר כמשטח עבודה למטבח אך גם לחיפוי קירות פנים וחוץ. לאורך השנים התקבע השיש המדומה הזה כשיש לכל דבר ועניין בעיקר לאור השם השיווקי שהוענק לו "שיש חברון". רובם המכריע של הלקוחות המזמינים את האבן בטוחים לחלוטין שהם מזמינים שיש אותנטי ואמיתי, כשבפועל הם מזמינים אבן דמוית שיש.

עצם העובדה שמדובר באבן שהיא אינה שיש, אומרת לנו שגם מדובר באבן שכיחה יותר בטבע לעומת השכיחות והזמינות של אבן שיש אמיתית. בהתאם לכך, גם מחירה של אבן החלילה הוא נמוך יותר, קל יותר לעבד אותה ביחס לאבן שיש אמיתית ומאחר והיא מיוצרת ממש פה במרכז ישראל, זול מאוד לשנע אותה לכל רחבי הארץ. כשמעמידים את כל היתרונות הללו אל מול התנאים בהם צריכות אבני שיש אמיתיות להתחרות בשוק, ניתן להבין מדוע נחשב שיש חברון כאופציה מועדפת למי שרוצה לחוות את חוויית השיש אך לא מעוניין לבזבז על כך את כל חסכונותיו.

האם נכון לקנות שיש חברון ולאלו מטרות?

שיש חברון הוא עוד אופציה בתוך עולם מוצרי האבן לבית וכמו כל מוצר, גם לשיש זה ישנם שורה של יתרונות וחסרונות שחשוב לקחת בחשבון לפני שמקבלים החלטת רכישה. בהיבט זה ניתן לציין מספר יתרונות חשובים לשיש חברון ובכלל זה מחיר זול באופן משמעותי ביחס לפתרונות שיש אלטרנטיביים, עמידות גבוהה וחוזק מבני רב, לא נסדק בקלות ועמיד בתנאי חום וקור קיצוניים וכן קל מאוד לניקוי. יחד עם זאת, מן הצד השני אפשר לציין גם מספר חסרונות ובראשם האסתטיקה הבסיסית של שיש חברון ביחס למוצרי שיש אחרים. בעוד שמוצרי שיש רבים מגיעים במגוון רחב מאוד של צבעים, מרקמים, עומק של גוונים וכן הלאה, שיש חברון הוא מוצר אבן חד גוני וחיוור למדי. כמו כן נוטה סוג זה של שיש לצבור כתמים בקלות רבה ודורש ליטוש יקר אחת למספר שנים על מנת לשמור על המראה והאטימות שלו.

אז האם נכון לכם לקנות שיש חברון? ובכן, העיצוב הבסיסי והנקי של סוג שיש זה, חוזקו המבני ועמידותו ובראש ובראשונה מחירו הזול, בהחלט מספקים לכם שורה של סיבות טובות לבחור באופציית חברון על פני אופציות יקרות יותר. ישנם לא מעט יישומים בהם דווקא יכול להתאים מאוד העיצוב הבסיסי של האבן החברונית ולא בכל עיצוב, לא בכל סגנון עיצוב ולא בכל בית או מרחב חייב תמיד להעדיף את האופציות המגוונות והעשירות יותר של מוצרי שיש אחרים. לפעמים אנחנו רוצים פתרון חזק ועמיד שיודע להעניק לנו מראה נקי ואלגנטי ובמקרה כזה שיש חברון בהחלט יכול לעשות את העבודה היטב, ולאפשר לנו לסיים את משימת העיצוב והבנייה העומדת בפנינו עם נזק כלכלי קטן הרבה יותר.

כאמור, בכל החלטה שתעשו אתם רוצים שלצדכם יעמוד איש מקצוע, שידע להכווין אתכם, לספק לכם את תמונות האפשרויות המלאה שעומדת בפניכם ולסייע לכם לקבל גם את ההחלטה המאוזנת ביותר בין מחיר ובין איכות.

