ריצוף שיש יוקרתי

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

ריצוף שיש יוקרתישיש יוקרתי לרכישה

משפחות רבות בישראל בוחרות לחפות את הרצפה בביתם באמצעות ריצוף שיש יוקרתי. הריצוף מעניק נוכחות מרשימה בכל חלל, תומך ביופיה הטבעי של אבן השיש ומעניק מראה יוקרתי, ייחודי, נוח וחמים המשפר כמובן את איכות החיים שלנו. מחלקת השיש של MODEL HOME מתמחה בריצוף שיש ומציעה לקהל הלקוחות של את מגוון האפשרויות לריצוף זה. אנו נשמח לסייע לכם ולהתאים לביתכם את הריצוף המושלם גם מבחינה עיצובית וגם מבחינה פונקציונלית. למעשה, ריצוף שיש מהווה את הפתרון הטוב ביותר גם בהיבט של איך החלל ייראה מבחינת נראות ועיצוב, אך גם בהיבט של תחזוקה. ריצוף שיש קל לניקוי ושטיפה, מגיע בקשת רחבה של דוגמאות, גוונים וגימורים כך שניתן להתאים סוגי שיש לריצוף לסגנון העיצובי המועדף עליכם.

 

ריצוף שיש יוקרתי מה זה בכלל שיש?

שיש הוא למעשה סלע שעבר שינויים בטבע ונוצר מכל מיני סוגים של מינרלים. כשאומרים שיש הרבה פעמים מכניסים גם את סלע הגרניט והבזלת. השיש משלב ארבע תתי משפחות הנכנסות תחת אותה קטגוריה אך כל אחת מהאבנים עשויה ממינרלים שונים המאופיינים בדחיסות שונה, רמת ספיגה ושחיקה שונות. כמעט בכל מדינה יש שיש טבעי אך לרוב נהוג לייבא לישראל שיש מאזורים כמו סין, דרום אפריקה, ברזיל, שם כוח העבודה זול. משום שמדובר בתהליך הוצאה מורכב ויקר. בישראל השיש מגיע לספקי השיש בגושים אותם חותכים בהתאמה אישית.

 

דגשים מיוחדים לריצוף שיש יוקרתיריצוף שיש יוקרתי

אם מתייחסים לאותן ארבע תתי משפחות, כדאי להתעמק ולהכיר כל אחת מהן. הראשונה היא אבן הגיר הנחשבת לרכה. רמת הספיגה של אבן גיר היא גבוהה מה שמחייב מריחה של חומר איטום בכדי שתתבצע ספיגה של החומרים המתלווים לתהליך הריצוף. לעומתה יש את הבזלת הנחשבת לחזקה וקשה מאוד.

אבן נוספת שנכנסת תחת אותה קטגוריה של שיש נקראית גרניט ונחשבת כנראה לאופציה הפופולארית בישראל לריצוף שיש יוקרתי. מחירי שיש גרניט למטבח ולירצוף יקבעו בהתאם למידות ולצורת האיזור אותו תרצו לרצף. אם בחרתם לרצף בגרניט חשוב למרוח פריימר על גב האבן כדי ליצור קשר בין האבן לטיט ולמנוע ניתוקים. יש אבני שיש הדורשות טיפול מיוחד כמו אוניקס או קריסטל משום שהן שקופות. במקרים בהם מבצעים התקנה של הריצוף במראה חלק יש להקפיד על ליטוש מקצועי.

 

 

 

איך בוחרים ריצוף שיש יוקרתי?

למעשה, ככל שהאבן שתחברו קשה וחזקה, כך יש צורך בפחות תחזוקה והיא נשמרת לאורך השנים. אבנים שונות יתאימות לעיצובים בסגנונות שונים וזה גם משהו שחשוב לכם בבחירת שיש לריצוף וחיפוי פנים יש לקחת אותו בחשבון. למשל, אם בחרתם לעצב את הבית בסגנון כפרי, כדאי לבחור ריצוף שיש יוקרתי שישתלב בהרמוניה עם חמימות העץ וחומרי הגלם הטבעיים. הגרניט למשל מתאימה לבתים בסגנון קלאסי או מודרני ופחות לבתים בסגנון כפרי. לעומת זאת לסגנון כפרי תתאים אבן גיר.

 

ריצוף שיש יוקרתי כמה זה עולה?רכישת ריצוף שיש

המחיר לריצוף שיש משתנה ותלוי במגוון של פרמטרים כמו סוג האבן שבוחרים, גודל החלל, גימורים ועוד. המחירים נעים בין 600-1,800 ש“ח למ“ר. יש לשים לב ולבדוק האם המחיר כולל הובלה והתקנה.

 

איך מתחזקים ריצוף שיש?

ניקיון פשוט עם מים וסבון רצפה ייעודי. אחת לעשרה שנים מומלץ לבצע ליטוש מקצועי של השיש שיחזיר לו את הברק הטבעי.

