עיצוב גינה חדש באמצעות שיש

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

עיצוב גינות ביתיות הוא לרוב תהליך מכריע, שיכול להוביל לתוצאה פחות רצויה. עם זאת, ישנם כמה שלבים שיכולים לעזור להנחות את התהליך ולהפוך אותו לניהול יותר. לצד תכנון נרחב, החלטות מפתח נוספות כוללות את גודל הגינה. זה יהיה תלוי בשטח המרובע של הבית שלך ובכמות הזמן שאתה צריך להקדיש לפרויקט. מעצבים צריכים לקחת בחשבון אלמנטים שונים כמו תאורה, פינות ישיבה ומאפייני מים על מנת להשיג עיצוב מגובש העונה על הצרכים שלכם.

עיצוב גינה חדש

אם אתה מחפש עיצוב גינה חדש, אולי תרצה לשקול להשתמש בכלי AI. כלים חכמים אלו יכולים לעזור למעצבי גינות ליצור חלל מותאם אישית שאידיאלי לצרכיהם. בשנים האחרונות, גינות מעוצבות בינה מלאכותית הפכו פופולריות בגלל התכונות הייחודיות והרב-גוניות שלהן. אחת הדרכים שבהן הם שונים מעיצובי גינות אחרים היא שהם מסתגלים בקלות לשינויים סביבתיים כגון עונות השנה ודפוסי מזג האוויר. הם גם מקלים על בעלי בתים לשכפל ולהתאים אותם עם תכונות ואביזרים שונים בהתאם להעדפה אישית. ישנם עיצובים שונים לגינה ביתית שאנשים יכולים לבחור מהם. העיצוב הפופולרי ביותר הוא הגינה עם בריכת שחייה. לרוב האנשים שיש להם גינה תהיה כזו ללא בריכה כי פשוט אין להם מקום. עם זאת, אם אתה כן רוצה להוסיף בריכה לעיצוב הגינון שלך, עליך לוודא שאתה עושה זאת מכל הסיבות הנכונות. אתה צריך לחשוב על ההעדפות האישיות שלך, ולשקול כמה זה יהיה שימושי עבור אורח החיים שלך. כדי לערבב את עיצוב הבית שלך ולהפוך אותו למעניין יותר, שקול להוסיף מטבח חיצוני לחצר האחורית שלך עם פינת אוכל חיצונית ובור אש.

עיצוב גינה חדש ע"י שיש

השיש הוא חומר רב תכליתי שניתן להשתמש בו בבתים, מטבחים וגינות. השיש הוא גם חומר פופולרי לריצוף וגם לחיפוי קירות. כיום, השיש הפך ליותר מסתם חומר דקורטיבי, כאשר הרבגוניות והעמידות שלו מוערכים על פני כל שאר האלמנטים העיצוביים. בעתיד הקרוב, עיצוב גינות הבית יוכל לנצל את האופי הרב-תכליתי של השיש בעיצוב חללים יפהפיים פונקציונליים ועמידים. שיש הוא אחד החומרים הפופולריים ביותר לגינון ביתי. יש לו מראה נצחי והוא מסוגל להתמודד עם כל מיני סביבות, מה שהופך אותו לחומר מושלם לחצר האחורית שלך.

הנה כמה מהדברים שאתה יכול לעשות עם שיש בגינה שלך:

  • אתה יכול להשתמש בשיש כשוליים או גבול, יצירת חיבור חלק בין שני חלקים של נוף גן.
  • שיש משמש לעתים קרובות גם באזורים פנימיים מכיוון שהוא עובד היטב בכל סביבה כולל פינות וקצוות.
  • שיש גם מהווה משטח מצוין עבור הצמחים שלך מכיוון שהוא שומר על לחות וחומרי הזנה, שומר על האדמה לחה ובריאה.

שיש הוא חומר פופולרי לעיצוב גינות ביתיות. בשנים האחרונות השיש הפך נפוץ יותר בבתים בארצות הברית ובאירופה. ישנן דרכים רבות לשלב שיש בבית. זה יכול לשמש לריצוף וריצוף, בין היתר. אחת הדרכים הנפוצות ביותר היא להשתמש בו כקישוט פנים. השיש נמצא באופן מסורתי במבנים רומיים עתיקים ולאחר מכן הפך לפופולרי כשהופיע באדריכלות הרנסנס האירופית. השיש חזר לאופנה בתקופה הוויקטוריאנית כאשר אנשים החלו להשתמש שוב בקמינים משיש, אדים, משטחי שולחן, ארונות ואריחי רצפה. כיום ניתן למצוא שיש במקומות רבים שלא הייתם מצפים להם כמו רהיטים, עיצובי אמבטיה, משטחי מטבח ואפילו פסלי חוץ כמו מזרקות וגינה

