ספק שיש בחריש

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

 

ספק שיש בחריששיש הוא חומר גלם שכיח מאוד בענף הבנייה ומשמש למגוון רחב של מטרות במרחב הביתי ובמרחבים בנויים בכלל. עבור מרביתנו, התמונה הקלאסית של שיש היא זו של לוח שיש חלק ומבריק, שבדרך כלל ניתן לייחס לו תכונות אסתטיות מיוחדות. יחד עם זאת, שיש יכול לעבור תהליכי עיבוד וגימור ברמות שונות כשבפועל, השיש מקיף אותנו הרבה מעבר למה שאנו חושבים ולבטח מעבר ללוח השיש במטבח. בבחירת ספק שיש בחריש, חשוב מאוד שתפנו לספק שמתמחה בסוג השיש לו אתם זקוקים, במיוחד אם אתם מחפשים פתרונות שיש מעוצבים ו/או יוקרתיים, או כאשר אתם נדרשים לשיש בעל מפרט טכני ייחודי. מהם הפרמטרים שעל פיהם יש לבחור פתרונות שיש וכיצד נכון לבחור את ספק השיש שיספק לכם בדיוק את השיש לו אתם זקוקים? על כך מספרים לכם בשורות הבאות, המומחים של חברת מודל הום, המספקת מוצרי שיש גולמי ומעובד למגוון רחב של מטרות וממגוון רחב של סוגים ורמות עיבוד.

 

מה זה בעצם שיש?

שיש הוא למעשה סוג של סלע, המוגדר כסלע משקע ימי. ייחודיותו של השיש ביחס לסוגים אחרים של אבן היא, שסלע השיש עובר תהליך התמרה המבוסס על חום ולחץ בשכבות העמוקות של הקרקע, מה שהופך אותו לסלע מגובש, בעל חוזק מבני רב ובעל מגוון רחב של מרקמים ודוגמאות "גרפיות", שנחשבות לאסתטיות מאוד עבור העין האנושית. ההגדרה המדויקת של שיש כוללת בתוכה מדידה של כמות מינרלים מסוגים שונים בתוך הסלע וישנם סטנדרטים בינלאומיים שעל פיהם ניתן לאשר או לא לאשר את הגדרתו של מוצר מסוים כמוצר שיש. ככלל, כיום השימוש בשיש הוא רחוק מלהיות מדעי וישנם לא מעט ספקי שיש, שמשתמשים בהגדרה של שיש גם כאשר מדובר באבן סטנדרטית לחלוטין, שאינה עומדת בהגדרה המדעית של אבן שיש.

זה אולי נשמע לא צודק ולא נכון, אבל במקרים רבים יש לכך הצדקה שאי אפשר להתעלם ממנה. ההצדקה היא שבכל הנוגע לשימוש בשיש לצרכי בנייה, ישנם אבנים שעומדות בקריטריונים של שיש במידה מלאה ובמקרה כזה אין שום סיבה שלא נוכל להגדיר אותם כשיש. יחד עם זאת, כאשר אתם עובדים עם ספק שיש בחריש, זה בהחלט חשוב שתוכלו לצפות מהספק לרמת הכנות הנדרשת על מנת לעמוד על הניואנסים הללו ולהסביר לכם מהם דגמי השיש האותנטיים שלו ומהם דגמי האבן שלצורך העניין ניתן להתייחס אליהם כאל שיש לכל דבר ועניין, על אף שהם אינם עומדים בקריטריונים הבינלאומיים לכך.

 

 

מהם השימושים בשיש ואיך זה קשור לרמת העיבוד של השיש?

שיש הוא כאמור סוג של סלע בעל חוזק מבני רב מאוד וככזה, ניתן להשתמש בו כמעט לכל מטרה בשלב הגמר של הבית. פרט ליציקת הבטון של שלד המבנה, יכול השיש לשרת אותנו כמעט בכל מכלול הנכלל בחבילת הגמר של הבית ובכלל זה: ריצוף פנים, ריצוף חוץ, משטח עבודה במטבח, מדפי מעקה, חיפוי פנים, חיפוי חוץ ואפילו בניית מכלולים פונקציונליים ופריטי ריהוט קבועים משיש. בכל אחד מן המקרים האלה, אתם עשויים להזדקק לסוג שונה של שיש כשסוג השיש האידיאלי נקבע על פי פרמטרים שונים כמו מרקם אסתטי, מקדם ספיגת מים, גוון, רמת עיבוד מקסימלית וכן הלאה. ישנם סוגים של שיש שאותם ניתן לעבד בקלות ולהביא אותם למצב של מרקם חלק ומבריק שישמש כריצוף בבתי יוקרה. לעומתם ישנם סוגי שיש שמתאימים יותר למכלולי חוץ בהיותם זולים יותר ובעלי "פגמים" מבניים רבים יותר שלא מאפשרים לעבד אותם לרמת האסתטיקה הנדרשת לצורך ריצוף יוקרה, אך בהחלט יכולים להוות פתרון מעולה למידוף מעקה מרפסת, חיפוי חוץ, ריצוף חוץ וכן הלאה.

