התקנת שיש למטבח

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

התקנת שיש למטבח – הכי מקצועי במחיר הכי טוב

מטבח מעוצב, נוח לשימוש וקל לניקוי מתחיל בבחירת חומרי גלם איכותיים. רגע לפני שאתם ממהרים לבחור במשטח השיש הראשון שמוצג בפניכם כדאי לעצור ולהגדיר מה חשוב לכם במשטח השיש? מה הייתם רוצים לשפר במשטח הקיים? כמה שנים אתם מתכננים להשתמש במשטח? מהו סכום הכסף שתרצו להשקיע? התקנת שיש למטבח אפשר יהיה להשלים במחיר זול או במחיר יקר כאשר הפערים במחירים נובעים מהבדלים משמעותיים בין חומרי הגלם. קיימים משטחי שיש שנסדקים ממגע של סיר רותח בעוד אחרים מסוגלים לעמוד גם בטמפרטורה של לבה רותחת. אספנו בעבורכם את כל המידע הדרוש להתקנה מוצלחת של משטח שיש שמתאים לכם ותואם את התקציב שלכם.

מדוע חשוב להשקיע במשטח שיש איכותי?

המלצה להתקנת שיש למטבח

משטח השיש משמש אותנו באופן יומיומי. על גבי השיש אנחנו מכינים כריכים לבית הספר לילדים, מכינים קפה בבוקר, מבשלים ארוחות גורמה וכן הלאה. חומר הגלם ממנו עשוי השיש קובע את העמידות שלו בפני טמפרטורות גבוהות, כתמים ושריטות. בבחירת השיש לא נשכח להתייחס גם לשיקולים של עיצוב. קיימים דמים רבים בכל מיני צבעים וטקסטורות. רשתות המטבחים משיקות קולקציות של משטחי שיש מתוכן אתם בוחרים את העיצוב הרצוי. לצד משטחי שיש שמיוצרים באופן מלאכותי אפשר למצוא גם משטחים טבעיים לחלוטין שעשויים מאבן שיש אותה חוצבים ממעמקי האדמה.

התקנת משטח שיש עשוי חומר גלם איכותי מבטיחה עמידות, שימוש נוח ומראה יוקרתי. אם תדעו לבחור נכון תיהנו מהמשטח במשך עשרות שנים ללא חשש מפני שריטות או כתמים. הקולקציות כוללות משטחי שיש בצבע אחיד, שילוב של כמה צבעים, מראה גידים או גרגירים, אפקט מבריק או מט ועוד. בקטלוג שיש למטבח ישנו מבחר עצום המבטיח שתמצאו גם אתם לפחות דגם אחד שאתם אוהבים.

 

 

איך מתחלים התקנת שיש למטבח בבית חדש?

התקנת שיש למטבח

אם אתם נמצאים כעת בתהליך של בניית בית ומקימים לראשונה מטבח – נצלו את ההזדמנות לבחור בחומרי גלם איכותיים ולעצב את המטבח על פי טעמכם האישי. בהעדר מטבח קיים אתם חוסכים לעצמכם את הצורך לפרק את הקיים. החלל הריק מעניק לכם את החופש לבחור את המיקום של השיש, הארונות ומכשירי החשמל. כדאי לזכור שההחלטות שתקבלו עכשיו עתידות להשפיע על הרגלי הבישול שלכם בשנים הבאות, התייעצו עם איש מקצוע בתחום המטבחים לניצול מרבי של החדר.

כל התקנת שיש למטבח חדש או מטבח קיים שעובר שיפוץ מתחילה במדידה מדויקת של החדר והארונות. את המדידה נהוג לבצע באמצעות נציג של חברת המטבחים. זהו השלב בו תתבקשו לציין האם תרצו להתקין משטח שיש ישר או משטח בצורה האות ר'. נצלו את הביקור לשאילת שאלות, העלאת רעיונות והתייעצות. זה הזמן להכין קפה, להוציא מהמקרר עוגה ולייצור אווירה נעימה שתבטיח שתקבלו מענה סבלני ומקצועי לכל השאלות.

כמה עולה להתקין שיש למטבח?

טווח מחירי שיש למטבח הינו רחב מאוד. משטחים זולים אפשר למצוא במחירים של 250 ₪ למ"ר, בעוד הדגמים היוקרתיים נמכרים ב-15,000 ₪ למ"ר. היתרון היחיד של הדגם הזול והפשוט ביותר הוא המחיר. ככל שהמשטח יותר זול הוא יהיה פחות עמיד בפני חום, שריטות ושברים. אם אתם מעוניינים במשטח שמסוגל לשרת אתכם נאמנה במשך שנים רבות (לפחות 15), אל תמהרו להתפשר על הדגם הכי זול. עלות של התקנת שיש למטבח נכללת לרוב במחיר של המשטח עצמו ובהתאם לכך תקבלו הצעת מחיר סופית רק לאחר מדידה וסקירה של התנאים בשטח (קומה, נגישות ועוד).

