ריצוף שיש לבית

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

ריצוף שיש לביתריצוף שיש המלצות

ריצוף שיש לבית מאפשר לנו להנות מריצוף מרשים, יוקרתי, ייחודי שמחזיק מעמד לאורך השנים. אחד היתרונות הבולטים שקיימים בריצוף שיש לבית הוא בכך שלמעשה מדובר בחומר שהוא מאה אחוז טבעי הנחצב מהאדמה ולכן הוא נחשב ריצוף שיש יוקרתי שההשקעה בו היא לאורך זמן. מנתונים עולה כי משפחות שבחרו לרצף את ביתם בחומר השיש נהנות מהריצוף לאורך 20 שנה, 30 שנה ואפילו למשך חיים שלמים. ברגע שהשיש נשחק, כל מה שצריך לעשות הוא להזמין מומחה בליטוש שיש והריצוף הופך ממש כמו חדש.

 

ריצוף שיש לבית איך בוחרים?

בחירת שיש לבית נעשית בשלבים. בראש ובראשונה חשוב להכיר כמה סוגים של שיש ולעשות הבחנה בין שיש שהוא מאה אחוז טבעי לאבנים אחרות שאינן שיש אך עדיין טבעיות לעומת אבנים סינטטיות. מומלץ להכיר את היתרונות והחסרונות של כל סוג ולקחת בחשבון דגמים, צבעים, מרקמים, רמת שחיקה, רמת ספיגה וכמובן תקציב. לאחר שקיבלנו החלטה לגבי הסגנון העיצובי המועדף עלינו, ניתן יהיה לבחור מבין הסוגים שהכרנו. המומחים של MODEL HOME – שיש ישמחו לסייע לכם וללוות אתכם לאורך כל תהליך הבחירה החל משלב ההתלבטות, דרך ייעוץ ועד שלב התקנת השיש תוך הקפדה על מקצועיות, איכות ורמת גימור ללא פשרות.

 

 

מה היתרונות של ריצוף שיש לבית?

לריצוף שיש לבית כמה יתרונות בולטים:

  1. ייחודיות – אבני השיש נחצבות מבטן האדמה ולכן כל משטח נראה שונה לחלוטין מה שמעניק לביתנו מראה ייחודי ושונה שכנראה לא יחזור על עצמו שוב.
  2. יוקרה- השיש מכניס המון אור הביתה, הוא נותן תחושה של חלל רחב וגדול, עיצוב באווירה אלגנטית ומראה יוקרתי.
  3. עמידות – השיש חזק ולכן עמיד לאורך זמן. שום דבר שיפול על הרצפה לא ישבור אותה וגם מבחינה כתמים, מכיון ומורחים שכבה של סילר על גבי השיש, היא עמידה לרוב בפני כל סוגי הכתמים אבל זה משהו ששווה לבדוק אותו לפני הרכישה.
  4. תחזוקה קלה- השיש עמיד במים ולכן ניתן לשטוף ולנקות אותו בקלות מרובה.

 

האם לריצוף שיש יש גם חסרונות?ריצוף שיש לבית

החיסרון הבולט היחיד שיש לריצוף שיש הוא בהיבט של המחיר שנחשב ליחסית גבוה בהשוואה לפתרונות ריצוף אחרים. המחירים נעים בין 800-2,000 ש“ח למ“ר לא כולל הובלה והתקנה.

 

למה חשוב לשים לב לפני שבוחרים שיש לבית?

לפני שבוחרים את השיש יש לבחור ספק שיש ולראות שאכן מדובר במאה אחוז שיש או אבן טבעית אחרת שבה אתם מעוניינים ולא באבן סינטטית. שנית כל יש לשים לב שאתם מקבלים אחריות על הריצוף וגם על ההתקנה. מומלץ לבחור חברה בה אתם מקבלים את שלושת סוגי השירותים: רכישת השיש, הובלה והתקנה, זאת כדי לחסוך הרבה כאבי ראש, זמן ואף להוזיל עלויות. ניתן לקבל המלצות מאנשים שאתם מכירים ולוודא כי רמת הגימור והביצוע גבוהות.

 

 

טיפים לבחירת שיש לסלון

התקנת ריצוף שיש

  1. הבדילו בין שיש לריצוף וחיפוי פנים לחוץ, יש סוגים שמתאימים יותר לתוך הבית לחללים כמו הכניסה, הסלון והמטבח, לעומת סוגים שיתאימו החוצה לכניסה, מבואה, מדרגות חיצוניות ומרפסת.
  2. התאימו את הגוון והמרקם של השיש לסגנון העיצובי, התאורה ובחירת הרהיטים. ניתן היום לבצע הדמיות ולראות בדיוק איך השיש הולך להיראות בבית שלכם עם סיום העבודה.
  3. במידה ויש בביתכם מדרגות, שקלו לשלב את השיש גם בהן ליצירת מראה אחיד והרמוני.

 

לפרטים נוספים אודות ריצוף שיש הביתה, צרו איתנו קשר ונשמח לחזור אליכם במהרה.