בבחירת ספק שיש בחריש, אתם כמובן לא אמורים לבחור את הספק בהתאם לסוג השיש שלו אתם זקוקים. הציפייה שלכם שספק אחד יוכל לספק לכם את כל סוגי השיש היא ציפייה לגיטימית ומתבקשת. יחד עם זאת, ישנם ספקים שההתמחות שלהם אינה כוללת סוגים מסוימים של שיש ורמות עיבוד מסוימות של שיש. כך למשל, אם אתם מחפשים פתרונות ריצוף שיש יוקרתיים, יהיה עליכם לפנות לגורם מקצועי שמתמחה ספציפית בתחום זה. מרבית הספקים ידעו לספק לכם סוגים שונים של שיש ליישומי חוץ, יישומי חיפוי וכן הלאה, אבל כאשר מדובר בשיש יוקרה ברמת עיבוד יוצאת דופן, לרוב נדרשת לכך התמחות מיוחדת שלא כל ספק שיש בחריש יודע להציע.

 

בחירת ספק שיש בחריש, עוד לפני שבוחרים את השיש

ספק שיש בחרישישנה אמירה ולפיה כאשר אתם נכנסים בשעריה של חנות, אתם למעשה מכריעים כבר מה יהיה המוצר שאיתו תצאו ממנה ויש בכך המון מן האמת. בהנחה שאתם לא יודעים לגמרי מהו השיש הספציפי שאתם רוצים להזמין, אבל אתם יודעים לאילו מטרות אתם צריכים אותו ובהנחה שיש לכם העדפות אישיות לגבי סוג השיש, מרקם השיש, הגוון שלו וכדומה, הרי שמרגע שנכנסתם בשעריו של ספק שיש בחריש, אפשר כבר להעריך מה יהיה השיש שאיתו תצאו משם – השיש שעונה על הצרכים שלכם וזה החלק החשוב: מתוך המבחר שיודע להציע לכם אותו ספק ספציפי.

זוהי בדיוק הסיבה, שבגינה חשוב מאוד לבחור את הספק עוד לפני שבוחרים את השיש, ממש כמו שאנחנו בוחרים את החנות בה אנחנו קונים את פריטי האופנה שלנו, עוד לפני שבחרנו שמלה או מכנס. כדי שנוכל לבצע את הבחירה הנכונה והטובה ביותר עבורנו, אנחנו צריכים שייפרש בפנינו המבחר שמתאים לנו, לצרכים שלנו ולהעדפות שלנו. עם המבחר בעסק שאליו נכנסנו, לא עונה על אלה בצורה מלאה, אנחנו נצא עם תחושה שבחרנו את מה שנכון לנו, אבל זוהי לבטח לא הבחירה האידיאלית עבורנו.

 

אז איך בוחרים ספק שיש בחריש?

ובכן, זה נכון שמאמרים שלמים נכתבו על האופן בו עלינו לבחור נותן שירות, חנות או בית עסק שבהם אנו רוצים לקנות מוצר או להזמין שירות, אבל אין שום צורך להפוך את המשימה של בחירת ספק שיש בחריש למסע כומתה מפרך.הדבר החשוב שכן צריך לוודא הוא הייעוד הכללי של השיש לו אתם זקוקים – לבנייה ביתית, לתעשייה, לעיצוב יוקרה וכדומה. זה לא ממש משנה האם אתם זקוקים לשיש לחיפוי חוץ, חיפוי מעקה מרפסת, או ריצוף שביל כניסה לבית, אבל זה כן משנה האם אתם מחפשים שיש יוקרה בקצה העליון או שיש בסיסי לפעולות בנייה גנריות. בנקודה הזאת בהחלט יש חשיבות לזהותו של הספק אליו אתם פונים, עוד לפני שבחנתם אותו מכל הבחינות האחרות.

ככלל, ממש כפי שאנחנו בוחרים כל נותן שירות אחר, גם במקרה של בחירת ספק שיש אפשר להיעזר בהמלצות מחברים, בני משפחה, מכרים ושכנים. יחד עם זאת, אם אתם רוצים המלצה שהיא באמת בעלת ערך, כדי לדבוק באופציה של חוות דעת מקצועית אותה תוכלו לקבל מאנשי מקצוע המכירים את עולם הבנייה ועובדים עם ספקי שיש כחלק מעבודתם – קבלנים, מעצבי פנים, אדריכלים, קבלני שיפוצים, מהנדסי בניין – כל אלה הם אנשי מקצוע שיכולים לתת לכם חוות דעת מקצועית על ספק שיש בחריש, כשלכם יכול להיות ביטחון מלא בהמלצה שלהם, כמובן בתנאי שאתם מכירים את נותן חוות הדעת וסומכים על דעתו ודבריו במאה אחוז.

