תהליך פינוי האסבסט

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

אסבסט הוא סוג של סיבים מינרליים הידועים בתכונותיו עמידות בחום, חסינות אש ועמידות בפני טרמיטים. הוא שימש בחומרי בנייה וחומרי בידוד עד אמצע המאה ה-20 כאשר התגלה כגורם לסרטן. פינוי אסבסט מבתים הוא אחד הפרויקטים הנפוצים ביותר לשיפור הבית. זה יכול להיעשות על ידי אנשי מקצוע או על ידי בעלי בתים עצמם אם הם למדו כיצד להסיר בבטחה אסבסט.

תהליך פינוי האסבסט

תהליך פינוי האסבסט מהבתים יכול להיות מלחיץ מכיוון שישנן דרכים רבות ושונות בהן אסבסט יכול להיכנס לביתך. ישנם גם סיכונים בריאותיים הקשורים בהליכי הסרה לא נאותים כמו שאיפת אבק אסבסט או חשיפה לסיבי אסבסט. הסרת אסבסט היא בעיה גדולה בארצות הברית. ההערכה היא שיש יותר ממיליון בתים עם חומרים המכילים אסבסט. הרבה אנשים לא מודעים לסכנות הנשקפות מהאסבסט וכיצד להסירו מבתיהם. זו הסיבה שהחברות הללו מנסות ללמד אנשים מה הם יכולים לעשות כדי למנוע מעצמן לחלות. חברות פינוי אסבסט כמו למשל היחידה לפינוי אסבסט זקוקות לאנשי מקצוע מיומנים שיוכלו לזהות את סוגי האסבסט המצויים בבית ולדעת כיצד להסירו בבטחה מבלי לפגוע או להרוס חומרים אחרים. אסבסט הוא חומר רעיל שעלול לגרום לבעיות בריאותיות חמורות לכל מי שבא איתו במגע. ניתן למצוא אותו במקומות רבים, כולל בתים. כאשר יש צורך בפינוי אסבסט מבתים, חשוב להכיר את הסימנים והתסמינים של חשיפה לאסבסט וכיצד להסיר נכון את החומר.

סימנים ותסמינים של חשיפה לאסבסט:

• פצעים בעור או גירוי בריאות

• קשיי נשימה או שיעול ליחה

• כאבים או לחץ בחזה

אסבסט הוא חומר מסוכן שעלול לגרום לסרטן ולבעיות בריאות אחרות. כמו כן, קשה מאוד להסירו מהבתים בגלל גמישותו ועמידותו בפני חום. השימוש בטכנולוגיה רובוטית בתהליך פינוי האסבסט מקל בהרבה על העבודה הזו. רובוטים אלו מסוגלים לשבור בקלות את החומר, מה שאומר שהם לא צריכים להיות זהירים כל כך לגבי איך הם מסתובבים בבית. פינוי אסבסט היה תהליך שלוקח זמן רב עבור אנשים רבים בעבר, אך כעת עם טכנולוגיות חדשות ניתן לעשות זאת הרבה יותר מהר ובטוח מבעבר. פינוי אסבסט הוא תהליך ארוך וקשה. שיטת ההסרה הנפוצה ביותר היא השיטה הרטובה הדורשת הרבה מים וזמן. בעזרת סיוע בינה מלאכותית, ניתן להאיץ את התהליך.

למרות שאסבסט כבר אינו בשימוש בבתים, הוא עדיין נשאר במקומות רבים כמו קירות, תקרות, רצפות, בידוד וצינורות. חשוב להסיר את החומר הזה בהקדם האפשרי לפני שהוא גורם לבעיות בריאותיות או למוות. חברות להסרת אסבסט משתמשות בבינה מלאכותית כדי להאיץ את תהליך הוצאת החומר הרעיל הזה מהבתים מבלי לגרום נזק. אסבסט הוא חומר מסרטן ידוע שנמצא בשימוש בחומרי בנייה כבר עשרות שנים. זה נאסר בארצות הברית בשנת 1978 אך עדיין היה בשימוש עד אמצע שנות ה-80. אסבסט הוא חומר מסרטן ידוע שנמצא בשימוש בחומרי בנייה כבר עשרות שנים. זה נאסר בארצות הברית בשנת 1978, אך רק באמצע שנות ה-80 החלו חברות להוציא בהדרגה את האסבסט מהמוצרים שלהן. ה-EPA מעריך כי 6,000 אמריקאים מתים מדי שנה מהתפתחות מזותליומה עקב חשיפה לאסבסט.

