שיש קררה לבן האהוב על הישראלים

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

בואו נדבר קצת על עיצוב הבית. כולנו מתכננים וחושבים על כל פרט בבית שלנו, בעיקר כאשר מדובר בבית חדש או בבית בתהליך של שיפוץ. כולנו רוצים שהבית שלנו יהיה מצד אחד מקום חם, נעים ושלו להיות בו, מצד שני שיהיה מעוצב בהתאם לטעם האישי שלנו ויחד עם זאת יתן מענה פונקציונלי כמעט מלא לכל הצרכים שלנו ושל בני ביתנו.

אחד הדברים שהכי משפיעים על שלושת ההיבטים הללו: האוירה והתחושה, הסגנון העיצובי, הפרקטיקה והנוחות קשור באופן ישיר לחיפויים שאנחנו בוחרים לשלב בחללים השונים בביתנו: הרצפה, המדרגות, הקירות, המשטחים… הפעם נעסוק בשיש קררה לבן. נספר לכם מאיפה הוא מגיע, איך חוצבים אותו, איך מעבדים אותו ומהם היתרונות שלו אצלכם בבית.

שיש קררה לבן נחשב לאחד מבין החיפויים הפופולאריים בעולם בשל המראה המרשים והיוקרתי שלו לצד חוזקו ועמידותו. שיש קררה לבן מגיע אלינו היישר מאזור קררה הנמצא בחבל טוסקנה העשיר שבאיטליה. אם תבקרו באזור, תוכלו להתרשם מכך שהשיש נמצא בכל מקום: בכיכרות, על גבי המדרכות ברחובות, בתבליטים מפוסלים מעל המשקופים של הדלתות, בשלטים, כספסלים ועוד.

היישר מאיטליה המדהימה, שיש קררה לבן

האיטלקים אוהבים שיש וכמה שיותר איכותי וכמו שאנחנו מכירים את האיטלקים, אופנה, עיצוב וייחודיות מאפיינים אותם עד מאוד. הם שמים דגש על כל פרט ולו הקטן ביותר. העיר קררה שוכנת למרגלות הרי האלפים האפואנים ואליה מגיעים מעצבים, אדריכלים ואמנים מכל העולם, רק בשביל להתרשם מעושרה וייחודיותה העיצובית. יש בה בתי מלאכה בהם מעבדים שיש, סדנאות פיסול, תערוכות שיש ושוק שבועי.

השיש מאופיין בצבע לבן בוהק עם גידים אפורים שחורים. ככל שגוון השיש בהיר יותר והגידים שלו דקים יותר, ככה הוא נחשב ליותר איכותי וגם יותר יקר.

שיש קררה לבן

מה זה בעצם שיש טבעי?

ממש כמו שיש עץ טבעי או יותר נכון עץ גולמי ולצדו כל מיני חומרים דמוי עץ כמו שכבות של עץ שעברו דחיסה או MDF או פורמייקה, ככה יש שיש אמיתי שנמצא בטבע ונוצר כתוצאה מכל מיני תהליכים טבעיים ויש אבני דמויות שיש.

את השיש הטבעי, במקרה שלנו שיש קררה לבן חוצבים באזור ההרים שבטוסקנה ומעבירים אותו תהליך חיתוך וליטוש ייחודי בהתאם לצורך. למעשה, מדובר בסלע טבעי שמשמש את בני האדם כבר שנים רבות לבניה ואמנות. מדובר במלאכה שהיא סופר מדויקת ומורכבת ונדרש ידע רב כדי לבצע את תהליך החציבה. בפועל, החוצבים מחוררים את השיש ומעבירים לתוכו כבלים מיוחדים וחזקים שמושכים את השיש וחותכים אותו. לאחר מכן מטים את הגוש ומפילים אותו על שכבה של עפר. לאחר מכן משאית מרימה אותו ועוברת אל המפעלים. השיש עובר גם תהליך של מריחת דבק לסתימת חורים, חיתוך וליטוש. משם השיש עובר לכל העולם ובכל מקום מטפלים בו בהתאם לצרכים של הלקוחות.

שיש קררה לבן – שימושים נפוצים

האמת ששיש קררה מתאים להמון מטרות:

  • ריצוף משטחים רחבים בבית
  • חיפוי פנים
  • מדרגות
  • חדרי אמבטיה, שירותים, שיש במטבח
  • דלפק שולחן
  • רהיטים
  • מוצרי עיצוב ודקורציה לבית

מהם היתרונות של בחירת שיש קררה לבן?

דבק שיש

מדובר בשיש סופר איכותי וחזק. היתרון הראשון הוא יתרון העמידות, כלומר מדובר בהשקעה שאנו עושים לאורך שנים רבות. מעבר לכך, לשיש קררה מראה עיצובי ייחודי, מרשים ויוצא דופן, הוא יעניק לכל חלל בין אם בחרנו לשלב אותו בשיש במטבח כמשטח עבודה, ברהיטים או בחיפויים בחדר האמבטיה מראה יוקרתי ומרשים עד מאוד.

איך לתחזק שיש קררה לבן?