מחירון שיש למטבח

חומר הגלםמאפייניםטווח מחירים למ"ר
מחיר לגרניטקיימים סוגים שונים של אבנים טבעיות, וגרניט היא אבן עמידה ביותר בפני חומצות ושריטות.790-900 ש"ח
מחיר אבן קיסרפיתוח מחומר טבעי וסינתטי, שמאפשר יצירת משטח עבודה קשיח דמוי שיש, בלי דוגמאות "ורידים".500-1,110 ש"ח
מחיר שיש אמיתיחומר איכותי במיוחד עם עיצוב יוקרתי שתואם את סוג האבן. נפוץ במיוחד למטרות ריצוף המטבח.1,900-4,900 ₪
מחיר לשיש רוזה200-250 ₪
מחיר לשיש קרמה250-340 ₪
מחיר לשיש סאן סבסטיאן140-170 ₪
מחיר לשיש ורונה300-350 ₪
מחיר ליחידת שיש למטבח6,200-8,900 ₪
מחיר למשטח עבודה3 מטרים280-1,000 ₪
מחיר לכיור שישכיור בודד140-840 ₪ לכל כיור
מחיר לכיור נוסף420-1,000 ₪
מחיר לשולחן אי משיש מוצק3 מטרים140-200 ₪
מחיר לאריחי שיש80-320 ₪
מחיר לריצוף שיש2,000-8,000 ש"ח
מחיר לבר ארוחת בוקר משיש25 מ"מ1,600-4,000 ₪
מחיר לשיש קררהדרגה ממוצעת, 3 ס"מ, עם קצה משופע12,200 ₪
מחיר שיש בדרגה אימפריאליתגודל 4 ס"מ עם קצה פרנץ' וגימור מלטף48,000 ש"ח
מחיר שיש למטבח קטן1,440-9,200 ₪
מחיר לוח שיש מאחורי התנור1,280-9,200 ₪
מחיר שיש למטבח גדול7,200-32,000 ש"ח
מחיר לביאנקו קררה160-240 ₪
מחיר לשיש ורמונט240-320 ₪
מחיר לסטטואריו של ביאנקו240-320 ש"ח
מחיר התקנה מקצועית של משטח שיששניים עד שלושה ימי עבודה960-2,500 ₪
אז מה היה לנו בכתבה:
צרו קשר ונחזור אליכם

החזון שלנו

לאורך שנות פעילותה, עמלה Model Home רבות לבניית קטלוג מוצרי השיש האולטימטיבי, בו תוכלו למצוא מגוון רחב של דגמים, צבעים ומרקמים על מנת לתת מענה מלא לכל צורך ולכל מטרה. אנשי המקצוע של החברה יושבים עם כל לקוח ומסייעים לו למצוא את הדגם המתאים לו ביותר בהתאם למסגרת התקציב שעומדת לרשותו, בהתאם להעדפות ולציפיות האישיות שלו ממוצרי השיש אותם הוא קונה ובהתאם לצרכי העיצוב והאווירה הדרושים לו.

 

-model home-

אולי יעניין אתכם גם...
שיש למדרגות פנים 

שיש למדרגות פנים 

שיש למדרגות פנים  מתכננים ומעצבים את ביתכם? עוברים בקרוב לבית או פנטאהוז? מתלבטים לגבי סוג שיש למדרגות פנים. במדריך הקצר הבא נציג בפניכם את היתרונות

מדרגות שיש שחור 

מדרגות שיש שחור 

מדרגות שיש שחור מדרגות הן ללא ספק הדבר הראשון והבולט ביותר שאנחנו רואים ברגע שאנחנו נכנסים הביתה. למרות שהתפקיד שלהן בהגדרה הוא פונקציונלי, כלומר המדרגות

שיש יוקרתי לרכישה

ריצוף שיש 

ריצוף שיש  מחפשים ריצוף מתאים לחלק הפנימי ו/או החיצוני של ביתכם? חברת modelhome – שיש מתמחה בריצוף כל סוגי השיש והאבנים הטבעיות. נשמח לסייע לכם

שיש למדרגות חוץ 

שיש למדרגות חוץ 

שיש למדרגות חוץ  מחפשים לרצף שיש למדרגות חוץ? אנחנו בmodelhome – שיש נשמח לסייע לכם שלב אחר שלב בבחירת הדגם המתאים באופן מושלם לצרכים שלכם.

ריצוף שיש קטלוג 

ריצוף שיש קטלוג 

ריצוף שיש קטלוג  לפני שבוחרים שיש למטרת ריצוף, כדאי לעיין בקטלוג ולהבין לאיזה סגנון אנחנו מתחברים יותר ולאיזה פחות. אצלנו ב– modelhome – שיש תוכלו

ריצוף שיש מחירים 

ריצוף שיש מחירים 

ריצוף שיש מחירים  אם הגעתם לכאן, כנראה שאתם מעוניינים לרצף את הבית או הדירה שלכם ואתם בוחרים בריצוף שיש בתור האופציה המועדפת שלכם. אנחנו ב–

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!