כיצד לבחור משטחי שיש לבית?

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

השיש כבר מזמן נערץ בזכות האלגנטיות הנצחית, האסתטיקה היוקרתית וגם הפרקטיות שהוא מעניק, מה שהופך אותו לבחירה פופולרית עבור אנשים המעוניינים לשדרג את היופי והערך של החללים שלהם. ממשטחי השיש למטבח ועד כיורי אמבטיה וריצוף, משטחי שיש יכולים להעצים את הנראות והפונקציונלית של כל חדר בבית.

יחד עם זאת, בחירת השיש המתאים לבית שלכם דורשת התייחסות מדוקדקת לגורמים שונים. לכן במאמר שלפניכם נסביר על החללים השונים בבית בהם ניתן להשתמש במשטחי שיש, נפרט על סוגי השיש המומלצים ונסיים בכמה טיפים פרקטיים שיעזרו לכם לבחור את השיש המושלם לביתכם.

באילו חללים בבית מיישמים משטחי שיש?

  1. מטבחים – משטחי שיש הם בחירה קלאסית למשטחי המטבח, כיוון שהם מוסיפים יופי ואסתטיקה ללב הבית שלכם. בין אם אתם מעדיפים גימור מלוטש או מראה מט ודרמטי, השיש יכול להשלים מגוון סגנונות עיצוביים במטבח.
  2. חדרי אמבטיה – השיש אידיאלי עבור יישומים בחדרים רטובים כמו אמבטיות וחדרי שירותים, כשהיישום בחלל כולל גם משטחים, קירות וריצוף. היופי הטבעי והעמידות שלו הופכים אותו לבחירה מצוינת ליצירת חוויית ספא מרגיעה בחלל האמבטיה שלכם.
  3. ריצוף – ריצוף שיש משדר יוקרה ויכול ליצור אמירה מדהימה בכניסות לבתים, בסלונים ובפינות אוכל. העמידות שלו ודפוסי הוורידים הייחודיים הופכים אותו לאופציה מצוינת עבור חללים קלאסיים ומודרניים כאחד.
  4. חיפוי שיש לקמין – חיפוי עשוי שיש לקמין יכול להפוך למוקד בחלל האירוח המרכזי בבית, ולהוסיף אלגנטיות וחמימות לחלל המזמין. בין אם אתם מעדיפים שיש לבן קלאסי או שיש שחור דרמטי, ישנן אפשרויות המתאימות לכל סגנון.

סוגים של משטחי שיש מומלצים

משטחי קוורץ הם משטחים מעובדים דמויי שיש העשויים מכ-90% גבישי קוורץ כתושים ו-10% שרפים, פיגמנטים וחומרים סינטטיים אחרים. שילוב זה יוצר משטח עמיד ולא נקבובי, עמיד בפני שריטות, כתמים וחום. משטחי קוורץ מציעים מגוון רחב של צבעים ודוגמאות, כולל אפשרויות המחקות את המראה של אבן טבעית כמו שיש וגרניט. משטחים כאלו דורשים תחזוקה נמוכה ללא צורך באיטום, מה שהופך אותם לבחירה פופולרית עבור שיש למטבחים וחדרי רחצה.

גם גרניט משתייך לסוגי משטחי השיש הנבחרים לבתים. בשונה משיש קוורץ, גרניט הוא סוג של אבן טבעית הנוצרת מסלע מותך שנוצר בעומק כדור הארץ, מה שהופך אותו לעמיד במיוחד ועמיד בפני חום, שריטות וכתמים. משטחי שיש גרניט כוללים דפוסים וצבעים ייחודיים שנוצרו על ידי מרבצי מינרלים, המעניקים לכל משטח מראה ייחודי ומרשים.

משטחי גרניט מיושמים בעיקר במטבחים ובחדרי אמבטיה בשל יופיים ועמידותם. עם זאת, שיש גרניט דורש איטום תקופתי כדי לשמור על מראהו ולהגן עליו מפני כתמים.

טיפים לבחירת משטחי השיש המתאימים ביותר לבית

  • ייעודו של משטח השיש – קבעו את השימוש המיועד של משטח השיש, ובהתאם לכך בחרו את הסוג המתאים ליישום הספציפי הדרוש לכם. לדוגמה, חללים שיש בהם תנועה גבוהה (כמו מטבחים) עשויים לדרוש שיש עמיד יותר עם נקבוביות מינימלית כדי לעמוד בפני כתמים ושריטות.
  • התרשמו מדוגמאות שונות – לפני קבלת החלטה וביצוע רכישה של שיש לבית, התרשמו מדוגמאות של משטחי שיש שונים והתבוננו בהם בתנאי תאורה שונים, כך תוכלו לראות כיצד יראו וריאציות הוורידים והגוון של המשטח בחלל בביתכם.
  • התייעצו עם אנשי מקצוע – חפשו סיוע והדרכה מאדריכלים, מעצבי פנים או מומחים לשיש שיכולים לספק ייעוץ מקצועי בתהליך בחירת השיש המתאים לבית שלכם. הם יכולים לעזור לכם להכיר סוגים מומלצים בין המגוון העצום של אפשרויות, ולבחור בצורה נכונה שיש העונה על ההעדפות האסתטיות והדרישות הפונקציונליות שלכם.

