שיש קיסר למטבח מחירים

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

שיש קיסר למטבח מחירים – באיזה שיש באמת כדאי להשקיע?שיש קיסר למטבח מחירים

משטחי שיש מכל הסוגים מתומחרים על פי מטר רץ כאשר המחיר מגלם בתוכו את החיתוך, העיבוד, ההובלה (ללא מנוף) ואת ההתקנה. המחירים משתנים בהתאם לעלות של חומר הגלם כאשר משטחים עשויים אבן שיש טבעית יהיו יקרים יותר. מחיר ממוצע של משטח שיש מתחיל מ-500 שקלים למ"ר ומגיע עד 10,000 ₪ למ"ר. הפרמטרים שמשפיעים על המחיר הם מידות המטבח (משטח ישר או בצורת האות ר'), תוספות והמיקום של הבית. אם אתם מתעניינים ברכישת משטח אבן קיסר איכותי למטבח שלכם – אנו נסביר כאן כיצד המשטחים מתומחרים ומה אתם יכולים לעשות בשביל לקבל שיש מומלץ למטבח במחיר אטרקטיבי.

מהו משטח אבן קיסר?

אבן קיסר היא אבן פופולרית לעבודות מטבח כאשר מחירי שיש למטבח למ"ר מתחילים מ-700 ₪ ומגיעים עד 2,500 ₪. משטחי אבן קיסר מיוצרים בישראל ומשווקים בהצלחה בארץ ובעולם. המשטחים ידועים כאיכותיים, עמידים ובעלי עיצוב מרהיב. הקולקציות של אבן קיסר כוללות מבחר צבעים, טקסטורות וסגנונות. קיימת אופציה לדגמים ייחודיים שנמכרים ב-10,000 למ"ר. את המשטחים מייצרים מחומר חזק שנקרא קוורץ. משטחי אבן קיסר חזקים במיוחד, עמידים בפני התבקעות ונוחים לעיצוב. המחירים של הקוורץ נמוכים בהשוואה לעלות של אבן שיש טבעית שחוצבים ממעמקי האדמה ומייבאים לישראל כדוגמת שיש טורקי למטבח . החיסרון העיקרי של משטח שיש קיסר הוא עמידות חלקית בפני טמפרטורות גבוהים. לא תוכלו להניח על המשטח סירים חמים.

 

 

מדוע כדאי לכם לבחור דווקא משטח אבן קיסר?

רגע לפני שאתם ממהרים להזמין שיש יוקרתי מתוצרת חוץ – כדאי שתדעו שאצלנו בחברת MODEL HOME תמצאו משטחי שיש קיסר למטבח מחירים אטרקטיביים. הקולקציה מתעדכנת באופן שוטף ומכילה בכל רגע נתון כמה עשרות דוגמאות וצבעים. המשטחים ברובם עשויים מ-93% קוורץ טבעי ועוד 7% של דבקים, פיגמנטים ופולימרים. העבודה עם חומר סינטטי מאפשר מגוון סגנונות עיצוב, צבעים וטקסטורות. יש לכם הזדמנות להגשים את החלום על שיש מנצנץ, ורוד, אדום בוהק, כחול כמו הים ואפילו כתום. אתם בוחרים גם גימור מט או מבריק.

איפה אפשר לקנות שיש אבן קיסר בזול?

מחירי שיש קיסר

על מנת להבטיח לעצמכם מוצר איכותי נמליץ על רכישת המשטח אל מול משווק רשמי. רק התקנה שמתבצעת על ידי קבלן שיש מקצועי ואמין מבטיחה לכם מדידת שיש למטבח בצורה מדויקת, פילוס קפדני ומשטח עבודה נוח, בטיחותי ומרשים. משווקים שונים עשויים לקבוע לאותם משטחי שיש קיסר למטבח מחירים שונים כך שכדאי לבצע השוואת מחירים חכמה ולברר מה כולל המחיר. אם אנכם "נעולים" על משטח מסוים מהקולקציה החדשה ביותר, כדאי לשאול האם נותרו משטחים מקולקציות קודמות במחירי מבצע. לרוב, בחירה בקולקציה קודמת תחסוך לכם כ-400 שקלים למ"ר.

 

 

האם באמת מקבלים אחריות לכל החיים?

חברת אבן קיסר מציעה ללקוחות שלה אחריות לכל החיים. בכדי שתיהנו מההטבה כדאי לוודא שקבלן השיש שלכם הוא משווק מורשה של אבן קיסר ואתם אכן מקבלים מוצר מקורי של החברה יחד עם האחריות המקיפה.

מה כלול במחיר של משטח שיש למ"ר?שיש קיסר למטבח

הצעות שיש קיסר למטבח מחירים לפי מ"ר כוללות לרוב ביקור של איש מקצוע בעל ניסיון לטובת מדידת שיש המטבח, עיבוד וחיתוך מדויק של לוח השיש, הובלה והתקנת שיש המטבח. תשלום נוסף נדרש במידה ואתם תהיו מעוניינים בתוספות או גימור מסוים. גם עלות של שכירת מנוף אינה כלולה. אם לא ניתן יהיה להוביל את המשטח אל הבית דרך חדר המדרגות או פתח הדלת, יהיה עליכם לשלם עוד כמה מאוד שקלים בעבור שעת עבודה של מנוף.

הצעת המחיר צריכה לכלול את כל הרכיבים הללו, ועליכם לדרוש שלא יהיו תוספות שונות ומשונות שמפיל עליכם בעל המקצוע ברגע האחרון, בעיקר בנושא ההובלה הביתה והעלאת לוח השיש לדירה שלכם.