מאוד חשוב לשמור על המשטח נקי. כדאי לשאול את המשווק שלכם איך כדי לנקות את השיש, האם בעזרת חומר ייחודי או פשוט עם סמרטוט לח ומים רגילים. חשוב שלא להניח על השיש שום חומר חומצי בין אם זה מזון, משקאות או חומרי ניקוי המכילים אקנומיקה. במידה וחומר חומצי בא במגע עם השיש, יש לטפל בזה באופן מיידע ולספוג את הנוזל למטלית לחה ואז להעביר עם מים פושרים.

מומלץ לבחור בחברה או במפעל המתמחים בייבוא, טיפול ושיווק שיש קררה לבן. יש היום המון חיקויים בשוק ולכן חשוב לוודא שאכן מדובר בדבר האמיתי וכי החברה מחזיקה בחותמת שאכן מדובר בשיש קררה מקורי.

מחירון שיש למטבח

חומר הגלםמאפייניםטווח מחירים למ"ר
מחיר לגרניטקיימים סוגים שונים של אבנים טבעיות, וגרניט היא אבן עמידה ביותר בפני חומצות ושריטות.790-900 ש"ח
מחיר אבן קיסרפיתוח מחומר טבעי וסינתטי, שמאפשר יצירת משטח עבודה קשיח דמוי שיש, בלי דוגמאות "ורידים".500-1,110 ש"ח
מחיר שיש אמיתיחומר איכותי במיוחד עם עיצוב יוקרתי שתואם את סוג האבן. נפוץ במיוחד למטרות ריצוף המטבח.1,900-4,900 ₪
מחיר לשיש רוזה200-250 ₪
מחיר לשיש קרמה250-340 ₪
מחיר לשיש סאן סבסטיאן140-170 ₪
מחיר לשיש ורונה300-350 ₪
מחיר ליחידת שיש למטבח6,200-8,900 ₪
מחיר למשטח עבודה3 מטרים280-1,000 ₪
מחיר לכיור שישכיור בודד140-840 ₪ לכל כיור
מחיר לכיור נוסף420-1,000 ₪
מחיר לשולחן אי משיש מוצק3 מטרים140-200 ₪
מחיר לאריחי שיש80-320 ₪
מחיר לריצוף שיש2,000-8,000 ש"ח
מחיר לבר ארוחת בוקר משיש25 מ"מ1,600-4,000 ₪
מחיר לשיש קררהדרגה ממוצעת, 3 ס"מ, עם קצה משופע12,200 ₪
מחיר שיש בדרגה אימפריאליתגודל 4 ס"מ עם קצה פרנץ' וגימור מלטף48,000 ש"ח
מחיר שיש למטבח קטן1,440-9,200 ₪
מחיר לוח שיש מאחורי התנור1,280-9,200 ₪
מחיר שיש למטבח גדול7,200-32,000 ש"ח
מחיר לביאנקו קררה160-240 ₪
מחיר לשיש ורמונט240-320 ₪
מחיר לסטטואריו של ביאנקו240-320 ש"ח
מחיר התקנה מקצועית של משטח שיששניים עד שלושה ימי עבודה960-2,500 ₪
אז מה היה לנו בכתבה:
צרו קשר ונחזור אליכם

החזון שלנו

לאורך שנות פעילותה, עמלה Model Home רבות לבניית קטלוג מוצרי השיש האולטימטיבי, בו תוכלו למצוא מגוון רחב של דגמים, צבעים ומרקמים על מנת לתת מענה מלא לכל צורך ולכל מטרה. אנשי המקצוע של החברה יושבים עם כל לקוח ומסייעים לו למצוא את הדגם המתאים לו ביותר בהתאם למסגרת התקציב שעומדת לרשותו, בהתאם להעדפות ולציפיות האישיות שלו ממוצרי השיש אותם הוא קונה ובהתאם לצרכי העיצוב והאווירה הדרושים לו.

 

-model home-

אולי יעניין אתכם גם...

עיצוב מטבחים עם אי ושיש

אחד הדברים החשובים ביותר שצריך לדעת על עיצוב מטבחים הוא, שצריך לקחת בחשבון את גודל החלל של המטבח שלכם. כמו כן, יש לעשות זאת בצורה

שיש למדרגות רכישה

חיפוי מדרגות שיש 

חיפוי מדרגות שיש  מחפשים לחפות את המדרגות בביתכם ? עם modelhome – שיש הכל אפשרי. הצוות שלנו ישמח לסייע לכם בכל שלבי התהליך החל משלב

חיפוי שיש לקיר

חיפוי שיש לקיר – הדובדבן שבקצפת

כאשר נעצב בית, נצטרך להתייחס לאין ספור אלמנטים, הן פרקטיים, והן עיצוביים. בין אם מדובר על בחירת רהיטים, מזנון, שולחנות, כיסאות, ארונות ומיטות, אלמנט השיש,

חיפוי קיר שיש

חיפוי קיר שיש – איפה זה פוגש אותי

שיש, הוא אחד מהאלמנטים בבית שלנו, שנותן את ה"טאצ' אפ" הסופי, ויכול להפוך את עיצוב הבית שלנו ליוקרתי ומיוחד, ולתת טוויסט מעניין. בבית ממוצע, הקירות

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!