בסופו של דבר, התהליך של הזמנת שיש לפרויקט בנייה הוא תהליך שמחייב בדיקה ובחינה של כמה אפשרויות. אין אפשרות כזאת וגם לא רצוי להיכנס לספק אחד, להתלהב ממה שהוא מציג ופשוט לבצע את ההזמנה מבלי לבדוק אופציות נוספות. מה שכן, המלצות וחוות דעת מקצועיות יכולות לסייע לכם במיקוד המאמצים שלכם מול ספקים שיכולים להתאים לכם ברמת ואיכות המוצרים, ברמת המחירים, בסוגי השיש וכן הלאה. מרגע שיש לכם מספר ספקים פוטנציאליים כאלה, תוכלו להיכנס אליהם, לבחון את האפשרויות השונות העומדות בפניכם ולאחר מכן לבצע בחינה השוואתית בין כלל הספקים הרלוונטיים.

 

השוואת מחירים – לעשות את זה נכון

ספקי שיש בחריש

בתהליך של בחירת ספק שיש מגיע בסופו של דבר, גם השלב של ביצוע השוואת מחירי שיש. השוואת המחירים האידיאלית היא השוואת מחירים שבה אתם יכולים לוודא שאתם משווים בין תפוח לתפוח ובמקרה שלנו השוואה של מחירים עבור אותו הדגם בדיוק. אלא שבפועל, כל ספק יציע לכם מוצר מעט שונה ברמת עיבוד מעט שונה ועם תכונות אסתטיות ומבניות מעט שונות. בסופו של דבר, יהיה עליכם להחליט על האופציות שיכולות להתאים לכם, לתעדף אותן על פי ההעדפות הסובייקטיביות שלכם ובהמשך לכך לבצע גם השוואת מחירים בין האפשרויות, לא בכדי להבין מיהו הספק שמציע לכם את האופציה הזולה ביותר אלא דווקא כדי לבחון מהי האופציה שמעניקה לכם את הרמה הגבוהה ביותר של שביעות רצון גם ביחס למוצר עצמו וגם ביחס למחיר שאתם צפויים לשלם בעדו.

בכל מקרה, השוואת מחירים בבחירת שיש לבית ובבחירת ספק שיש בחריש לא נועדה לדרג את הספק ביחס לספקים אחרים, אלא דווקא לדרג את האופציות השונות, זו ביחס לאחרת. במילים אחרות, זה לא כל כך חשוב מי יהיה הספק שלכם לשיש עבור פרויקט הבניה שלכם. אתם לא אמורים לבחור ספק שיש בחריש, אתם אמורים לבחור את האפשרות שמציעה לכם את סל היתרונות הנרחב ביותר גם במונחי תכונותיו של המוצר המוצע וגם במונחי המחיר שאתם צריכים לשלם עליו. אין טעם להתחבר לאישיות של ספק כזה או אחר או לדבוק בספק כזה או אחר בגלל שההמלצות עליו הן יותר משמעותיות. המלצות וחוות דעת מקצועיות יכולות לסייע לכם להתמקד בספקים שהם מלכתחילה אמינים ובעלי מוניטין, אבל מאותו הרגע הבחירה כולה צריכה לעבור למישור של הערך הגבוה ביותר לו אתם מצפים לקבל, לא משנה מיהו הספק שיעניק לכם אותו.

את כל זה אנחנו מספרים לכם מכיוון שבחברת מודל הום תוכלו ליהנות מכל מה שיודע עולם השיש להציע לכם – ספק שיש בעל מוניטין, הן בקרב הציבור הרחב והן בקרב קבלנים, מהנדסים, מעצבי פנים, אדריכלים ואנשי מקצוע נוספים בענף הבנייה. ספק שיש בחריש, שמספק שיש לפרויקטים של בניה בכל רחבי הארץ, במחירים אטרקטיביים ועם מגוון רחב דיו בכדי שכל לקוח יוכל למצוא את הפתרון הטוב ביותר עבורו. ספק שיש שיודע להציע לכם גם מוצרי שיש גנריים לפרויקטים של בניה וגם מוצרי שיש ייחודיים ברמת עיבוד גבוהה ומסוגי שיש ייחודיים ויוצאי דופן, שבהם נעשה שימוש בסגנון עיצוב היוקרה. במודל הום תוכלו כמובן ליהנות גם מייעוץ מקצועי ותמיכה טכנית של צוות מקצועי, ממחירים אטרקטיביים ותנאי תשלום תחרותיים וכמובן משירות מקיף של אספקה, הובלה, התקנה וכמובן אחריות מלאה על כל המוצרים וכל השירותים המסופקים על ידי מודל הום.

