שיש דקטון – כל המידע שרציתם לדעת

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

שיש דקטון – כל המידע שרציתם לדעת

שיש, הינו אבן טבעית, המהווה חומר גלם למשטחי עבודה או חיפוי. שיש למטבח, חיפוי שיש לקיר, חיפוי שיש למדרגות, משטחי עבודה, או שיש לאמבטיה, הם רק בודדים משלל השימושים הקיימים לאבן השיש. האבן הטבעית, עברה במהלך השנים שדרוג, וחברת דקטון הספרדית, יצרה משטח שיש מלאכותי וסינטטי, הנחשב כפטנט, וכאחד המשטחים החזקים ביותר שקיימים. הניגודיות בין החוזק והעמידות, לבין היוקרה והעדינות, הופכים את השיש למיוחד. המדריך הבא יסביר לכם כל מה שאתם צריכים לדעת על שיש דקטון.

שיש דקטון

מה זה שיש דקטון

בספרד, קבוצת קוסטנטינו, מייצרת את משטחי הדקטון. המשטח משמש עבור שימושים רבים, החל מחיפוי קירות, ועד משטח שיש למטבח. משטח הדקטון נוצר תחת לחץ וחום בטמפרטורה גבוהה במיוחד, דבר המדמה ממש לחץ בבטן האדמה. תהליך הייצור הייחודי מקנה לשיש הדקטון חוזק ועמידות רבה. שיש דקטון נחשב לשיש הכי עמיד שיש, והגוונים שלו נשמרים לאורך שנים. השיש עשוי מסוגים רבים של מינרלים, ולוחות הדקטון מגיעים באורך של שישה מטרים. 

מה ישפיע על מחיר של שיש דקטון

על מחיר של שיש דקטון ישפיעו מספר גורמים. הגורם הראשון הוא עובי השיש. ככל שהשיש יהיה עבה יותר, כך המחיר שלו יעלה בהתאם. היקף העבודה כמובן, ישפיע גם כן על המחיר. חיפוי קיר ענק של שיש דקטון, יעלה יותר מן הסתם, ממשטח דקטון לאי במטבח של מטר על מטר. חשוב לוודא, כי החברה אתה אתם עובדים היא מורשת דקטון. כך תבטיחו אחריות כלולה, ותימנעו מהוצאות מיותרות. הצעת המחיר כוללת מדידות, התקנה, עיבוד וחיתוך המשטח, והלוחות עצמם. 

 

שיש דקטון למטבח

התכונה המרכזית של שיש דקטון היא עמידות. דבר זה הופך את המשטח מתאים למטבח הישראלי ממש כמו כפפה ליד. בין אם מדובר על הנחה של סירים חמים בבישולים של שישי, או אפילו ילדים המשחקים באזור המטבח, החשש שהשיש יתפרק אפסי. בנוסף, משום ששיש דקטון לא צובר רטיבות, הוא נשמר סטרילי, ומתאים לסביבת בישולים. במיוחד בתקופת הקורונה בה מומלץ לשמור על ריחוק חברתי וכללי ניקיון מחמירים, משטח הדקטון מציע פתרון נהדר. 

 

חיפוי לקיר

חיפוי שיש לקיר, הוא דבר נפוץ בעיקר במטבחים – בחלק שבין משטח העבודה לארונות, ובמקלחת, באזורים שנוטים לצבור לחות ורטיבות. המטרה של החיפוי היא בעצם לכסות את הקיר, ובכך להגן עליו מפני נזקים. שיש דקטון, הוא אופציה נהדרת לחיפוי הקיר. יכולתו הפחותה לצבור לחות, והניקיון הפשוט שהוא מאפשר, נותנים לו יתרון עצום, והוא ממש "משאיר אבק" לשאר סוגי השיש. תהיו בטוחים שלא תצטרכו להחליף בקרוב חיפוי שיש דקטון לקיר במטבח, באמבטיה, או אפילו בגינה. 