 

מחירון שיש למטבח

חומר הגלםמאפייניםטווח מחירים למ"ר
מחיר לגרניטקיימים סוגים שונים של אבנים טבעיות, וגרניט היא אבן עמידה ביותר בפני חומצות ושריטות.790-900 ש"ח
מחיר אבן קיסרפיתוח מחומר טבעי וסינתטי, שמאפשר יצירת משטח עבודה קשיח דמוי שיש, בלי דוגמאות "ורידים".500-1,110 ש"ח
מחיר שיש אמיתיחומר איכותי במיוחד עם עיצוב יוקרתי שתואם את סוג האבן. נפוץ במיוחד למטרות ריצוף המטבח.1,900-4,900 ₪
מחיר לשיש רוזה200-250 ₪
מחיר לשיש קרמה250-340 ₪
מחיר לשיש סאן סבסטיאן140-170 ₪
מחיר לשיש ורונה300-350 ₪
מחיר ליחידת שיש למטבח6,200-8,900 ₪
מחיר למשטח עבודה3 מטרים280-1,000 ₪
מחיר לכיור שישכיור בודד140-840 ₪ לכל כיור
מחיר לכיור נוסף420-1,000 ₪
מחיר לשולחן אי משיש מוצק3 מטרים140-200 ₪
מחיר לאריחי שיש80-320 ₪
מחיר לריצוף שיש2,000-8,000 ש"ח
מחיר לבר ארוחת בוקר משיש25 מ"מ1,600-4,000 ₪
מחיר לשיש קררהדרגה ממוצעת, 3 ס"מ, עם קצה משופע12,200 ₪
מחיר שיש בדרגה אימפריאליתגודל 4 ס"מ עם קצה פרנץ' וגימור מלטף48,000 ש"ח
מחיר שיש למטבח קטן1,440-9,200 ₪
מחיר לוח שיש מאחורי התנור1,280-9,200 ₪
מחיר שיש למטבח גדול7,200-32,000 ש"ח
מחיר לביאנקו קררה160-240 ₪
מחיר לשיש ורמונט240-320 ₪
מחיר לסטטואריו של ביאנקו240-320 ש"ח
מחיר התקנה מקצועית של משטח שיששניים עד שלושה ימי עבודה960-2,500 ₪

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו קשר ונחזור אליכם

החזון שלנו

לאורך שנות פעילותה, עמלה Model Home רבות לבניית קטלוג מוצרי השיש האולטימטיבי, בו תוכלו למצוא מגוון רחב של דגמים, צבעים ומרקמים על מנת לתת מענה מלא לכל צורך ולכל מטרה. אנשי המקצוע של החברה יושבים עם כל לקוח ומסייעים לו למצוא את הדגם המתאים לו ביותר בהתאם למסגרת התקציב שעומדת לרשותו, בהתאם להעדפות ולציפיות האישיות שלו ממוצרי השיש אותם הוא קונה ובהתאם לצרכי העיצוב והאווירה הדרושים לו.

 

-model home-

אולי יעניין אתכם גם...

משטחי שיש

כיצד לבחור משטחי שיש לבית?

השיש כבר מזמן נערץ בזכות האלגנטיות הנצחית, האסתטיקה היוקרתית וגם הפרקטיות שהוא מעניק, מה שהופך אותו לבחירה פופולרית עבור אנשים המעוניינים לשדרג את היופי והערך של החללים שלהם. ממשטחי השיש למטבח ועד כיורי אמבטיה וריצוף, משטחי שיש יכולים להעצים את הנראות והפונקציונלית של כל חדר בבית.

glass work

איך לשלב שיש וזכוכית לבבית שלך

השיש כבר מזמן זכה להערצה על האלגנטיות והיופי שלו. עם דפוסי הוורידים הייחודיים והתחושה היוקרתית שלו, הוא מוסיף נופך של תחכום לכל חלל. שילוב שיש בבית יכול להפוך אותו למקלט נצחי ויוקרתי.

טיפים לאיתור נזילות מתחת לשיש במטבח ובאמבטיה

נזילה ממערכת הצינורות שבבית יכולה להיות הרסנית אם לא מגלים אותה ומטפלים בה בזמן. מכיוון שהצנרת חבויה מאחורי הקירות, לא פעם יהיה קשה מאוד להבין כי ישנה נזילה כלשהי כתוצאה מכשל בצנרת. גם כאשר מדובר על נזילה מאחורי השיש במטבח שלכם או במקלחת שלכם, הרי שלא תמיד יהיה קל לזהות אותה ולכן, חשוב מאוד להכיר את כל הסימנים שיכולים להעיד על נזילה שכזאת, על מנת להעניק לה את המענה הטוב ביותר, כמה שיותר מהר.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!