דגשים חשובים לבחירת משטח שיש למטבח

  1. הקפידו לבחור ספק שיש שילווה אתכם בבחירת משטח שיש עם כושר ספיגה נמוך שאינו סופח כתמים בקלות.
  2. שימו לב לעמידות של המשטח בפני שריטות ולגמישות שהוא מגלה במקרים של חבטות.
  3. עמידות בפני טמפרטורות גבוהות תהפוך את הבישול במטבח כולו לנוח יותר.
  4. אל תשכחו לוודא שאתם מקבלים אחריות מלאה בעבור ההתקנה. קיימים סוגי משטחים שנמכרים ומותקנים ללא אחריות כלל, שימו לב שלא בחרתם במשטח כזה.
  5. בחרו משטח שיש שאתם אוהבים עם דגש על דגמים קלאסיים בעלי מראה אלגנטי ונקי.

 

מחירון שיש למטבח

חומר הגלםמאפייניםטווח מחירים למ"ר
מחיר לגרניטקיימים סוגים שונים של אבנים טבעיות, וגרניט היא אבן עמידה ביותר בפני חומצות ושריטות.790-900 ש"ח
מחיר אבן קיסרפיתוח מחומר טבעי וסינתטי, שמאפשר יצירת משטח עבודה קשיח דמוי שיש, בלי דוגמאות "ורידים".500-1,110 ש"ח
מחיר שיש אמיתיחומר איכותי במיוחד עם עיצוב יוקרתי שתואם את סוג האבן. נפוץ במיוחד למטרות ריצוף המטבח.1,900-4,900 ₪
מחיר לשיש רוזה200-250 ₪
מחיר לשיש קרמה250-340 ₪
מחיר לשיש סאן סבסטיאן140-170 ₪
מחיר לשיש ורונה300-350 ₪
מחיר ליחידת שיש למטבח6,200-8,900 ₪
מחיר למשטח עבודה3 מטרים280-1,000 ₪
מחיר לכיור שישכיור בודד140-840 ₪ לכל כיור
מחיר לכיור נוסף420-1,000 ₪
מחיר לשולחן אי משיש מוצק3 מטרים140-200 ₪
מחיר לאריחי שיש80-320 ₪
מחיר לריצוף שיש2,000-8,000 ש"ח
מחיר לבר ארוחת בוקר משיש25 מ"מ1,600-4,000 ₪
מחיר לשיש קררהדרגה ממוצעת, 3 ס"מ, עם קצה משופע12,200 ₪
מחיר שיש בדרגה אימפריאליתגודל 4 ס"מ עם קצה פרנץ' וגימור מלטף48,000 ש"ח
מחיר שיש למטבח קטן1,440-9,200 ₪
מחיר לוח שיש מאחורי התנור1,280-9,200 ₪
מחיר שיש למטבח גדול7,200-32,000 ש"ח
מחיר לביאנקו קררה160-240 ₪
מחיר לשיש ורמונט240-320 ₪
מחיר לסטטואריו של ביאנקו240-320 ש"ח
מחיר התקנה מקצועית של משטח שיששניים עד שלושה ימי עבודה960-2,500 ₪
אז מה היה לנו בכתבה:
צרו קשר ונחזור אליכם

החזון שלנו

לאורך שנות פעילותה, עמלה Model Home רבות לבניית קטלוג מוצרי השיש האולטימטיבי, בו תוכלו למצוא מגוון רחב של דגמים, צבעים ומרקמים על מנת לתת מענה מלא לכל צורך ולכל מטרה. אנשי המקצוע של החברה יושבים עם כל לקוח ומסייעים לו למצוא את הדגם המתאים לו ביותר בהתאם למסגרת התקציב שעומדת לרשותו, בהתאם להעדפות ולציפיות האישיות שלו ממוצרי השיש אותם הוא קונה ובהתאם לצרכי העיצוב והאווירה הדרושים לו.

 

-model home-

אולי יעניין אתכם גם...
שיש גרניט למטבח

שיש גרניט למטבח מחירים

שיש גרניט למטבח מחירים אחת הבחירות אותה עלינו לבצע בהיותנו מחליטים לעצב מטבח חדש היא בחירת השיש או משטחי ההכנה שיהיו חלק בלתי נפרד מהנגרות,

שיש מומלץ למטבח

שיש למטבח מחיר למטר

שיש למטבח מחיר למטר אחת השאלות הפופולאריות שעולות בעת תכנון מטבח הוא המחיר של שיש למטבח למטר. למעשה, מדובר במוצר חשוב וחיוני בעת תכנון, בניה

בחירת שיש למטבח

בחירת שיש למטבח

בחירת שיש למטבח התהליך של בחירת משטח עבודה משיש למשטח הוא תהליך שברובו מתבסס על שיקולי עיצוב, אבל גם בכפוף לשיקולים הללו, ישנם המון דגמים

שיש קלקטה למטבח

שיש קלקטה למטבח אתם אולי לא כל כך מכירים אותו ואולי זאת הפעם הראשונה שאתם שומעים עליו בכלל, אבל שיש קלקטה למטבח הוא אחד מפתרונות

רכישת שיש לבן

שיש דמוי עץ למטבח

שיש דמוי עץ למטבח אתם הולכים על עיצוב כפרי על מלא, אבל מבינים את המגבלות של משטח עבודה מעץ במטבח כתחליף למשטח שיש? יש פתרון

שיש קררה למטבח

שיש קררה למטבח בין כל סוגי השיש המשמשים לעיצוב הבית, אחד מהבולטים ובמיוחד בסגנון העיצוב המודרני הוא שיש קררה. שיש קררה משמש למגוון רחב של

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!