.

מדוע חשוב לברר על כושר הספיגה לפני ההתקנה?

אבני שיש שונות כוללות תכונות שונות שבאות לידי ביטוי בהבדלים משמעותיים בכושר הספיגה. העבודה היומיומית במטבח כרוכה בשמן שנשפך על השיש או סלק שצובע את הכול בסגול, בכדי שלא יישארו כתמים מכוערים על השיש נבחר מראש במשטחים עם כושר ספיגה נמוך. כך למשל, בחירה במשטח שיש גרניט מבטיחה עמידות כמעט מלאה בפני ספיחת כתמים. חשוב להדגיש שמשטחי מטבח שסופגים אליהם חומרים עלולים לעודד התפתחות של חיידקים. אם המטבח שלכם פעיל ואתם מבשלים בו בכל יום – תנו לפרמטר הספיגה חשיבות רבה.

 

איך מבטיחים התקנה חזקה?

הסוד למשטח שיש חזק, עמיד ויציב הוא שילוב בין משטח עשוי אבן איכותית לבין התקנה מקצועית. שיש חזק אינו נסדק או נשרט כאשר נופל עליו סיר כבד, מתבצעת פעולת חיתוך ללא קרש ומונחים עליו כלי בישול לוהטים. שימו לב שישנם משטחי שיש שידועים בנקבוביות זעירות שמבטיחות עמידות מקסימלית בפני שריטות וכתמים. משטחים אחרים מסוגלים להתרחב מעט במגע עם חום ומבטיחים כך עמידות מרבית בפני טמפרטורות גבוהות. עליכם לבחור בספק שיש למטבח  שילווה אתכם בבחירת משטח שיש שמתאים להרגלי הבישול שלכם והתקנה מקצועית.

האם יש אחריות על התקנת שיש למטבח?

את השיש במטבח לא נחליף בכל שנה וגם לא בכל עשר שנים כך שאנו מצפים לעמידות של עשרות שנים. על אף שמדובר במוצר שמיועד לשימוש ארוך טווח האחריות שניתנת על התקנת שיש למטבח נעה בין 3-5 שנים, כאשר בחלק מהמקרים לא ניתנת אחריות כלל. תהיו אתם חכמים ותבחרו נכון בחברה מקצועית, אמינה ומסורה שמציעה תקופת אחריות ארוכה ומענה מלא לכל פנייה. אם חברה מקצועית תוכלו להיות רגועים בידיעה שיש לכם לאן לפנות בעת צרה.

איך מבצעים התקנה במטבח לא מפולס?התקנת שיש מקצועית

את השיש נהוג להתקין על גבי ארונות המטבח, היציבות של המשטח נקבעת על פי הארונות. במקרים בהם הארונות עקומים (זה יכול לקרות) או שהקיר התומך אינו ישר, משטח השיש הכבד עלול להחליק ולשקוע עם הזמן. אם המטבח אינו מפולס קיימת סכנה לנפילה של השיש. התקנת שיש למטבח לא מפולס אינה מומלצת כלל. על מנת להבטיח לעצמכם סביבת מגורים בטיחותית יהיה עליכם להשקיע תחילה ביישור ופילוס של המטבח כולו. אל תסכימו לקבל עבודה חובבנית של חאפרים שכוללת דחיסת חתיכות עץ או קרטון אל מתחת לשיש במטרה לפלס את המשטח. אצלנו בחברת MODEL HOME תקבלו התקנה מקצועית ובטיחותית שתתבצע רק על מטבח מפולס וישר.

חיתוך של השיש אצלכם במטבח

התקנת שיש למטבח דורשת לקיחת מידות מדויקות של המטבח. קבלן השיש צפוי להגיע לפחות פעם אחת בכדי לבצע מדידת שיש למטבח בצורה מדויקת ומקצועית. המדידות הכרחיות לביצוע חיתוך מדויק של המשטח. חיתוך מקצועי של שיש מתבצע במפעל כך שהמשטח מגיע אליכם מוכן להתקנה. אם שמתם לב שהקבלן מבצע חיתוכים במשטח אצלכם במטבח במעמד ההתקנה – סביר להניח שהמידות לא היו מדויקות והקבלן אינו מספיק מיומן.

איך בוחרים נכון קבלן להתקנת שיש?

לרוב, המחיר של משטח השיש יכלול בתוכו גם את העלות של ההתקנה. תוספת תשלום נדרשת רק כאשר יש צורך במנוף להעלאת המשטח אל הבית. מחירים זולים מאוד לרוב מעידים על חאפרים שמנסים למכור לכם משטחי שיש לא איכותיים. כמעט תמיד המחיר הזול אינו כולל התקנה והדבקה כך שבסופו של דבר תמצאו את עצמכם משלמים יותר בעבור משטח לא איכותי. משטח השיש ממלא תפקיד חשוב בכל מטבח – אל תתפשרו על פחות מבעל מקצוע מקצועי, מיומן, אדיב וסבלני. מגיע לכם לקבל שירות מסור, אחראי ומקצועי במחיר הוגן – אל תתפשרו על פחות!

