אלו הצבעים החמים ביותר לשנת 2021 בתחום עיצוב פנים הבית

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

מסתמן כי הקורונה לא השפיעה רק על חיי הכלכלה והרווחה שלנו, אלא גם על הטרנדים הנפוצים בתחום עיצוב הבית. עצם העובדה שנאלצנו לשהות בתוך חלל הבית למשך תקופה בלתי מוגבל, הצריך מאיתנו להגדיר מחדש את עיצוב הבית האידיאלי, כך שיהיה חם ומזמין יותר. כפועל יוצא, הצבעים שהפכו פופולריים הינם צבעים חמימים, המביאים להיווצרותה של אווירה שקטה ורומנטית בתוך חלל הבית. אם נתמקד בריצוף לבית, ניווכח שיש מספר טרנדים בולטים בגזרה.

אלו הם סוגי הריצוף הפופולריים ביותר והצבעים הבולטים בשנת 2021

קרמיקה \ גרניט פורצלן

אם בעבר נהגו להשתמש באריחי קרמיקה, היום כבר משתמשים באריחי פורצלן מזוגג, אשר נחשב לבעל עמידות גבוהה יותר. צבעי האריחים האופנתיים והפופולריים ביותר בסגנון זה הינם גווני החול, שחור, מלט ועוד.

פרקט

למרות שישראלים אוהבים שיש להם את האפשרות לקרצף רצפות עם דלי עתיר מים, יש משהו בפרקטים שגרם להם לאמץ אותו לאלתר, שכן הם מקנים תחושה ביתית וחמה.

אבן גיר ושיש

ריצוף מאבני שיש או מגיר נחשב לסוג יוקרתי ומעניין במיוחד, וכן הוא חומר הומוגני וטבעי. צבעיה הטבעיים של אבן הגיר הם בהירים, כאשר הפופולריים ביותר הם קרם, אפור, צהוב בהיר וכו'. גימור הרצפות נתון לבחירה בין מט למבריק, וניתן לבצע עיבודי מברשות ליצירת מראה עתיק.

צפחה

זוהי אבן חזקה ומחוספסת, שהשימוש בה לריצוף נפוץ במיוחד, שכן היא נחשבת לאופנתית וייחודית. הצבע החם בגזרה זו הינו האפור הכהה, אשר נותן תחושה של יוקרה ותחכום.

 

בוחרים בצבעים לפי הסגנון שמחפשים ליצור

ישנם שני סגנונות ריצוף שמובילים כיום בתחום עיצוב פנים הבית: סגנון כפרי וסגנון מודרני. הבחירה בקו עיצוב אחד משפיעה באופן ישיר על צבעי הריצוף שתבחרו, שכן הם בעלי קונוטציה מסוימת שמתחברת לסגנון העיצוב שמבקשים ליצור.

סגנון כפרי

אם קו העיצוב הנבחר הוא סגנון כפרי, האידיאל הוא לרצף את הרצפה בחומרים טבעיים ודקורטיביים, ולשם כך ישרת אתכם ריצוף קרמיקה לבית. ההמלצה היא לעשות שימוש בקווים עגולים, תוך שילוב של צבעי פסטל יחד עם צבעים עתיקים וחמים.

אפשרות נוספת היא לשלב ריצוף פרקט, המסגל לבית מראה נקי. לאור העובדה שלא קל לתחזק פרקט, וכן הוא עשוי להיות פחות פרקטי, ניתן לבחור בריצוף קרמיקה דמוי פרקט. עוד אפשרות היא לבחור בריצוף שהעיצוב שלו בסגנון עתיק, יחד עם גימור מט שנושא גוונים של חום או בז'.

סגנון מודרני

הצבעים החמים בגזרת העיצוב המודרני הינם צבעים כהים יחסית או בהירים מאוד. הרעיון הוא לבחור בצבע שייתן אפקט של הגדלת החלל, ולכן יתאים פחות ריצוף צבעוני או מקושקש יתר על המידה. מוטב לבחור צבע אחד ולדבוק בו במהלך העיצוב של החלל כולו, או לחלופין להשתמש בצבעים מנוגדים.

