חיפוי שיש למטבח מחיר נוח ושירות מקצועי

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

חיפוי שיש למטבח מחיר נוח ושירות מקצועי

מי מאתנו לא חולם על מטבח מצוחצח, ריח עוגת שמרים מהתנור, תחושת רוגע, ושיש מבריק. החלום יכול להתגשם, יחד עם אנשי המקצוע הנכונים, שידעו להתאים עבורכם את המטבח המושלם, שיתאים לכם כלכלית, עיצובית, וישרה את האווירה האידיאלית. אחד מהאלמנטים החשובים ביותר במטבח הוא השיש. שיש חזק ואיכותי, שמשדר יוקרה ופרקטיות כאחד, יהפוך את המטבח הביתי למשודרג פי כמה וכמה. אצלנו בחברת modelhome  – שיש, אנשי המקצוע מתמחים בהתאמה אישית של סוג השיש ללקוח, ומציעה מגוון רחב של שירותים. ריכזנו במיוחד בשבילכם את כל הדברים שאתם חייבים לדעת לגבי חיפוי שיש למטבח מחיר, התקנה, סוגים, וכמובן פרטים ליצירת קשר.

חיפוי שיש למטבח

מה ישפיע על מחיר של חיפוי שיש למטבח

על המחיר של חיפוי שיש למטבח, ישפיעו מספר גורמים. הראשון, והלאו דווקא מובן מאליו, הוא קומת הבית. אם אתם גרים בקומה גבוהה, ולוחות השיש לא יכנסו במעלית, תאלצו להזמין מנוף, אשר ירים את לוחות השיש היישר אל ביתכם. הדבר ייקר את עלות ההתקנה בכמה מאות שקלים. גורם נוסף אשר ישפיע על מחיר חיפוי השיש למטבח, הוא כמובן סוג השיש. ישנם סוגים פשוטים שיעלו כמה מאות שקלים בעבור מטר רבוע, לעומת שיש מסוג אחר שיעלה כ-2000 שקלים למטר. מומלץ להגדיר הגבלת תקציב עבור תחום השיש ובכך למקד את הבחירה. 

מה כוללת הצעת מחיר של חיפוי שיש למטבח 

כאשר אתם מקבלים הצעת מחיר בעבור חיפוי שיש למטבח, וודאו כי היא כוללת את הדברים הבאים. כך תוכלו להימנע מהוצאות נוספות ומיותרות, ותחסכו הפתעות לא נעימות. ראשית, ההצעה צריכה לכלול את מדידות המטבח, על מנת להתאים את לוחות השיש. בנוסף, תיכלל התקנת השיש עצמו, הובלתו, וכמובן עיבוד וחיתוך לוחות השיש בהתאם לדרישותיכם. 

דוגמה להצעת מחיר עבור חיפוי שיש למטבח

כדי להבהיר את הדברים, הצגנו לכם הצעת מחיר לדוגמה, כך תוכלו לוודא כי ההצעה שקיבלתם אכן עומדת בקריטריונים הנדרשים.
סוג השיש – שיש אבן קיסר.
דגם השיש – דגם 4033
הובלה – אין צורך במנוף.
עיבוד וחיתוך לוחות השיש – על פי המדידות הכלולות במחיר.
סה"כ מחיר עבור כלל חיפוי שיש למטבח והעבודה מסביב – 1830 שקלים למטר רבוע.

חיפוי שיש למטבח מחיר נהוג

כמו שכבר ציינו קודם לכן, מחיר של חיפוי שיש למטבח מושפע ממגוון רחב של גורמים. עם זאת, המחיר הממוצע של שיש טבעי ינוע בין 1200 ועד 5000 למטר רבוע, לעומת שיש מלאכותי שיכול להתחיל גם ממחיר של 750 שקלים למטר רבוע. מחיר השיש תלוי בדגם הספציפי בו תבחרו. 

שיש גרניט – למראה ייחודי 

אבן הגרניט הינה אבן טבעית שנחצבת ממש מתוך האדמה. אם אתם מחפשים שיש טבעי ועמיד, העלות תהיה בין 1000 שקלים ועד 1600 שקלים ללוחות הזולים, אך המחיר יכול להגיע גם עד 5000 שקלים.

לסיכום, אם עדיין נשארו לכם שאלות שלא נענו, או אפילו התלבטויות או חששות, בכל הנוגע להתקנת חיפוי שיש חדש במטבח, אתם מוזמנים ליצור אתנו קשר. הקישו בגוגל modelhome  – שיש, ויחד נצא לדרך חדשה שתהיה יעילה וממוקדת. בין אם מדובר על חיפוי קיר שיש, שיש למטבח חוץ, או חיפוי שיש למטבח מחיר שתקבלו מאתנו יהיה אטרקטיבי במיוחד, ויכלול את עבודת ההתקנה, המדידות, וכמובן אחריות לתקופה של שנים. אז למה אתם מחכים? הגיעו אל אולמות התצוגה שלנו והתרשמו בעצמכם מהמגוון הרחב של דגמי וסוגי השיש שאנו מחזיקים. 

