שיש מומלץ למטבח

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

איזה שיש מומלץ למטבח – מה נחשב הכי טוב?

כמו רבים אחרים, גם אתם מבקשים בעבור המטבח שלכם את הטוב ביותר. בבואנו לרכוש משטח שיש חדש נרצה להבטיח עמידות בפני שריטות, ניקוי קל, שמירה על מראה נקי ללא ספיגת כתמים ויכולת לשאת סירים לוהטים ללא חשש. ההשקעה שלכם במשטח שיש איכותי תבוא לידי ביטוי במטבח נוח לשימוש שתיהנו לבשל בו. כשאתם נהנים לבשל בעצמכם המשפחה כולה מתלכדת סביב שולחן האוכל וכולכם חוסכים כסף על מסעדות והזמנת משלוחי מזון מהיר. ההשקעה שלכם ברכישת משטח שיש איכותי שתואם את הצרכים והציפיות שלכם היא השקעה באיכות חיים.

כל משטחי השיש הם אותו הדבר – האם זה נכון?התקנת שיש מומלץ למטבח

קיימים כמה סוגים של משטחי שיש כאשר כל משטח מביא עמו מאפיינים ותכונות משלו, מראה שונה, עלויות והמלצות. בבואכם לבחור את משטח השיש לכם כדאי לקחת בחשבון פרט לעיצוב גם את נושא העמידות בפני שריטות, יכולת לשאת סירים לוהטים ואפשרות של ניקוי קל. בישראל נפוצים משטחי שיש עשויים גרניט, קוריאן, אבן קיסר ונאוליט, אנו נסביר כאן מדוע לא כל משטח שיש שמתאים לשכנים מתאים גם לכם ואיך תדעו איזה שיש  למטבח ומאיזה ספק שיש לקנות שלכם. הבחירה הנכונה היא כזו שמשלבת פונקציונליות יחד עם העיצוב הנכון.

מדוע כולם בוחרים שיש אבן קיסר למטבח?

אם נשאל חברים איזה שיש מומלץ למטבח שלנו, סביר להניח שיש לכמה מהם בבית משטח שיש אבן קיסר או בשימוש בשיש כפרי למטבח. השיש מיוצר על ידי חברה ישראלית שפועלת מקיבוץ שדות ים. חברת "אבן קיסר" ידועה במשטחי שיש איכותיים שמשווקים בהצלחה רבה בישראל ובמדינות נוספות. המשטחים של החברה עשויים גבישי קוורץ ודבקים. שימו לב שלא מדובר באבן שיש טבעית שנחצבת ממעמקי האדמה. היתרונות של משטחי אבן קיסר באים לידי ביטוי במבחר גדול של דגמים, אופציה להזמין כיור תואם וגמישות בקביעת הטקסטורה והצבעים.

 

האם משטחי אבן קיסר נחשבים עמידים?

הבחירה באבן קיסר מבטיחה לכם משטח עמיד אך שימו לב שחיתוך ישיר על השיש עם סכין חד עלול להשאיר חריצים זעירים. המשטח אינו עמיד בטמפרטורות גבוהות כך שלא תוכלו להניח עליו סירים לוהטים (אם תעשו זאת יישאר על השיש סימן שלא ניתן יהיה להסיר). חברת "אבן קיסר" מעניקה ללקוחות שלה אחריות מקיפה על כל המוצרים (מותנה בהתקנה שמתבצעת על ידי מתקין מורשה). ניקוי של המשטח מתבצע בקלות. לכלוך קל תצליחו להסיר עם מטלית לחה ולכלוך קשה יותר עם חומר ניקוי. יש להימנע משימוש במסיר שומנים ושאר חומרי ניקוי חזקים.

האם שיש גרניט הוא אכן הטוב ביותר?שיש מומלץ למטבח רכישה

אם אתם שואלים איזה שיש מומלץ למטבח בבית של בשלנים?  אנו חברת MODEL HOME מספקים את כל סוגי השיש במחירים מעולים תקבלו המלצה על משטחי שיש גרניט עשויים אבן טבעית אותה חוצבים ממעמקי האדמה. האבן הטבעית עוברת תהליכים של עיבוד וליטוש לקבלת מראה חלק ומבריק. השיש מיוצר באופן טבעי כך שאין שני משטחים זהים. הבחירה במשטח שיש גרניט מבטיחה לכם מראה ייחודי. מבחינת עיצוב משטחי שיש גרניט ידועים כיוקרתיים. יש למשטח שיש גרניט את היכולת להעניק לכל מטבח מראה מהודר, מטופח ויוקרתי.

