שיש דקטון חסרונות – כדאי לקחת בחשבון 

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

שיש דקטון חסרונות – כדאי לקחת בחשבון 

ספרד, הינה מדינה הידועה במבנים הארכיטקטוניים המפוארים שלה, כמו הכנסייה בברצלונה, ומבנים רבים נוספים. כמדינה כזו, במדינה מיוצר שיש ייחודי וחדשני, אשר מיובא להמון ארצות העולם, ביניהן ישראל. שיש הדקטון, מיוצר בספרד, והוא מהווה משטח סינטטי ומלאכותי חזק ועמיד במיוחד. 

שיש דקטון חסרונות

שיש דקטון על כל יתרונותיו

שיש הדקטון ידוע ביתרונותיו הרבים, ומיוצר בשיטה טכנולוגית ייחודית. עמידות, יופי ועדינות המשדרים יוקרה, וחוזקה, הם רק חלק מיתרונותיו הרבים של שיש דקטון. שיש הדקטון מוכר גם בזכות  העמידות בפני שריטות וסדקים, עמידות בפני כתמים, ועמידות בפני רטיבות, בשל רמת הספיגה האפסית של החומר. אורך חייו שנים רבות, והוא מבין הנפוצים בעולם. עם זאת, כמו כל דבר בחיים, למרות יתרונותיו הרבים, לסוג שיש דקטון חסרונות שיש לקחת בחשבון, כאשר אנחנו עומדים בפני בחירת שיש לבית, לחצר, או למדרגות. במדריך הבא, נרחיב קצת את הידע אודות שיש דקטון, ונבחן את חסרונותיו. 

ממה מיוצר שיש דקטון? 

שיש דקטון מיוצר מפורצלן, ומעשרים אבני מינרל שונות. תהליך הייצור המלאכותי מאופיין בחום בטמפרטורה גבוהה מאוד, ולחץ כביר. אלו מזכירים תהליכים של אבני שיש הקורים במרכז כדור הארץ, והופכים את השיש לכל כך עמיד. רמת האטימות שלו גבוהה, והוא מכיל מעט מאוד נקבוביות. שיש דקטון הוא בחירה מועדפת של אדריכלים וקבלנים רבים, בשל מספר יתרונותיו הרב. לסוג שיש דקטון חסרונות מעטים מאוד.

שיש דקטון חסרונות

שיש דקטון נשמע טוב מדי בכדי להיות אמתי? גם לנו הדבר היה נשמע קצת תמוה, ומוזר לחשוב שלשיש אין כמעט חסרון אחד. אם מדברים על שיש דקטון חסרונות הם דבר שקשה למצוא בו. עם זאת, חסרון מרכזי של שיש דקטון, הוא המחיר היחסית יקר שלו ביחס לשיש רגיל הקיים בשוק. בעבור מטר רבוע, מחיר של שיש דקטון נע בין 1000 שקלים לבין 2000 שקלים. המחיר יושפע מסוג השיש, הדגם הנבחר, שטח השיש, ועוביו. העובדה כי לשיש דקטון יש מרחב כה גדול של דגמים להציע, הופכת אותו ליקר במקצת מסוגי השיש האחרים. כאשר נשווה בין שיש אחר לדוגמה, בו המחיר למטר יהיה 500 שקלים. 

החזר השקעה כשמדובר בשיש דקטון

על אף המחיר הגבוה, כאשר תבחרו בשיש דקטון עבור הבית שלכם, דעו כי החזר ההשקעה ישתלם בהמשך. כלומר, אולי עכשיו תוציאו סכום כסף גבוה ביחס לשיש אחר הקיים בשוק, אך אתם משלמים על מוצר עמיד, שיחזיק לכם לאורך שנים ארוכות, ולא יהיה לכם צורך בתיקון השיש או החלפתו. לפעמים, הרצון לצמצם עלויות ולחסוך, יכול לעלות לכם ביוקר, ותמצאו את עצמכם אחרי מספר חודשים קצר מתעסקים בתיקון השיש, ומוציאים כסף רב יותר, מאשר פשוט להשקיע בשיש דקטון איכותי. 

סדר עדיפויות והשקעה בעיצוב

כאשר מעצבים בית, רוצים כמובן לחסוך בעלויות ככל האפשר. עיצוב ושיפוץ בית הוא דבר יקר, ומלבד בחירת השיש, יש לדאוג לקירות הבטון, ההובלה, רהיטים, ובחירת ארונות. שיש הוא אחד מן הפרמטרים כמובן, ואנשים רבים יבחרו להשקיע בשיש סכום רב מהתקציב, לעומת אנשים אחרים שיעדיפו לשמור עבור השיש תקציב קצת יותר קטן, ולהשקיע בדברים אחרים.

לסיכום, חברת modelhome  – תשמח להעניק לכם שירות ולהסביר לכם עוד פרטים, אודות יתרונות של שיש דקטון חסרונות, שימושים אפשריים, ודגמים לעיצוב. אנשי המקצוע באולמות התצוגה של החברה, ישמחו לתת לכם מענה מלא ולהתאים עבורכם שיש שיענה על כל הצרכים שלכם כמשפחה. טווח המחירים של חברת modelhome – שיש, הוא נוח במיוחד, עבור כל לקוח. 