מחירון שיש למטבח

חומר הגלםמאפייניםטווח מחירים למ"ר
מחיר לגרניטקיימים סוגים שונים של אבנים טבעיות, וגרניט היא אבן עמידה ביותר בפני חומצות ושריטות.790-900 ש"ח
מחיר אבן קיסרפיתוח מחומר טבעי וסינתטי, שמאפשר יצירת משטח עבודה קשיח דמוי שיש, בלי דוגמאות "ורידים".500-1,110 ש"ח
מחיר שיש אמיתיחומר איכותי במיוחד עם עיצוב יוקרתי שתואם את סוג האבן. נפוץ במיוחד למטרות ריצוף המטבח.1,900-4,900 ₪
מחיר לשיש רוזה200-250 ₪
מחיר לשיש קרמה250-340 ₪
מחיר לשיש סאן סבסטיאן140-170 ₪
מחיר לשיש ורונה300-350 ₪
מחיר ליחידת שיש למטבח6,200-8,900 ₪
מחיר למשטח עבודה3 מטרים280-1,000 ₪
מחיר לכיור שישכיור בודד140-840 ₪ לכל כיור
מחיר לכיור נוסף420-1,000 ₪
מחיר לשולחן אי משיש מוצק3 מטרים140-200 ₪
מחיר לאריחי שיש80-320 ₪
מחיר לריצוף שיש2,000-8,000 ש"ח
מחיר לבר ארוחת בוקר משיש25 מ"מ1,600-4,000 ₪
מחיר לשיש קררהדרגה ממוצעת, 3 ס"מ, עם קצה משופע12,200 ₪
מחיר שיש בדרגה אימפריאליתגודל 4 ס"מ עם קצה פרנץ' וגימור מלטף48,000 ש"ח
מחיר שיש למטבח קטן1,440-9,200 ₪
מחיר לוח שיש מאחורי התנור1,280-9,200 ₪
מחיר שיש למטבח גדול7,200-32,000 ש"ח
מחיר לביאנקו קררה160-240 ₪
מחיר לשיש ורמונט240-320 ₪
מחיר לסטטואריו של ביאנקו240-320 ש"ח
מחיר התקנה מקצועית של משטח שיששניים עד שלושה ימי עבודה960-2,500 ₪
אז מה היה לנו בכתבה:
צרו קשר ונחזור אליכם

החזון שלנו

לאורך שנות פעילותה, עמלה Model Home רבות לבניית קטלוג מוצרי השיש האולטימטיבי, בו תוכלו למצוא מגוון רחב של דגמים, צבעים ומרקמים על מנת לתת מענה מלא לכל צורך ולכל מטרה. אנשי המקצוע של החברה יושבים עם כל לקוח ומסייעים לו למצוא את הדגם המתאים לו ביותר בהתאם למסגרת התקציב שעומדת לרשותו, בהתאם להעדפות ולציפיות האישיות שלו ממוצרי השיש אותם הוא קונה ובהתאם לצרכי העיצוב והאווירה הדרושים לו.

 

-model home-

אולי יעניין אתכם גם...

עיצוב מטבחים עם אי ושיש

אחד הדברים החשובים ביותר שצריך לדעת על עיצוב מטבחים הוא, שצריך לקחת בחשבון את גודל החלל של המטבח שלכם. כמו כן, יש לעשות זאת בצורה

שיש למדרגות רכישה

חיפוי מדרגות שיש 

חיפוי מדרגות שיש  מחפשים לחפות את המדרגות בביתכם ? עם modelhome – שיש הכל אפשרי. הצוות שלנו ישמח לסייע לכם בכל שלבי התהליך החל משלב

חיפוי שיש לקיר

חיפוי שיש לקיר – הדובדבן שבקצפת

כאשר נעצב בית, נצטרך להתייחס לאין ספור אלמנטים, הן פרקטיים, והן עיצוביים. בין אם מדובר על בחירת רהיטים, מזנון, שולחנות, כיסאות, ארונות ומיטות, אלמנט השיש,

חיפוי קיר שיש

חיפוי קיר שיש – איפה זה פוגש אותי

שיש, הוא אחד מהאלמנטים בבית שלנו, שנותן את ה"טאצ' אפ" הסופי, ויכול להפוך את עיצוב הבית שלנו ליוקרתי ומיוחד, ולתת טוויסט מעניין. בבית ממוצע, הקירות

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!