יתרון גדול של משטחי שיש גרניט היא העמידות הגבוהה. המשטחים מסוגלים לשאת טמפרטורות גבוהות כך שניתן יהיה להניח סירים לוהטים על השיש ללא חשש. שיש גרניט ידוע גם כחזק וקשיח עד כי הוא נחשב עמיד לחלוטין בפני שריטות. כראוי למוצר איכותי, האחריות שניתנת על משטחי שיש גרניט ארוכה ומקיפה. הניקוי מתבצע בקלות בעזרת מטלית לחה. יש לאבן הגרניט מעט נקבוביות והיא אינה סוחפת כתמים. חידוש של משטח השיש לאחר מספר שנים אפשרי תוך ליטוש של השכבה העליונה וחשיפת שכבה פנימית חדשה.

 

מה כי מתאים לי?

על מנת לבחור נכון את משטח השיש שלכם תתבקשו להגדיר מה הכי חשוב לכם ועל מה לא תסכימו להתפשר. אם אתם מחפשים את המשטח הכי עמיד – תבחרו שיש גרניט. אלו שמעוניינים בעיצוב מודרני עם עמידות בינונית בוחרים במשטחי אבן קיסר. בעבור אלו שאינם מרבים לבשל אך מעוניינים להשקיע במטבח מעוצב ומודרני נמליץ על משטחי שיש הרבה פחות יקרים.

כמה כדאי להשקיע ברכישת משטח שיש?

המחיר של השיש הוא ללא כל ספק פרמטר משמעותי. תקבעו את התקציב שלכם בהתאם ליכולת הכספישיש מומלץ למטבחת, הוצאות נוספות ונכונות להשקיע במשטח איכותי ועמיד במיוחד. אם אתם מרבים לבשל ומתכננים להשתמש בשיש במשך 20 השנים הבאות – הבחירה בשיש גרניט תהיה נכונה. במידה ואנכם מרבים לבשל ואתם עתידים לבצע מעבר דירה ב-5 השנים הקרובות (מעבר מדירה רווקים אל דירת משפחה) – תוכלו לבחור משטח שיש זול יותר. חשוב לציין שמטבח מעוצב עם משטח שיש גרניט מעלה את הערך של הנכס כך שתצליחו למכור או להשכיר את הדירה בסכומים גבוהים מהממוצע.

3 כללים לבחירת משטח השיש הבא שלכם

  1. התאמה לצרכים ולהרגלי הבישול
  2. מראה מעוצב ומרשים
  3. מחיר הוגן

על משטח שיש למטבח להיות בראש ובראשונה שימושי ונוח לשימוש. השיש הוא משטח העבודה שלכם במטבח כך שעליו להבטיח את התנאים הטובים ביותר. שיש נוח מעיד על מטבח נוח שתיהנו לבשל ולאפות בו. דגש נוסף נרצה לשים על העיצוב של המטבח. כיום כאשר בבתים רבים המטבח והסלון הם חלל אחד – חשוב שבמטבח יראה הכי טוב שאפשר. מטבח מעוצב, מושקע ונקי מעיד על בית עם רמת חיים גבוהה. נציין שההשקעה בעיצוב אינה מחייבת אתכם ברכישת המשטח היקר יותר.

רבים שואלים איזה שיש מומלץ למטבח מעוצב במחיר זול ומקבלים המלצות בהתאם. לחיסכון בעלויות כדאי לבחון אפשרות לרכישת משטח מקולקציית עבר. מחירים של משטחי שיש נקבעים על פי מ"ר כך שככל שהמטבח יותר גדול המחיר יעלה בהתאם. החדשות הטובות הן מגוון אפשרויות הבחירה. כמעט בכל תקציב תצליחו למצוא 2-3 דגמים שמתאימים למטבח שלכם, לתקציב ולטעמכם האישי. אל תמהרו לקחת הלוואה בשביל לרכוש את משטח השיש היקר ביותר מבלי להתייעץ עם איש מקצוע ולשמוע ממנו על אפשרויות נוספות.