 

שיש דקטון מחיר למטר

לוחות הדקטון, שמגיעים באורך של שישה מטרים, מתומחרים לפי מטר. אולם, ככל שמידות המשטח שתצטרכו יתאימו לאורך המשטח הקיים, והקבלן בעצם "יבזבז" פחות חומר, כך ההצעה שתקבלו, תהיה יותר משתלמת. שיש הדקטון מחולק לארבע קבוצות מחירים. בנוסף, השיש מגיע בשני עוביים שונים. שיש בעובי של 1.2 סנטימטרים, יעלה לכם בין 1500 שקלים, ועד 2500 שקלים בעבור מטר רבוע. לעומת זאת, שיש בעובי של 2 סנטימטרים, יעלה בין 1650 שקלים ועד 2800 שקלים בעבור מטר רבוע אחד. ההבדל בין ארבעת הקבוצות הוא עיצובי בלבד. כלומר, כל אחת מהקבוצות, מגיעה בשני העוביים השונים של השיש. כמובן שהמחיר ישתנה בהתאם לדגם אותו תבחרו. 

 

שיש דקטון יתרונות

היתרונות של השיש הם עצומים. בראש ובראשונה, הוא מגיע במגוון רחב של דגמים, עוביים, וצבעים, כך שאין מצב שלא תמצאו דגם שימצא חן בעינכם. בנוסף, שיש דקטון נחשב לעמיד, ועמיד בפני חום בטמפרטורה גבוהה, דבר ההופך אותו לפרקטי במיוחד כאשר מדובר בשיש למטבח. יכולת הספיגה של השיש היא אפסית, ושיעור הנקבוביות מדויק, כך שלחות לא תיספג אל תוך המשטח. דבר זה גורם למשטח דקטון להיות נוח לניקיון, וצבעו ישמר לאורך שנים רבות וארוכות.

שיש דקטון חסרונות

דקטון, הוא לא טוב מכדי להיות אמיתי, כי הוא פשוט אמיתי. אבל, גם לו, יש חסרון אחד ויחיד. נחשב ליחסית יקר, ביחס לשאר סוגי השיש הקיימים בשוק. אם אתם מחפשים לחסוך בעלויות השיש, קחו בחשבון שאולי זה לא סוג השיש המתאים בשבילכם. אולם, ביחס לאיכות השיש, והתמורה שתקבלו לאורך השנים, העמידות בפני כתמים, סדקים, שברים וחום, המחיר לגמרי שווה את ההשקעה. מחיר השיש הוא ממש החיסרון היחיד של משטח הדקטון. 

 

אחריות

כמו שכבר ציינו, כל עוד רכשתם שיש דקטון מחברה שהיא ספקית מורשה של דקטון, השיש יגיע יחד עם אחריות. האחריות תקפה למספר שנים, ולא מכסה שברים או נזקים שנוצרו ממכות, אלא מכסה כיסוי של שימוש יום יומי בלבד. מומלץ מאוד לנקות את השיש באופן קבוע ולבצע תחזוקה שוטפת, ובכך תוכלו להבטיח שלא תפרעו את האחריות. 

לסיכום, חברת modelhome  – שיש, הנה ספקית מורשת של משטחי דקטון היישר מספרד, ומתמחה בכלל הסוגים, הגוונים, והדגמים שקיימים בשוק. אם עדיין נותרו לכם שאלות, תהיות, או חששות, אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר דרך השארת פרטים באתר, או פשוט להתקשר אלינו. אנשי המקצוע המסורים שלנו, ישמחו לענות לכם על כל השאלות, ולעזור לכם בתהליך הבחירה של השיש הנכון ביותר בשבילכם. אצלנו תוכלו למצוא שיש דקטון, שיש קליה, שיש למטבח, למרפסת, ולקירות הבית. עם מגוון רחב של שירותים, אנחנו שמים את טובת הלקוח בראש מעיינינו. אז למה אתם מחכים? צרו קשר עוד היום, ואנחנו נעשה את השאר. 