לסיכום, בחירת משטחי שיש לבית כרוכה בשיקול דעת נרחב של גורמים מהותיים כמו מיקומם הייעודים, היכרות עם סוגי השיש המומלצים והבנת היתרונות שלהם. על ידי סיוע של אנשי מקצוע מומחים לשיש תוכלו גם אתם לשדרג כל חלל בביתכם.

משטחי שיש

מחירון שיש למטבח

חומר הגלםמאפייניםטווח מחירים למ"ר
מחיר לגרניטקיימים סוגים שונים של אבנים טבעיות, וגרניט היא אבן עמידה ביותר בפני חומצות ושריטות.790-900 ש"ח
מחיר אבן קיסרפיתוח מחומר טבעי וסינתטי, שמאפשר יצירת משטח עבודה קשיח דמוי שיש, בלי דוגמאות "ורידים".500-1,110 ש"ח
מחיר שיש אמיתיחומר איכותי במיוחד עם עיצוב יוקרתי שתואם את סוג האבן. נפוץ במיוחד למטרות ריצוף המטבח.1,900-4,900 ₪
מחיר לשיש רוזה200-250 ₪
מחיר לשיש קרמה250-340 ₪
מחיר לשיש סאן סבסטיאן140-170 ₪
מחיר לשיש ורונה300-350 ₪
מחיר ליחידת שיש למטבח6,200-8,900 ₪
מחיר למשטח עבודה3 מטרים280-1,000 ₪
מחיר לכיור שישכיור בודד140-840 ₪ לכל כיור
מחיר לכיור נוסף420-1,000 ₪
מחיר לשולחן אי משיש מוצק3 מטרים140-200 ₪
מחיר לאריחי שיש80-320 ₪
מחיר לריצוף שיש2,000-8,000 ש"ח
מחיר לבר ארוחת בוקר משיש25 מ"מ1,600-4,000 ₪
מחיר לשיש קררהדרגה ממוצעת, 3 ס"מ, עם קצה משופע12,200 ₪
מחיר שיש בדרגה אימפריאליתגודל 4 ס"מ עם קצה פרנץ' וגימור מלטף48,000 ש"ח
מחיר שיש למטבח קטן1,440-9,200 ₪
מחיר לוח שיש מאחורי התנור1,280-9,200 ₪
מחיר שיש למטבח גדול7,200-32,000 ש"ח
מחיר לביאנקו קררה160-240 ₪
מחיר לשיש ורמונט240-320 ₪
מחיר לסטטואריו של ביאנקו240-320 ש"ח
מחיר התקנה מקצועית של משטח שיששניים עד שלושה ימי עבודה960-2,500 ₪
אז מה היה לנו בכתבה:
צרו קשר ונחזור אליכם

החזון שלנו

לאורך שנות פעילותה, עמלה Model Home רבות לבניית קטלוג מוצרי השיש האולטימטיבי, בו תוכלו למצוא מגוון רחב של דגמים, צבעים ומרקמים על מנת לתת מענה מלא לכל צורך ולכל מטרה. אנשי המקצוע של החברה יושבים עם כל לקוח ומסייעים לו למצוא את הדגם המתאים לו ביותר בהתאם למסגרת התקציב שעומדת לרשותו, בהתאם להעדפות ולציפיות האישיות שלו ממוצרי השיש אותם הוא קונה ובהתאם לצרכי העיצוב והאווירה הדרושים לו.

 

-model home-

אולי יעניין אתכם גם...
glass work

איך לשלב שיש וזכוכית לבבית שלך

השיש כבר מזמן זכה להערצה על האלגנטיות והיופי שלו. עם דפוסי הוורידים הייחודיים והתחושה היוקרתית שלו, הוא מוסיף נופך של תחכום לכל חלל. שילוב שיש בבית יכול להפוך אותו למקלט נצחי ויוקרתי.

טיפים לאיתור נזילות מתחת לשיש במטבח ובאמבטיה

נזילה ממערכת הצינורות שבבית יכולה להיות הרסנית אם לא מגלים אותה ומטפלים בה בזמן. מכיוון שהצנרת חבויה מאחורי הקירות, לא פעם יהיה קשה מאוד להבין כי ישנה נזילה כלשהי כתוצאה מכשל בצנרת. גם כאשר מדובר על נזילה מאחורי השיש במטבח שלכם או במקלחת שלכם, הרי שלא תמיד יהיה קל לזהות אותה ולכן, חשוב מאוד להכיר את כל הסימנים שיכולים להעיד על נזילה שכזאת, על מנת להעניק לה את המענה הטוב ביותר, כמה שיותר מהר.

המדריך הגדול לבחירת שיש

בחירת שיש מצריכה הבאה בחשבון של לא מעט גורמים – כאשר התחשבות בהם תבטיח בסופו של דבר בחירה בשיש הנכון והמתאים – הן מבחינת הסוג

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!