 

מחירון שיש למטבח

חומר הגלםמאפייניםטווח מחירים למ"ר
מחיר לגרניטקיימים סוגים שונים של אבנים טבעיות, וגרניט היא אבן עמידה ביותר בפני חומצות ושריטות.790-900 ש"ח
מחיר אבן קיסרפיתוח מחומר טבעי וסינתטי, שמאפשר יצירת משטח עבודה קשיח דמוי שיש, בלי דוגמאות "ורידים".500-1,110 ש"ח
מחיר שיש אמיתיחומר איכותי במיוחד עם עיצוב יוקרתי שתואם את סוג האבן. נפוץ במיוחד למטרות ריצוף המטבח.1,900-4,900 ₪
מחיר לשיש רוזה200-250 ₪
מחיר לשיש קרמה250-340 ₪
מחיר לשיש סאן סבסטיאן140-170 ₪
מחיר לשיש ורונה300-350 ₪
מחיר ליחידת שיש למטבח6,200-8,900 ₪
מחיר למשטח עבודה3 מטרים280-1,000 ₪
מחיר לכיור שישכיור בודד140-840 ₪ לכל כיור
מחיר לכיור נוסף420-1,000 ₪
מחיר לשולחן אי משיש מוצק3 מטרים140-200 ₪
מחיר לאריחי שיש80-320 ₪
מחיר לריצוף שיש2,000-8,000 ש"ח
מחיר לבר ארוחת בוקר משיש25 מ"מ1,600-4,000 ₪
מחיר לשיש קררהדרגה ממוצעת, 3 ס"מ, עם קצה משופע12,200 ₪
מחיר שיש בדרגה אימפריאליתגודל 4 ס"מ עם קצה פרנץ' וגימור מלטף48,000 ש"ח
מחיר שיש למטבח קטן1,440-9,200 ₪
מחיר לוח שיש מאחורי התנור1,280-9,200 ₪
מחיר שיש למטבח גדול7,200-32,000 ש"ח
מחיר לביאנקו קררה160-240 ₪
מחיר לשיש ורמונט240-320 ₪
מחיר לסטטואריו של ביאנקו240-320 ש"ח
מחיר התקנה מקצועית של משטח שיששניים עד שלושה ימי עבודה960-2,500 ₪

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו קשר ונחזור אליכם

החזון שלנו

לאורך שנות פעילותה, עמלה Model Home רבות לבניית קטלוג מוצרי השיש האולטימטיבי, בו תוכלו למצוא מגוון רחב של דגמים, צבעים ומרקמים על מנת לתת מענה מלא לכל צורך ולכל מטרה. אנשי המקצוע של החברה יושבים עם כל לקוח ומסייעים לו למצוא את הדגם המתאים לו ביותר בהתאם למסגרת התקציב שעומדת לרשותו, בהתאם להעדפות ולציפיות האישיות שלו ממוצרי השיש אותם הוא קונה ובהתאם לצרכי העיצוב והאווירה הדרושים לו.

 

-model home-

אולי יעניין אתכם גם...

ספק שיש בעומר

  שיש הוא חומר גלם שכיח מאוד בענף הבנייה ומשמש למגוון רחב של מטרות במרחב הביתי ובמרחבים בנויים בכלל. עבור מרביתנו, התמונה הקלאסית של שיש

ספק שיש בתל-אביב

  שיש הוא חומר גלם שכיח מאוד בענף הבנייה ומשמש למגוון רחב של מטרות במרחב הביתי ובמרחבים בנויים בכלל. עבור מרביתנו, התמונה הקלאסית של שיש

ספק שיש ביפו

  שיש הוא חומר גלם שכיח מאוד בענף הבנייה ומשמש למגוון רחב של מטרות במרחב הביתי ובמרחבים בנויים בכלל. עבור מרביתנו, התמונה הקלאסית של שיש

ספק שיש בקריות

  שיש הוא חומר גלם שכיח מאוד בענף הבנייה ומשמש למגוון רחב של מטרות במרחב הביתי ובמרחבים בנויים בכלל. עבור מרביתנו, התמונה הקלאסית של שיש

ספק שיש בשוהם

  שיש הוא חומר גלם שכיח מאוד בענף הבנייה ומשמש למגוון רחב של מטרות במרחב הביתי ובמרחבים בנויים בכלל. עבור מרביתנו, התמונה הקלאסית של שיש

ספק שיש בגני תקווה

  שיש הוא חומר גלם שכיח מאוד בענף הבנייה ומשמש למגוון רחב של מטרות במרחב הביתי ובמרחבים בנויים בכלל. עבור מרביתנו, התמונה הקלאסית של שיש

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!