מחירון שיש למטבח

חומר הגלםמאפייניםטווח מחירים למ"ר
מחיר לגרניטקיימים סוגים שונים של אבנים טבעיות, וגרניט היא אבן עמידה ביותר בפני חומצות ושריטות.790-900 ש"ח
מחיר אבן קיסרפיתוח מחומר טבעי וסינתטי, שמאפשר יצירת משטח עבודה קשיח דמוי שיש, בלי דוגמאות "ורידים".500-1,110 ש"ח
מחיר שיש אמיתיחומר איכותי במיוחד עם עיצוב יוקרתי שתואם את סוג האבן. נפוץ במיוחד למטרות ריצוף המטבח.1,900-4,900 ₪
מחיר לשיש רוזה200-250 ₪
מחיר לשיש קרמה250-340 ₪
מחיר לשיש סאן סבסטיאן140-170 ₪
מחיר לשיש ורונה300-350 ₪
מחיר ליחידת שיש למטבח6,200-8,900 ₪
מחיר למשטח עבודה3 מטרים280-1,000 ₪
מחיר לכיור שישכיור בודד140-840 ₪ לכל כיור
מחיר לכיור נוסף420-1,000 ₪
מחיר לשולחן אי משיש מוצק3 מטרים140-200 ₪
מחיר לאריחי שיש80-320 ₪
מחיר לריצוף שיש2,000-8,000 ש"ח
מחיר לבר ארוחת בוקר משיש25 מ"מ1,600-4,000 ₪
מחיר לשיש קררהדרגה ממוצעת, 3 ס"מ, עם קצה משופע12,200 ₪
מחיר שיש בדרגה אימפריאליתגודל 4 ס"מ עם קצה פרנץ' וגימור מלטף48,000 ש"ח
מחיר שיש למטבח קטן1,440-9,200 ₪
מחיר לוח שיש מאחורי התנור1,280-9,200 ₪
מחיר שיש למטבח גדול7,200-32,000 ש"ח
מחיר לביאנקו קררה160-240 ₪
מחיר לשיש ורמונט240-320 ₪
מחיר לסטטואריו של ביאנקו240-320 ש"ח
מחיר התקנה מקצועית של משטח שיששניים עד שלושה ימי עבודה960-2,500 ₪
אז מה היה לנו בכתבה:
צרו קשר ונחזור אליכם

החזון שלנו

לאורך שנות פעילותה, עמלה Model Home רבות לבניית קטלוג מוצרי השיש האולטימטיבי, בו תוכלו למצוא מגוון רחב של דגמים, צבעים ומרקמים על מנת לתת מענה מלא לכל צורך ולכל מטרה. אנשי המקצוע של החברה יושבים עם כל לקוח ומסייעים לו למצוא את הדגם המתאים לו ביותר בהתאם למסגרת התקציב שעומדת לרשותו, בהתאם להעדפות ולציפיות האישיות שלו ממוצרי השיש אותם הוא קונה ובהתאם לצרכי העיצוב והאווירה הדרושים לו.

 

-model home-

אולי יעניין אתכם גם...
שיש למדרגות פנים 

שיש למדרגות פנים 

שיש למדרגות פנים  מתכננים ומעצבים את ביתכם? עוברים בקרוב לבית או פנטאהוז? מתלבטים לגבי סוג שיש למדרגות פנים. במדריך הקצר הבא נציג בפניכם את היתרונות

מדרגות שיש שחור 

מדרגות שיש שחור 

מדרגות שיש שחור מדרגות הן ללא ספק הדבר הראשון והבולט ביותר שאנחנו רואים ברגע שאנחנו נכנסים הביתה. למרות שהתפקיד שלהן בהגדרה הוא פונקציונלי, כלומר המדרגות

שיש יוקרתי לרכישה

ריצוף שיש 

ריצוף שיש  מחפשים ריצוף מתאים לחלק הפנימי ו/או החיצוני של ביתכם? חברת modelhome – שיש מתמחה בריצוף כל סוגי השיש והאבנים הטבעיות. נשמח לסייע לכם

שיש למדרגות חוץ 

שיש למדרגות חוץ 

שיש למדרגות חוץ  מחפשים לרצף שיש למדרגות חוץ? אנחנו בmodelhome – שיש נשמח לסייע לכם שלב אחר שלב בבחירת הדגם המתאים באופן מושלם לצרכים שלכם.

ריצוף שיש קטלוג 

ריצוף שיש קטלוג 

ריצוף שיש קטלוג  לפני שבוחרים שיש למטרת ריצוף, כדאי לעיין בקטלוג ולהבין לאיזה סגנון אנחנו מתחברים יותר ולאיזה פחות. אצלנו ב– modelhome – שיש תוכלו

ריצוף שיש מחירים 

ריצוף שיש מחירים 

ריצוף שיש מחירים  אם הגעתם לכאן, כנראה שאתם מעוניינים לרצף את הבית או הדירה שלכם ואתם בוחרים בריצוף שיש בתור האופציה המועדפת שלכם. אנחנו ב–

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!