 

 

מחירון שיש למטבח

חומר הגלםמאפייניםטווח מחירים למ"ר
מחיר לגרניטקיימים סוגים שונים של אבנים טבעיות, וגרניט היא אבן עמידה ביותר בפני חומצות ושריטות.790-900 ש"ח
מחיר אבן קיסרפיתוח מחומר טבעי וסינתטי, שמאפשר יצירת משטח עבודה קשיח דמוי שיש, בלי דוגמאות "ורידים".500-1,110 ש"ח
מחיר שיש אמיתיחומר איכותי במיוחד עם עיצוב יוקרתי שתואם את סוג האבן. נפוץ במיוחד למטרות ריצוף המטבח.1,900-4,900 ₪
מחיר לשיש רוזה200-250 ₪
מחיר לשיש קרמה250-340 ₪
מחיר לשיש סאן סבסטיאן140-170 ₪
מחיר לשיש ורונה300-350 ₪
מחיר ליחידת שיש למטבח6,200-8,900 ₪
מחיר למשטח עבודה3 מטרים280-1,000 ₪
מחיר לכיור שישכיור בודד140-840 ₪ לכל כיור
מחיר לכיור נוסף420-1,000 ₪
מחיר לשולחן אי משיש מוצק3 מטרים140-200 ₪
מחיר לאריחי שיש80-320 ₪
מחיר לריצוף שיש2,000-8,000 ש"ח
מחיר לבר ארוחת בוקר משיש25 מ"מ1,600-4,000 ₪
מחיר לשיש קררהדרגה ממוצעת, 3 ס"מ, עם קצה משופע12,200 ₪
מחיר שיש בדרגה אימפריאליתגודל 4 ס"מ עם קצה פרנץ' וגימור מלטף48,000 ש"ח
מחיר שיש למטבח קטן1,440-9,200 ₪
מחיר לוח שיש מאחורי התנור1,280-9,200 ₪
מחיר שיש למטבח גדול7,200-32,000 ש"ח
מחיר לביאנקו קררה160-240 ₪
מחיר לשיש ורמונט240-320 ₪
מחיר לסטטואריו של ביאנקו240-320 ש"ח
מחיר התקנה מקצועית של משטח שיששניים עד שלושה ימי עבודה960-2,500 ₪
אז מה היה לנו בכתבה:
צרו קשר ונחזור אליכם

החזון שלנו

לאורך שנות פעילותה, עמלה Model Home רבות לבניית קטלוג מוצרי השיש האולטימטיבי, בו תוכלו למצוא מגוון רחב של דגמים, צבעים ומרקמים על מנת לתת מענה מלא לכל צורך ולכל מטרה. אנשי המקצוע של החברה יושבים עם כל לקוח ומסייעים לו למצוא את הדגם המתאים לו ביותר בהתאם למסגרת התקציב שעומדת לרשותו, בהתאם להעדפות ולציפיות האישיות שלו ממוצרי השיש אותם הוא קונה ובהתאם לצרכי העיצוב והאווירה הדרושים לו.

 

-model home-

אולי יעניין אתכם גם...
שיש גרניט למטבח

שיש גרניט למטבח מחירים

שיש גרניט למטבח מחירים אחת הבחירות אותה עלינו לבצע בהיותנו מחליטים לעצב מטבח חדש היא בחירת השיש או משטחי ההכנה שיהיו חלק בלתי נפרד מהנגרות,

שיש מומלץ למטבח

שיש למטבח מחיר למטר

שיש למטבח מחיר למטר אחת השאלות הפופולאריות שעולות בעת תכנון מטבח הוא המחיר של שיש למטבח למטר. למעשה, מדובר במוצר חשוב וחיוני בעת תכנון, בניה

בחירת שיש למטבח

בחירת שיש למטבח

בחירת שיש למטבח התהליך של בחירת משטח עבודה משיש למשטח הוא תהליך שברובו מתבסס על שיקולי עיצוב, אבל גם בכפוף לשיקולים הללו, ישנם המון דגמים

שיש קלקטה למטבח

שיש קלקטה למטבח אתם אולי לא כל כך מכירים אותו ואולי זאת הפעם הראשונה שאתם שומעים עליו בכלל, אבל שיש קלקטה למטבח הוא אחד מפתרונות

רכישת שיש לבן

שיש דמוי עץ למטבח

שיש דמוי עץ למטבח אתם הולכים על עיצוב כפרי על מלא, אבל מבינים את המגבלות של משטח עבודה מעץ במטבח כתחליף למשטח שיש? יש פתרון

שיש קררה למטבח

שיש קררה למטבח בין כל סוגי השיש המשמשים לעיצוב הבית, אחד מהבולטים ובמיוחד בסגנון העיצוב המודרני הוא שיש קררה. שיש קררה משמש למגוון רחב של

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!