המדריך הגדול לבחירת שיש

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

בחירת שיש מצריכה הבאה בחשבון של לא מעט גורמים – כאשר התחשבות בהם תבטיח בסופו של דבר בחירה בשיש הנכון והמתאים – הן מבחינת הסוג והן מבחינת האיכות.
אם גם אתם נמצאים לקראת בחירת שיש, הן לריצוף, הן למשטחים והן לכל מטרה אחרת, להלן מספר טיפים מרכזיים שבכוחם להתוות לכם את הדרך להחלטה הנכונה והמתאימה.

 

הגדירו תחילה את המטרה

השלב הראשון הוא כמובן להגדיר את המטרה בגינה אתם זקוקים לשיש. האם מדובר בשיש לריצוף, לחיפוי קירות או לכל מטרה אחרת. למטרה יש השפעה רבה על הבחירה – כאשר, יש סוגי שיש שנחשבים כמתאימים יותר למטרות מסוימות בהשוואה לסוגים אחרים.
גם לחלל עבורו השיש מיועד יכולה להיות השפעה על ההחלטה – כאשר, בחירת שיש למטבח תשען על שיקולים שונים מאלו של בחירת שיש לאמבטיה וכיוצא בזה.

ערכו היכרות עם סוגי השיש השונים

ההמלצה היא לערוך היכרות מקדימה  עם סוגי השיש השונים הקיימים בשוק. יש לקחת בחשבון  שלכל אחד מהסוגים יש את המאפיינים הייחודיים לו, כמו: צבעים מסוימים, הדפסים אופציונאליים ומראה כללי.
מומלץ לנסות ולאסוף כמה שיותר מידע לגבי התכונות השונות של כל אחד מהסוגים – על מנת לאתר בסופו של דבר את השיש המתאים ביותר.

בדקו את נושא העמידות

קיימת חשיבות גבוהה לשים דגש על נושא עמידות השיש – וזאת בהתאם למטרה ולחלל עבורם אתם מייעדים אותו. כך לדוגמא, יש סוגי שיש אשר נחשבים כרגישים יותר לשריטות וכתמים – ובמקרים כאלו הם פחות יתאימו לתפקד כי משטחי עבודה למטבח. באופן כללי, ההמלצה היא לדאוג לבחור בשיש אשר נחשב כאיכותי ובעל עמידות גבוהה מפני כל סוגי המפגעים הקיימים.

נסו להיחשף לכמה שיותר דוגמאות

הדרך הטובה ביותר להתרשם מסוגים שונים של שיש היא לבחון דוגמאות. אם יש אפשרות לראות אותם ב"לייב" ובתאורה מתאימה – דבר זה בהחלט יכול לספק לכם את התמונה המלאה ולאפשר לכם לשים דגש גם על הפרטים הקטנים ביותר – שלעיתים, הם לא פחות חשובים.
אם אין לכם את האופציה הזאת, תמיד תוכלו להשתמש ברשת על מנת לראות תמונות ודוגמאות של סוגי השיש.

 

שימו דגש על נושא התחזוקה

יש לזכור כי שיש דורש תחזוקה שוטפת לאורך זמן וזאת, על מנת לשמור על נראותו. כדאי לבדוק עם השיש בו אתם בוחרים הינו בעל רגישות לחומרי ניקוי מסוימים או לפעולות ניקוי מסוימות – ובמידה וכן, כמובן להימנע מהם.
מעבר לכך, כדאי לקרוא את הוראות היצרן, על מנת להבין מה אתם בדיוק צריכים לעשות על מנת לתחזק את השיש ולשמור עליו נקי ומרשים לאורך זמן – ודאו שאותן פעולות תחזוקה אינן מורכבות מדי בעבורכם.

 

תקציב

מכיוון שטווחי המחירים של שיש הינם גדולים, יש להכניס לתמונה גם את התקציב אותו אתם קובעים עבור המטרה – ומומלץ לתכנן את אותו התקציב כבר בשלבים מקדימים. עכשיו, כשאתם מגיעים לשלב בחירת שיש קחו בחשבון שהשיש היקר ביותר הוא לא בהכרח האיכותי ביותר או הזה שיענה על הצרכים שלכם בצורה הטובה ביותר וכמובן, גם להפך. לכן, לצד המחיר כדאי להתחשב גם בפרמטרים המשפיעים האחרים.

 

קבלת ייעוץ מקצועי

יכול להיות שגם אחרי שתאספו לא מעט מידע על סוגי שיש שונים, עדיין תמצאו את עצמכם מתקשים להחליט. אם הגעתם למצב שכזה, כדאי לשקול ולהכניס לתמונה יועץ מקצועי – שרצוי שיינתן על ידי בעל מקצוע עם זיקה לתחום כמו: אדריכל, מעצב פנים וכיוצא בזה.. יועץ שכזה יוכל להקשיב לצרכים ולדרישות שלכם ובהתבסס על כך לספק לכם המלצה לבחירה הטובה והמתאימה ביותר.