למידע נוסף ביקרו באתר: dapimyerukim.co.il

מחירון שיש למטבח

חומר הגלםמאפייניםטווח מחירים למ"ר
מחיר לגרניטקיימים סוגים שונים של אבנים טבעיות, וגרניט היא אבן עמידה ביותר בפני חומצות ושריטות.790-900 ש"ח
מחיר אבן קיסרפיתוח מחומר טבעי וסינתטי, שמאפשר יצירת משטח עבודה קשיח דמוי שיש, בלי דוגמאות "ורידים".500-1,110 ש"ח
מחיר שיש אמיתיחומר איכותי במיוחד עם עיצוב יוקרתי שתואם את סוג האבן. נפוץ במיוחד למטרות ריצוף המטבח.1,900-4,900 ₪
מחיר לשיש רוזה200-250 ₪
מחיר לשיש קרמה250-340 ₪
מחיר לשיש סאן סבסטיאן140-170 ₪
מחיר לשיש ורונה300-350 ₪
מחיר ליחידת שיש למטבח6,200-8,900 ₪
מחיר למשטח עבודה3 מטרים280-1,000 ₪
מחיר לכיור שישכיור בודד140-840 ₪ לכל כיור
מחיר לכיור נוסף420-1,000 ₪
מחיר לשולחן אי משיש מוצק3 מטרים140-200 ₪
מחיר לאריחי שיש80-320 ₪
מחיר לריצוף שיש2,000-8,000 ש"ח
מחיר לבר ארוחת בוקר משיש25 מ"מ1,600-4,000 ₪
מחיר לשיש קררהדרגה ממוצעת, 3 ס"מ, עם קצה משופע12,200 ₪
מחיר שיש בדרגה אימפריאליתגודל 4 ס"מ עם קצה פרנץ' וגימור מלטף48,000 ש"ח
מחיר שיש למטבח קטן1,440-9,200 ₪
מחיר לוח שיש מאחורי התנור1,280-9,200 ₪
מחיר שיש למטבח גדול7,200-32,000 ש"ח
מחיר לביאנקו קררה160-240 ₪
מחיר לשיש ורמונט240-320 ₪
מחיר לסטטואריו של ביאנקו240-320 ש"ח
מחיר התקנה מקצועית של משטח שיששניים עד שלושה ימי עבודה960-2,500 ₪

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו קשר ונחזור אליכם

החזון שלנו

לאורך שנות פעילותה, עמלה Model Home רבות לבניית קטלוג מוצרי השיש האולטימטיבי, בו תוכלו למצוא מגוון רחב של דגמים, צבעים ומרקמים על מנת לתת מענה מלא לכל צורך ולכל מטרה. אנשי המקצוע של החברה יושבים עם כל לקוח ומסייעים לו למצוא את הדגם המתאים לו ביותר בהתאם למסגרת התקציב שעומדת לרשותו, בהתאם להעדפות ולציפיות האישיות שלו ממוצרי השיש אותם הוא קונה ובהתאם לצרכי העיצוב והאווירה הדרושים לו.

 

-model home-

אולי יעניין אתכם גם...

משטחי שיש

כיצד לבחור משטחי שיש לבית?

השיש כבר מזמן נערץ בזכות האלגנטיות הנצחית, האסתטיקה היוקרתית וגם הפרקטיות שהוא מעניק, מה שהופך אותו לבחירה פופולרית עבור אנשים המעוניינים לשדרג את היופי והערך של החללים שלהם. ממשטחי השיש למטבח ועד כיורי אמבטיה וריצוף, משטחי שיש יכולים להעצים את הנראות והפונקציונלית של כל חדר בבית.

glass work

איך לשלב שיש וזכוכית לבבית שלך

השיש כבר מזמן זכה להערצה על האלגנטיות והיופי שלו. עם דפוסי הוורידים הייחודיים והתחושה היוקרתית שלו, הוא מוסיף נופך של תחכום לכל חלל. שילוב שיש בבית יכול להפוך אותו למקלט נצחי ויוקרתי.

טיפים לאיתור נזילות מתחת לשיש במטבח ובאמבטיה

נזילה ממערכת הצינורות שבבית יכולה להיות הרסנית אם לא מגלים אותה ומטפלים בה בזמן. מכיוון שהצנרת חבויה מאחורי הקירות, לא פעם יהיה קשה מאוד להבין כי ישנה נזילה כלשהי כתוצאה מכשל בצנרת. גם כאשר מדובר על נזילה מאחורי השיש במטבח שלכם או במקלחת שלכם, הרי שלא תמיד יהיה קל לזהות אותה ולכן, חשוב מאוד להכיר את כל הסימנים שיכולים להעיד על נזילה שכזאת, על מנת להעניק לה את המענה הטוב ביותר, כמה שיותר מהר.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!