 

מחירון שיש למטבח

חומר הגלםמאפייניםטווח מחירים למ"ר
מחיר לגרניטקיימים סוגים שונים של אבנים טבעיות, וגרניט היא אבן עמידה ביותר בפני חומצות ושריטות.790-900 ש"ח
מחיר אבן קיסרפיתוח מחומר טבעי וסינתטי, שמאפשר יצירת משטח עבודה קשיח דמוי שיש, בלי דוגמאות "ורידים".500-1,110 ש"ח
מחיר שיש אמיתיחומר איכותי במיוחד עם עיצוב יוקרתי שתואם את סוג האבן. נפוץ במיוחד למטרות ריצוף המטבח.1,900-4,900 ₪
מחיר לשיש רוזה200-250 ₪
מחיר לשיש קרמה250-340 ₪
מחיר לשיש סאן סבסטיאן140-170 ₪
מחיר לשיש ורונה300-350 ₪
מחיר ליחידת שיש למטבח6,200-8,900 ₪
מחיר למשטח עבודה3 מטרים280-1,000 ₪
מחיר לכיור שישכיור בודד140-840 ₪ לכל כיור
מחיר לכיור נוסף420-1,000 ₪
מחיר לשולחן אי משיש מוצק3 מטרים140-200 ₪
מחיר לאריחי שיש80-320 ₪
מחיר לריצוף שיש2,000-8,000 ש"ח
מחיר לבר ארוחת בוקר משיש25 מ"מ1,600-4,000 ₪
מחיר לשיש קררהדרגה ממוצעת, 3 ס"מ, עם קצה משופע12,200 ₪
מחיר שיש בדרגה אימפריאליתגודל 4 ס"מ עם קצה פרנץ' וגימור מלטף48,000 ש"ח
מחיר שיש למטבח קטן1,440-9,200 ₪
מחיר לוח שיש מאחורי התנור1,280-9,200 ₪
מחיר שיש למטבח גדול7,200-32,000 ש"ח
מחיר לביאנקו קררה160-240 ₪
מחיר לשיש ורמונט240-320 ₪
מחיר לסטטואריו של ביאנקו240-320 ש"ח
מחיר התקנה מקצועית של משטח שיששניים עד שלושה ימי עבודה960-2,500 ₪

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו קשר ונחזור אליכם

החזון שלנו

לאורך שנות פעילותה, עמלה Model Home רבות לבניית קטלוג מוצרי השיש האולטימטיבי, בו תוכלו למצוא מגוון רחב של דגמים, צבעים ומרקמים על מנת לתת מענה מלא לכל צורך ולכל מטרה. אנשי המקצוע של החברה יושבים עם כל לקוח ומסייעים לו למצוא את הדגם המתאים לו ביותר בהתאם למסגרת התקציב שעומדת לרשותו, בהתאם להעדפות ולציפיות האישיות שלו ממוצרי השיש אותם הוא קונה ובהתאם לצרכי העיצוב והאווירה הדרושים לו.

 

-model home-

אולי יעניין אתכם גם...

משטחי שיש

כיצד לבחור משטחי שיש לבית?

השיש כבר מזמן נערץ בזכות האלגנטיות הנצחית, האסתטיקה היוקרתית וגם הפרקטיות שהוא מעניק, מה שהופך אותו לבחירה פופולרית עבור אנשים המעוניינים לשדרג את היופי והערך של החללים שלהם. ממשטחי השיש למטבח ועד כיורי אמבטיה וריצוף, משטחי שיש יכולים להעצים את הנראות והפונקציונלית של כל חדר בבית.

glass work

איך לשלב שיש וזכוכית לבבית שלך

השיש כבר מזמן זכה להערצה על האלגנטיות והיופי שלו. עם דפוסי הוורידים הייחודיים והתחושה היוקרתית שלו, הוא מוסיף נופך של תחכום לכל חלל. שילוב שיש בבית יכול להפוך אותו למקלט נצחי ויוקרתי.

טיפים לאיתור נזילות מתחת לשיש במטבח ובאמבטיה

נזילה ממערכת הצינורות שבבית יכולה להיות הרסנית אם לא מגלים אותה ומטפלים בה בזמן. מכיוון שהצנרת חבויה מאחורי הקירות, לא פעם יהיה קשה מאוד להבין כי ישנה נזילה כלשהי כתוצאה מכשל בצנרת. גם כאשר מדובר על נזילה מאחורי השיש במטבח שלכם או במקלחת שלכם, הרי שלא תמיד יהיה קל לזהות אותה ולכן, חשוב מאוד להכיר את כל הסימנים שיכולים להעיד על נזילה שכזאת, על מנת להעניק לה את המענה הטוב ביותר, כמה שיותר מהר.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!