מחירון שיש למטבח

חומר הגלםמאפייניםטווח מחירים למ"ר
מחיר לגרניטקיימים סוגים שונים של אבנים טבעיות, וגרניט היא אבן עמידה ביותר בפני חומצות ושריטות.790-900 ש"ח
מחיר אבן קיסרפיתוח מחומר טבעי וסינתטי, שמאפשר יצירת משטח עבודה קשיח דמוי שיש, בלי דוגמאות "ורידים".500-1,110 ש"ח
מחיר שיש אמיתיחומר איכותי במיוחד עם עיצוב יוקרתי שתואם את סוג האבן. נפוץ במיוחד למטרות ריצוף המטבח.1,900-4,900 ₪
מחיר לשיש רוזה200-250 ₪
מחיר לשיש קרמה250-340 ₪
מחיר לשיש סאן סבסטיאן140-170 ₪
מחיר לשיש ורונה300-350 ₪
מחיר ליחידת שיש למטבח6,200-8,900 ₪
מחיר למשטח עבודה3 מטרים280-1,000 ₪
מחיר לכיור שישכיור בודד140-840 ₪ לכל כיור
מחיר לכיור נוסף420-1,000 ₪
מחיר לשולחן אי משיש מוצק3 מטרים140-200 ₪
מחיר לאריחי שיש80-320 ₪
מחיר לריצוף שיש2,000-8,000 ש"ח
מחיר לבר ארוחת בוקר משיש25 מ"מ1,600-4,000 ₪
מחיר לשיש קררהדרגה ממוצעת, 3 ס"מ, עם קצה משופע12,200 ₪
מחיר שיש בדרגה אימפריאליתגודל 4 ס"מ עם קצה פרנץ' וגימור מלטף48,000 ש"ח
מחיר שיש למטבח קטן1,440-9,200 ₪
מחיר לוח שיש מאחורי התנור1,280-9,200 ₪
מחיר שיש למטבח גדול7,200-32,000 ש"ח
מחיר לביאנקו קררה160-240 ₪
מחיר לשיש ורמונט240-320 ₪
מחיר לסטטואריו של ביאנקו240-320 ש"ח
מחיר התקנה מקצועית של משטח שיששניים עד שלושה ימי עבודה960-2,500 ₪
אז מה היה לנו בכתבה:
צרו קשר ונחזור אליכם

החזון שלנו

לאורך שנות פעילותה, עמלה Model Home רבות לבניית קטלוג מוצרי השיש האולטימטיבי, בו תוכלו למצוא מגוון רחב של דגמים, צבעים ומרקמים על מנת לתת מענה מלא לכל צורך ולכל מטרה. אנשי המקצוע של החברה יושבים עם כל לקוח ומסייעים לו למצוא את הדגם המתאים לו ביותר בהתאם למסגרת התקציב שעומדת לרשותו, בהתאם להעדפות ולציפיות האישיות שלו ממוצרי השיש אותם הוא קונה ובהתאם לצרכי העיצוב והאווירה הדרושים לו.

 

-model home-

אולי יעניין אתכם גם...
שיש למדרגות פנים 

שיש למדרגות פנים 

שיש למדרגות פנים  מתכננים ומעצבים את ביתכם? עוברים בקרוב לבית או פנטאהוז? מתלבטים לגבי סוג שיש למדרגות פנים. במדריך הקצר הבא נציג בפניכם את היתרונות

מדרגות שיש שחור 

מדרגות שיש שחור 

מדרגות שיש שחור מדרגות הן ללא ספק הדבר הראשון והבולט ביותר שאנחנו רואים ברגע שאנחנו נכנסים הביתה. למרות שהתפקיד שלהן בהגדרה הוא פונקציונלי, כלומר המדרגות

שיש יוקרתי לרכישה

ריצוף שיש 

ריצוף שיש  מחפשים ריצוף מתאים לחלק הפנימי ו/או החיצוני של ביתכם? חברת modelhome – שיש מתמחה בריצוף כל סוגי השיש והאבנים הטבעיות. נשמח לסייע לכם

שיש למדרגות חוץ 

שיש למדרגות חוץ 

שיש למדרגות חוץ  מחפשים לרצף שיש למדרגות חוץ? אנחנו בmodelhome – שיש נשמח לסייע לכם שלב אחר שלב בבחירת הדגם המתאים באופן מושלם לצרכים שלכם.

ריצוף שיש קטלוג 

ריצוף שיש קטלוג 

ריצוף שיש קטלוג  לפני שבוחרים שיש למטרת ריצוף, כדאי לעיין בקטלוג ולהבין לאיזה סגנון אנחנו מתחברים יותר ולאיזה פחות. אצלנו ב– modelhome – שיש תוכלו

ריצוף שיש מחירים 

ריצוף שיש מחירים 

ריצוף שיש מחירים  אם הגעתם לכאן, כנראה שאתם מעוניינים לרצף את הבית או הדירה שלכם ואתם בוחרים בריצוף שיש בתור האופציה המועדפת שלכם. אנחנו ב–

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!