 

 

מחירון שיש למטבח

חומר הגלםמאפייניםטווח מחירים למ"ר
מחיר לגרניטקיימים סוגים שונים של אבנים טבעיות, וגרניט היא אבן עמידה ביותר בפני חומצות ושריטות.790-900 ש"ח
מחיר אבן קיסרפיתוח מחומר טבעי וסינתטי, שמאפשר יצירת משטח עבודה קשיח דמוי שיש, בלי דוגמאות "ורידים".500-1,110 ש"ח
מחיר שיש אמיתיחומר איכותי במיוחד עם עיצוב יוקרתי שתואם את סוג האבן. נפוץ במיוחד למטרות ריצוף המטבח.1,900-4,900 ₪
מחיר לשיש רוזה200-250 ₪
מחיר לשיש קרמה250-340 ₪
מחיר לשיש סאן סבסטיאן140-170 ₪
מחיר לשיש ורונה300-350 ₪
מחיר ליחידת שיש למטבח6,200-8,900 ₪
מחיר למשטח עבודה3 מטרים280-1,000 ₪
מחיר לכיור שישכיור בודד140-840 ₪ לכל כיור
מחיר לכיור נוסף420-1,000 ₪
מחיר לשולחן אי משיש מוצק3 מטרים140-200 ₪
מחיר לאריחי שיש80-320 ₪
מחיר לריצוף שיש2,000-8,000 ש"ח
מחיר לבר ארוחת בוקר משיש25 מ"מ1,600-4,000 ₪
מחיר לשיש קררהדרגה ממוצעת, 3 ס"מ, עם קצה משופע12,200 ₪
מחיר שיש בדרגה אימפריאליתגודל 4 ס"מ עם קצה פרנץ' וגימור מלטף48,000 ש"ח
מחיר שיש למטבח קטן1,440-9,200 ₪
מחיר לוח שיש מאחורי התנור1,280-9,200 ₪
מחיר שיש למטבח גדול7,200-32,000 ש"ח
מחיר לביאנקו קררה160-240 ₪
מחיר לשיש ורמונט240-320 ₪
מחיר לסטטואריו של ביאנקו240-320 ש"ח
מחיר התקנה מקצועית של משטח שיששניים עד שלושה ימי עבודה960-2,500 ₪
אז מה היה לנו בכתבה:
צרו קשר ונחזור אליכם

החזון שלנו

לאורך שנות פעילותה, עמלה Model Home רבות לבניית קטלוג מוצרי השיש האולטימטיבי, בו תוכלו למצוא מגוון רחב של דגמים, צבעים ומרקמים על מנת לתת מענה מלא לכל צורך ולכל מטרה. אנשי המקצוע של החברה יושבים עם כל לקוח ומסייעים לו למצוא את הדגם המתאים לו ביותר בהתאם למסגרת התקציב שעומדת לרשותו, בהתאם להעדפות ולציפיות האישיות שלו ממוצרי השיש אותם הוא קונה ובהתאם לצרכי העיצוב והאווירה הדרושים לו.

 

-model home-

אולי יעניין אתכם גם...
שיש גרניט למטבח

שיש גרניט למטבח מחירים

שיש גרניט למטבח מחירים אחת הבחירות אותה עלינו לבצע בהיותנו מחליטים לעצב מטבח חדש היא בחירת השיש או משטחי ההכנה שיהיו חלק בלתי נפרד מהנגרות,

שיש מומלץ למטבח

שיש למטבח מחיר למטר

שיש למטבח מחיר למטר אחת השאלות הפופולאריות שעולות בעת תכנון מטבח הוא המחיר של שיש למטבח למטר. למעשה, מדובר במוצר חשוב וחיוני בעת תכנון, בניה

בחירת שיש למטבח

בחירת שיש למטבח

בחירת שיש למטבח התהליך של בחירת משטח עבודה משיש למשטח הוא תהליך שברובו מתבסס על שיקולי עיצוב, אבל גם בכפוף לשיקולים הללו, ישנם המון דגמים

שיש קלקטה למטבח

שיש קלקטה למטבח אתם אולי לא כל כך מכירים אותו ואולי זאת הפעם הראשונה שאתם שומעים עליו בכלל, אבל שיש קלקטה למטבח הוא אחד מפתרונות

רכישת שיש לבן

שיש דמוי עץ למטבח

שיש דמוי עץ למטבח אתם הולכים על עיצוב כפרי על מלא, אבל מבינים את המגבלות של משטח עבודה מעץ במטבח כתחליף למשטח שיש? יש פתרון

שיש קררה למטבח

שיש קררה למטבח בין כל סוגי השיש המשמשים לעיצוב הבית, אחד מהבולטים ובמיוחד בסגנון העיצוב המודרני הוא שיש קררה. שיש קררה משמש למגוון רחב של

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!