מחירון שיש למטבח

חומר הגלםמאפייניםטווח מחירים למ"ר
מחיר לגרניטקיימים סוגים שונים של אבנים טבעיות, וגרניט היא אבן עמידה ביותר בפני חומצות ושריטות.790-900 ש"ח
מחיר אבן קיסרפיתוח מחומר טבעי וסינתטי, שמאפשר יצירת משטח עבודה קשיח דמוי שיש, בלי דוגמאות "ורידים".500-1,110 ש"ח
מחיר שיש אמיתיחומר איכותי במיוחד עם עיצוב יוקרתי שתואם את סוג האבן. נפוץ במיוחד למטרות ריצוף המטבח.1,900-4,900 ₪
מחיר לשיש רוזה200-250 ₪
מחיר לשיש קרמה250-340 ₪
מחיר לשיש סאן סבסטיאן140-170 ₪
מחיר לשיש ורונה300-350 ₪
מחיר ליחידת שיש למטבח6,200-8,900 ₪
מחיר למשטח עבודה3 מטרים280-1,000 ₪
מחיר לכיור שישכיור בודד140-840 ₪ לכל כיור
מחיר לכיור נוסף420-1,000 ₪
מחיר לשולחן אי משיש מוצק3 מטרים140-200 ₪
מחיר לאריחי שיש80-320 ₪
מחיר לריצוף שיש2,000-8,000 ש"ח
מחיר לבר ארוחת בוקר משיש25 מ"מ1,600-4,000 ₪
מחיר לשיש קררהדרגה ממוצעת, 3 ס"מ, עם קצה משופע12,200 ₪
מחיר שיש בדרגה אימפריאליתגודל 4 ס"מ עם קצה פרנץ' וגימור מלטף48,000 ש"ח
מחיר שיש למטבח קטן1,440-9,200 ₪
מחיר לוח שיש מאחורי התנור1,280-9,200 ₪
מחיר שיש למטבח גדול7,200-32,000 ש"ח
מחיר לביאנקו קררה160-240 ₪
מחיר לשיש ורמונט240-320 ₪
מחיר לסטטואריו של ביאנקו240-320 ש"ח
מחיר התקנה מקצועית של משטח שיששניים עד שלושה ימי עבודה960-2,500 ₪

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו קשר ונחזור אליכם

החזון שלנו

לאורך שנות פעילותה, עמלה Model Home רבות לבניית קטלוג מוצרי השיש האולטימטיבי, בו תוכלו למצוא מגוון רחב של דגמים, צבעים ומרקמים על מנת לתת מענה מלא לכל צורך ולכל מטרה. אנשי המקצוע של החברה יושבים עם כל לקוח ומסייעים לו למצוא את הדגם המתאים לו ביותר בהתאם למסגרת התקציב שעומדת לרשותו, בהתאם להעדפות ולציפיות האישיות שלו ממוצרי השיש אותם הוא קונה ובהתאם לצרכי העיצוב והאווירה הדרושים לו.

 

-model home-

אולי יעניין אתכם גם...

שיש למדרגות פנים 

שיש למדרגות פנים 

שיש למדרגות פנים  מתכננים ומעצבים את ביתכם? עוברים בקרוב לבית או פנטאהוז? מתלבטים לגבי סוג שיש למדרגות פנים. במדריך הקצר הבא נציג בפניכם את היתרונות

מדרגות שיש שחור 

מדרגות שיש שחור 

מדרגות שיש שחור מדרגות הן ללא ספק הדבר הראשון והבולט ביותר שאנחנו רואים ברגע שאנחנו נכנסים הביתה. למרות שהתפקיד שלהן בהגדרה הוא פונקציונלי, כלומר המדרגות

שיש יוקרתי לרכישה

ריצוף שיש 

ריצוף שיש  מחפשים ריצוף מתאים לחלק הפנימי ו/או החיצוני של ביתכם? חברת modelhome – שיש מתמחה בריצוף כל סוגי השיש והאבנים הטבעיות. נשמח לסייע לכם

שיש למדרגות חוץ 

שיש למדרגות חוץ 

שיש למדרגות חוץ  מחפשים לרצף שיש למדרגות חוץ? אנחנו בmodelhome – שיש נשמח לסייע לכם שלב אחר שלב בבחירת הדגם המתאים באופן מושלם לצרכים שלכם.

ריצוף שיש קטלוג 

ריצוף שיש קטלוג 

ריצוף שיש קטלוג  לפני שבוחרים שיש למטרת ריצוף, כדאי לעיין בקטלוג ולהבין לאיזה סגנון אנחנו מתחברים יותר ולאיזה פחות. אצלנו ב– modelhome – שיש תוכלו

ריצוף שיש מחירים 

ריצוף שיש מחירים 

ריצוף שיש מחירים  אם הגעתם לכאן, כנראה שאתם מעוניינים לרצף את הבית או הדירה שלכם ואתם בוחרים בריצוף שיש בתור האופציה המועדפת שלכם. אנחנו ב–

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!