מחירון שיש למטבח

חומר הגלםמאפייניםטווח מחירים למ"ר
מחיר לגרניטקיימים סוגים שונים של אבנים טבעיות, וגרניט היא אבן עמידה ביותר בפני חומצות ושריטות.790-900 ש"ח
מחיר אבן קיסרפיתוח מחומר טבעי וסינתטי, שמאפשר יצירת משטח עבודה קשיח דמוי שיש, בלי דוגמאות "ורידים".500-1,110 ש"ח
מחיר שיש אמיתיחומר איכותי במיוחד עם עיצוב יוקרתי שתואם את סוג האבן. נפוץ במיוחד למטרות ריצוף המטבח.1,900-4,900 ₪
מחיר לשיש רוזה200-250 ₪
מחיר לשיש קרמה250-340 ₪
מחיר לשיש סאן סבסטיאן140-170 ₪
מחיר לשיש ורונה300-350 ₪
מחיר ליחידת שיש למטבח6,200-8,900 ₪
מחיר למשטח עבודה3 מטרים280-1,000 ₪
מחיר לכיור שישכיור בודד140-840 ₪ לכל כיור
מחיר לכיור נוסף420-1,000 ₪
מחיר לשולחן אי משיש מוצק3 מטרים140-200 ₪
מחיר לאריחי שיש80-320 ₪
מחיר לריצוף שיש2,000-8,000 ש"ח
מחיר לבר ארוחת בוקר משיש25 מ"מ1,600-4,000 ₪
מחיר לשיש קררהדרגה ממוצעת, 3 ס"מ, עם קצה משופע12,200 ₪
מחיר שיש בדרגה אימפריאליתגודל 4 ס"מ עם קצה פרנץ' וגימור מלטף48,000 ש"ח
מחיר שיש למטבח קטן1,440-9,200 ₪
מחיר לוח שיש מאחורי התנור1,280-9,200 ₪
מחיר שיש למטבח גדול7,200-32,000 ש"ח
מחיר לביאנקו קררה160-240 ₪
מחיר לשיש ורמונט240-320 ₪
מחיר לסטטואריו של ביאנקו240-320 ש"ח
מחיר התקנה מקצועית של משטח שיששניים עד שלושה ימי עבודה960-2,500 ₪

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו קשר ונחזור אליכם

החזון שלנו

לאורך שנות פעילותה, עמלה Model Home רבות לבניית קטלוג מוצרי השיש האולטימטיבי, בו תוכלו למצוא מגוון רחב של דגמים, צבעים ומרקמים על מנת לתת מענה מלא לכל צורך ולכל מטרה. אנשי המקצוע של החברה יושבים עם כל לקוח ומסייעים לו למצוא את הדגם המתאים לו ביותר בהתאם למסגרת התקציב שעומדת לרשותו, בהתאם להעדפות ולציפיות האישיות שלו ממוצרי השיש אותם הוא קונה ובהתאם לצרכי העיצוב והאווירה הדרושים לו.

 

-model home-

אולי יעניין אתכם גם...

משטחי שיש

כיצד לבחור משטחי שיש לבית?

השיש כבר מזמן נערץ בזכות האלגנטיות הנצחית, האסתטיקה היוקרתית וגם הפרקטיות שהוא מעניק, מה שהופך אותו לבחירה פופולרית עבור אנשים המעוניינים לשדרג את היופי והערך של החללים שלהם. ממשטחי השיש למטבח ועד כיורי אמבטיה וריצוף, משטחי שיש יכולים להעצים את הנראות והפונקציונלית של כל חדר בבית.

glass work

איך לשלב שיש וזכוכית לבבית שלך

השיש כבר מזמן זכה להערצה על האלגנטיות והיופי שלו. עם דפוסי הוורידים הייחודיים והתחושה היוקרתית שלו, הוא מוסיף נופך של תחכום לכל חלל. שילוב שיש בבית יכול להפוך אותו למקלט נצחי ויוקרתי.

טיפים לאיתור נזילות מתחת לשיש במטבח ובאמבטיה

נזילה ממערכת הצינורות שבבית יכולה להיות הרסנית אם לא מגלים אותה ומטפלים בה בזמן. מכיוון שהצנרת חבויה מאחורי הקירות, לא פעם יהיה קשה מאוד להבין כי ישנה נזילה כלשהי כתוצאה מכשל בצנרת. גם כאשר מדובר על נזילה מאחורי השיש במטבח שלכם או במקלחת שלכם, הרי שלא תמיד יהיה קל לזהות אותה ולכן, חשוב מאוד להכיר את כל הסימנים שיכולים להעיד על נזילה שכזאת, על מנת להעניק לה את המענה הטוב ביותר, כמה שיותר מהר.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!