מחירון שיש למטבח

חומר הגלםמאפייניםטווח מחירים למ"ר
מחיר לגרניטקיימים סוגים שונים של אבנים טבעיות, וגרניט היא אבן עמידה ביותר בפני חומצות ושריטות.790-900 ש"ח
מחיר אבן קיסרפיתוח מחומר טבעי וסינתטי, שמאפשר יצירת משטח עבודה קשיח דמוי שיש, בלי דוגמאות "ורידים".500-1,110 ש"ח
מחיר שיש אמיתיחומר איכותי במיוחד עם עיצוב יוקרתי שתואם את סוג האבן. נפוץ במיוחד למטרות ריצוף המטבח.1,900-4,900 ₪
מחיר לשיש רוזה200-250 ₪
מחיר לשיש קרמה250-340 ₪
מחיר לשיש סאן סבסטיאן140-170 ₪
מחיר לשיש ורונה300-350 ₪
מחיר ליחידת שיש למטבח6,200-8,900 ₪
מחיר למשטח עבודה3 מטרים280-1,000 ₪
מחיר לכיור שישכיור בודד140-840 ₪ לכל כיור
מחיר לכיור נוסף420-1,000 ₪
מחיר לשולחן אי משיש מוצק3 מטרים140-200 ₪
מחיר לאריחי שיש80-320 ₪
מחיר לריצוף שיש2,000-8,000 ש"ח
מחיר לבר ארוחת בוקר משיש25 מ"מ1,600-4,000 ₪
מחיר לשיש קררהדרגה ממוצעת, 3 ס"מ, עם קצה משופע12,200 ₪
מחיר שיש בדרגה אימפריאליתגודל 4 ס"מ עם קצה פרנץ' וגימור מלטף48,000 ש"ח
מחיר שיש למטבח קטן1,440-9,200 ₪
מחיר לוח שיש מאחורי התנור1,280-9,200 ₪
מחיר שיש למטבח גדול7,200-32,000 ש"ח
מחיר לביאנקו קררה160-240 ₪
מחיר לשיש ורמונט240-320 ₪
מחיר לסטטואריו של ביאנקו240-320 ש"ח
מחיר התקנה מקצועית של משטח שיששניים עד שלושה ימי עבודה960-2,500 ₪
אז מה היה לנו בכתבה:
צרו קשר ונחזור אליכם

החזון שלנו

לאורך שנות פעילותה, עמלה Model Home רבות לבניית קטלוג מוצרי השיש האולטימטיבי, בו תוכלו למצוא מגוון רחב של דגמים, צבעים ומרקמים על מנת לתת מענה מלא לכל צורך ולכל מטרה. אנשי המקצוע של החברה יושבים עם כל לקוח ומסייעים לו למצוא את הדגם המתאים לו ביותר בהתאם למסגרת התקציב שעומדת לרשותו, בהתאם להעדפות ולציפיות האישיות שלו ממוצרי השיש אותם הוא קונה ובהתאם לצרכי העיצוב והאווירה הדרושים לו.

 

-model home-

אולי יעניין אתכם גם...
משטחי שיש

כיצד לבחור משטחי שיש לבית?

השיש כבר מזמן נערץ בזכות האלגנטיות הנצחית, האסתטיקה היוקרתית וגם הפרקטיות שהוא מעניק, מה שהופך אותו לבחירה פופולרית עבור אנשים המעוניינים לשדרג את היופי והערך של החללים שלהם. ממשטחי השיש למטבח ועד כיורי אמבטיה וריצוף, משטחי שיש יכולים להעצים את הנראות והפונקציונלית של כל חדר בבית.

glass work

איך לשלב שיש וזכוכית לבבית שלך

השיש כבר מזמן זכה להערצה על האלגנטיות והיופי שלו. עם דפוסי הוורידים הייחודיים והתחושה היוקרתית שלו, הוא מוסיף נופך של תחכום לכל חלל. שילוב שיש בבית יכול להפוך אותו למקלט נצחי ויוקרתי.

טיפים לאיתור נזילות מתחת לשיש במטבח ובאמבטיה

נזילה ממערכת הצינורות שבבית יכולה להיות הרסנית אם לא מגלים אותה ומטפלים בה בזמן. מכיוון שהצנרת חבויה מאחורי הקירות, לא פעם יהיה קשה מאוד להבין כי ישנה נזילה כלשהי כתוצאה מכשל בצנרת. גם כאשר מדובר על נזילה מאחורי השיש במטבח שלכם או במקלחת שלכם, הרי שלא תמיד יהיה קל לזהות אותה ולכן, חשוב מאוד להכיר את כל הסימנים שיכולים להעיד על נזילה שכזאת, על מנת להעניק לה את המענה הטוב ביותר, כמה שיותר מהר.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!